Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit. Egy képet dobhatnál fel az RG-ről. Az elmondottak szerint ha megcsinálod és tud, menni friss hengerrel tuti lesz benne, LE... Elvileg úgy simán eltudod adni 90körül ráadásul, ha valaki papírozni akarja még azt is meglehet csinálni. Az új betétek nem egy hátrány elég drága ehhez a motortípushoz (én Ferodo Sport betéteket vettem 8400FT előre) Az egész motor eladása a jó képeken és a szövegen múlik... Elég ha valaki egyszer beleszeret a képen látható motorba onnantól fogva sok mindent elnéznek mint hiba
Köszi Dani az infót mert én használtam ezt a motort kb fél évig mert mikor megvettem akk elég szar állapotban volt én felujittattam lelett festve matricák ujj dugo amivel csunyán átt basztak mert 17ezerért adtak 1 dugót ami nemis a gyári volt mostmár tom h az ambika az 7 ezer a gyári meg 15 körül van nemtom láttad az adatlapomon h vettem nagyot és nincs idöm foglalkozni a kis rg-vel am ha megcsinálom akk kb 90 körül el lehetne adni szereinted mert többet énse akarok érte kérni hiába többe van mint 90 ezer mondom ujj a festés jó gumik ujj betétek elöl ami 6 ezer volt AP racing akk veszek bele dugót mondom minden müködik rajta a kilóméter órát már valaki kicsrélte mert a 80as rg é van benne de azis tökéletesen mükszik sztem ha jó lecc a gáp 90 ezret megérne még1szer köszi az infót üdv Dávid
Szia.
Elméletileg ha 1986os akkor az a régebbi 125ös RG még a kocka lámpás. Motorhibásan nem tudom tényleg megéri-e eladni, mert normális árba nem fogják elvinni 150.000FT fölött már a frissebb és erősebb 125ös RG meg lehet kapni ráadásul úgy, hogy mind működik és megy, mindennek tetejében pedig még lehet alkudni is mint minden motornál. Én most mint külső szemmel, nem szemétségből mondván, jó hogy megvan a vámpapír, de mire rendszám kerül rá, már egy vagyon elmegy és még ott van a motorhibája is. Számolni kell azzal, hogy aki megveszi magának és használni akarja nem a 8000FT Ambika dugattyút szeretné majd megvenni bele hanem a 15000FT gyári Suzuki dugattyút. Legalábbis annál jobb minőség nincs (ez a személyes véleményem...). Mondani fogják azt is, hogy így láthatatlanban ki tudja mi rossz még a motorban... (Hiába tudod te mint tulajdonos, hogy minden 100%-os ez Magyarország az átbaszásokról és csalásokról híres ország és az emberek is így vannak mindennel...). Talán most így nekem be is ugrott, hogy www.hasznaltauto.hu első eladó Suzuki RG 125 RENDSZÁM NÉLKÜL de működő motorral már 90.000FT tűrhető idomokkal és fényezéssel A másik pedig tip-top állapotban van igaz 125/50, de 145.000FT áron hát nem tudom, igazából ősidők óta fent van és még ezek szerint mindig . Most ezeket figyelembe véve gondold el, hogy te mit kérhetnél a te motorodért aminek van vámpapírja, de még a rendszámot is ki kell rá fizetni + a motorjára is költeni kell aztán még egy műszakin is történhet bármi Sajnos az ilyen 125ös motorhibás RG régebben is 60.000FT max 80.000FT körül mozogtak
Bütyök(Dani)
Sziasztok elnézést h irok de volna 1 125 ös rg gammám eladó 86-os friss festés kéne bele dugó mert letört belölle 1 darab a hengert megfurattam de már nem akarok vele foglalkozni megvannak a vám paoirok is szóval le lehet müszakiztatni minden jó rajta csak ez az 1 hibája van kb mennyit kérhetek érte ti már benne vagytok elöre is köszi majd rakok fel képet ha kell sziasztok!
köszi a gyors választ!
Helló.

Semmi gond, jobb ha ide írsz, mert ha van valakinek akkor majd tud jelezni neked Nekem sajnos motorikus alkatrészek már nincsenek mert mindent elvittek egyben még a tartalék blokkomat is, ami volt az enyémhez mondjuk amúgy is egy 125ccm motort akarok a 80ccm mellé Én szerintem a Majosházi motorbontót érdemes megkérdezned hátha nekik van hozzá alkatrészük. Elvégre ők árulnak új után gyártott idomokat is RG80-125 típusokra is
Helló!

Bocs, hogy csak így közbe írok. Van-e elfekvőbe neked Suzuki RG 80 as váltóalkatrészed? Mert az egyik váltófogaskerék foghíjas. (z25-24 )
Vagy esetleg tudsz bontót vagy boltot ahol tudunk szerezni?

