Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi néz ki jól?
Jah köszi szépen, ám jól nézel ki
Hát ezt így láthatatlanban nehéz megmondani, hogy mi lehet a baj. Lehet karburátor beállítás, valahol farsot szív, nem megfelelő hőértékű gyertya stb. Szóval át kellene nézni lépésenként mi lehet vele a probléma
neked is ez a problémád?
+1 Fő szabolcsbol üdv. RG80 1987.
lehet hogy akkor tényleg nem nyulok bele...Most volt egy motorikus felujítása, 30000 Ft-t emésztett fel, és 102 volt a vége elötte...utána ugyanazon a szakaszon 115... Szimeringek kicserélve, olaj, meg minden :D Holnap megyek el a kicsi RG-ért, ugyanis megkezdődőtt a külső felujítása is! Uj, idomok, müszerfal, gumik, stb... Tehát ez a motor tavaszra egy vérbeli moci lesz...

De van még egy problémám, erre szeretnék megoldást találni : Van olyan hogy csomoszor lefullad olyan szinten, hogy utána 10 percig nincs esély elinditani...De ha Full gázon használom akkor nincsen ez a baja, csak a belvárosban feltünö lennék full gázon :D
Ezt már feszegettem ismerősömmel, hogyan lehetne növelni. Legelsőnek mivel nincs power-szelep el kell dönteni kicsi vagy nagy fordulaton szeretnéd használni. Mi gondolkodtunk egy mechanikus "szelepen" amit a könyökbe építenénk bele. Ezt úgy kell elképzelni, hogy van egy lap ami elzárja a kipufogó könyök csövét teljesen! erre a lapra lenne hegesztve egy kis fül a kipufogó könyökében belül pedig egy másik. A két kis fülecske egy rugónak a tartója lenne. A rugót persze ki kellene számolni pontosan, hogy megfelelően működjön a dolog. Szóval ha kis fordulaton mész ez a lap nem nyitna ki teljesen és így meglenne az a fojtás amit egy power-szelep adna viszont ha magas fordulatra mennél ott vízszintes helyzetben lenne ez a lap így teljesen kinyílna a gázoknak. Aztán itt lehet még variálni, hogy ezt hova lenne a legalkalmasabb beszerelni a könyökcsőbe vagy a tompító dob elé. Én még ezt a tervet nem próbáltam ki a valóságban és lehetséges, hogy teljesítmény vesztéssel jár, de ennek az ellentéte is igaz lehet. Ez akkor derül csak ki ha valaki kipróbálja, de idáig senki sem csinálta meg. PEDIG nem drága sőt alig kerül valamiben ez az egész. De ez csak egy módja a tuningnak.

A légszűrőhöz, ne nyúlj! Ugyanis ha megpiszkálod nem lesz jó fogyasztásod a későbbiekben (megnő és sok lesz). Régen volt szó erről a fórumon. A suzuki motorrad Budapesten árul GYÁRI légszűrőt RG 80-hoz 7500FT. Én is onnan veszek sajnos lehetetlen itthon lemásolni az eredetit a forma miatt (én próbáltam)...

A hengernél ha reszelnél, ne kövesd el azt a hibát amit láttam. Úgy gondolta valaki, hogy az ablakok között lévő falat eltávolítja mivel ott nincs szerepe igenis van. Mivel alapból olyan mint a Franci sajt valamivel megkellet oldania a gyűrűk megfelelő támasztását és ezzel tette.

Igazából sok tuning lehetőséged nincs. Maximum ha találsz valami tuning membrám lapot a karbi elé. Én nem is néztem szóval lehet nincs is. Ha rám hallgatsz ne tuningold nyersz legjobb estben 10km/h-át de azt is az élettartam rovására. Ha van egy kis pénzed és rég volt az olaj cserélve inkább tedd azt az a legkifizetődőbb Gyertya csere is kifizetődő na meg az ilyen alap dolgok amikről sok sok gazdi megfeledkezik sajnos (főleg eladáskor).
Ismét hali!
Hogy tudok elérni egy kicsi teljesítmény növelést az RG-hez?


olcsón ...nem ám :D
Randy értem a hangolt rezót és a teljesítmény növekedést. Nekem RD 125 LC 10W volt 11ezret forgott egy dugó bejáratás után (prox) 100km és csere. Én nem bánom, hogy ez 5,900-as fordulaton adja le a 10LE hiszen ha ott elváltom akkor pörgetés nélkül tudom ütemesen használni és még a blokk sem hullik szét 1hónap alatt Félreértés ne essék nekem is most télen hangolt rezó fog kerülni a motorra, de nekem 5,900-as fordulathoz lesz igazítva mint gyárilag nem akarom a teljesítményét növelni mert az csak az élettartamból venne le!
Amúgy itt a mai termésem -- a karburátor alja 4óra sikálás, csiszolás és polírozás után
Ezeken nagyon könnyen lehet hozni egy hangolt rezóval, látszik milyen alacsonyan van a teljesítménycsúcs: 5900 1/min.
Nekem RD80-asom volt egy nem gyári rendszerrel és idomok nélkül 110-115 között volt a vége.
Azon az izéé teljesitmény padon vagy nem tom xD Ott 14 lóerőt írt
Hello!
Nekem is RG 80 van lassan 1éve. nekem sima úton hátszélmentesen ment 100at a gép most utoljára. Amúgy ha 100fölé megy akkor egészséges a motorja már. Eredetileg a gyár adatai: engine type: Water-cooled 79 cc 2-stroke. 9,9 hp/ 5.900 rpm, 1,2 Nm/ ? rpm. 6 speeds. Szóval 10LE-től a 100 és fölötti sebesség a reális szerintem
Akkor már 8 Gyülekezünk jövőre jó sokan leszünk asziszem
Jo napot fiuk!
Lenne egy kérdésem: kaptam egy rg 80-at mostanság és megnéztem mennyi a vége(Ful motorikus ujitás után, kisebb áttételekkel!)
A 115 km/h enyhe hátszéllel jó?
Fasza 5-ös gyarapodunk rendesen! De ezt nem mondjátok komolyan, hogy Somogy fele én vagyok az egyetlen RG-s?
+1
Békésmegye :)
Remélem nem lesz majd messze a találkozó
Mert én meg békés megyei vagyok
Eddig összesen 7en jelentkeztetek a Találkozóra
Várom a további jelentkezőket
Zoo msn-en megtalálsz és akkor beszéljük le a műszerfalat, itt van a pénz is nálam
Az nem gond h szolnok megyei vagy
én is meg Tidzsey is :) szolnok megyei vagyunk :)
Igaz mi ismerjük egymást :)
sziasztok! olvastam hogy RG-s találkozót szerveznétek! én is szívesen elmennék csak én igen messze lakom! a tiszató melett, szolnok megyében. de ha egy olyan helyen lessz ami megoldható számomra is akkor én is ott leszek! további szép napot minden RG-s társunknak!
szia igen érdekelne de sajnos még nem kaptam meg a tápénzemet.javascript:smile(document.frmmsg.body,'
;49');document.frmmsg.body.focus()
javascript:smil
e(document.frmmsg.body,'49');document.frmmsg.b
ody.focus() és ezért azzt mondom add el ha van rá más mert így még igérni se tudok! énmajd beszerzem máshonat! köszi már hogy vártál idáig!
igen :)
eladó a gép ha vki gondolja !
ahammm szép állapotban van = )50 esként használod?
na az jó
én igazábol nem szolnoki vagyok(újszászi)
de 10perc nekem szolnok:)

nekem egy 88as masinám van 25ös