Előre is kösz!
Hát én úgy tudom a 125ccm motorban Tirisztoros gyújtás van. És nekem akkor csinált ilyet amikor szétment a CDI dobozom
Itt egy elektronika rajz ezzel majd jutsz valamire, remélem
Lacikáám majd jövőre megnézem B.U.É.K.!
Nekem is lenne egy "kis" problémám. Az mitől lehet, h ha 3-asban powerezek és utána felkapcsolok 4.-be elkezd fulladni a motor, majd végül leáll? Először be se indul de várok egy 10 percet és megint megy.
Szevasztok
Van egy állandó problémám...
Minden faszán működik, féklámpa müxik, elől is világít, DE HÁTUL NEM!
Mondta (sógor) hogy suzuki betegség hogy nem világít mert valami nem jó a kapcsolónál neki is ez volt a régi 750esén.
Egyszer apa szétszedte a kapcsolót, nem is nyúlt hozzá és világított egy hétig, utána megint nem.
Szétszedtük, egyik vezeték sincs leszakadva, áram nem tom van-e benne, néztük.
Égő nincs kiégve a fesszabályzó is jó...
Mi a baj?
Meg még egy olyan problémám is van hogy ha megyek a motorral akkor csak 5500ig oörög ki utánna csak dadog
Újra felmerült a Suzuki RG találkozó aminek örülök Elég sokan érdeklődtetek ez után, de a helyszínben nem tudok senkinek sem infót mondani, mivel még nem történt meg a közös megegyezés a pontos helyszínről Sajnos az a legnagyobb probléma, hogy vagyunk jó páran, de mindenki 100 vagy még több km lakik a másiktól
Igazából nézd meg a: Suzuki RG 80 Gamma felújítása videómat nem minden van benne azóta vettem pár cuccot, de így, hogy 100%-os felújítást csinálok már 61945FT járok és még festék sincs rajta + még kell egy első és hátsó gumi ami megint nem olcsó
Egyvalamit tanulj meg nem tudom hány motorod volt idáig, amikor elmész motort venni mindig ezt fogod hallani, de sok minden letudja buktatni az embert... én speciel ezért elszoktam rakni a számlákat Amikor eladtam az MZ-met akkor látta a srác hogy tényleg 220,000FT volt ráköltve mert amit a számlán látott és megnézett a motoron tényleg olyan állapotban is volt...
hát vasárnap vettem a motort és nincs még sok tapasztalatom. de álítólag az előző csávónak hibátlanul ment
Sosem fogom elfelejteni azt amikor én kikötöttem a külön-olajozást mennyit szoptam de muszáj volt mert a pumpám legatyásodott Elsőnek leengedtem az olajat utána kikötöttem a pumpát azután kiszedtem mindenestől. És én is ledugóztam a karburátoron az olajcsőnek a kimeneti részét. Igen ám, de nem lehetett beállítani sőt a mai napig nekem csak úgy működik a karburátor jól ha nincs ledugózva Ezért most felújítottam a pumpát és újra be lesz kötve a különolajozás ennek fényében reménykedek, hogy működni fog a különolajozás is és a karburátort is betudom majd lőni, vagy faterom (autó és motorszerelő...) De nekem mondtak egy olyat is hogy a karburátornál az egyik járatot ha ledugózóm minden működni fog ezt Zoo75 mondta még nekem
A különolajzás kilett kötve? Mert akkor jobb vakdugót rakni az olajcső helyére a karbin. Ha szivató nélkül indul akkor sokat kap és melegen besokall. Mióta csinálja? Esetleg az úszószintet lehet csökkenteni. Egy próbát megér...
igen mondták azt is hogy a tömítéseket cseréljem ki mert falsot szív 92-es rgröl van szó igen a régebbi fajta meg nem különolajozású hanem magamnak kell keverni azt mondják ez nem tesz jót ilyen nagy fordulatú motorknak. De nekem az a furcsa h hidegen szivató nélkül elsőre megy. Nem mindíg a power után áll le ha nem meek csak direkt lassan 4-5 ezres fordulattal akkor is leáll ha bemelegszik Ez a kép még az előző gazdájánál készült.
A holnapesti piálás után-közbe biztos eszembejut valami okosság
"meg ha bemelegszik akkor csak szivatóval megy ha szivató közbe egy kicsit ráhúzom a gázt akkor lefullad." ezek szerint keveset kap nagyon érdekes a régebbi rg-ről van szó?
Csináltam már olyat igaz tuning simsonon hogy a szimeringbe nemvolt rugó és hidegen amíg keményebb volt működött igaz szarul... de amint melegedett és meglágyult falsotszívott...
Hát főzés helyett inkább már benzinbe áztatás ugyanis a melegvíznél jobban "oldja" fel a koszt. én mindíg így csináltam. Ha hidegen megy melegen nem az sok benzinre utal látnikéne...
Valamit csak ki öklünk vagyunk elegen ezen a fórumon mindenki nyissa ki a száját Én is írok néha hülyeséget, de ebből lehet tanulni na meg tapasztalatot gyűjteni