Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! itt van egy pár motorbontó cime:http://www.hengerfej.com/mbont...
de én a majosházai bontóban találtam pár dolgot az enyémhez:http://www.auto-tuning.hu/
de nekem 50-es rg-m van!
Én is keresek power szelepet suzuki rg 125höz és jólenne minnél előbb
Hali!
Valaki tudna nekem segíteni bontó ügyben?Rg-hez kellene henger,de nem találok sehol.Megköszönném ha valaki tudna nekem segíteni telefonszámmal vagy bármivel! Üd.:Törő!
Hello! Nem tud valaki nekem egy 94es rg-hez kipufogót? dob nélkül.
Hát jó csak érted ha a hengered megeszi a magyar benya akkor azért más a dolog. Mármint én nem tartok a háznál olyan motort vagy akár autót ami tudom, hogy szétesik mert, hogy a benya... Viszont ezt én 1éve hallottam és lehet azóta más már a kén tartalom Asziszem viszont pont a Japán a nicasilos és az olasz a másik, de javíts ki ha tévedek mert én se emlékszem erre tisztán
bocsi na kissebbet akartam írni XD
davidrg van ereje a motornak ? ha jó erőben van nyugodtan dobj rá hátra egy nagyobb lánctányért azt minnyárt jobban megy ;)
abban igazad van hogy TZRben csak Japán de én is ezt mondtam :D
RD junior bocs de ehhez a kén dologhoz nem értek de azt tudom hogy a nicasilos hengert nem fúrják :D max polírozzák de a CCM 1% lehet csak különben perselyezik :D
200 at :D
cagivam 160 bocs a 60_ban igazad van az téll 90 elírtam sorry de ismerős olaszból behozott pályára átalakított dupla poweres Mitoja téll 20at megy :) te Rg is jofféle
1992-es Suzuki RG 80 Gamma Tárcsafékhez kellene felújító, de nem találok sehol. A dugattyú mérete 34mm. Igazából a belső gumi gyűrűvel nem lenne probléma, de a porvédő gumi valamilyen okból is, de kinyomódott és szétment. A dugattyúnak sincs nagy baja így csak tömítő gyűrű és porvédő kellene. Ha valaki tud hol lehet kapni pls írja le
Hali mindenkinek!
Keresek suzuki rg 125 1993-hoz hengert.Bárki bármit tud,kérem szóljon.
Tudnál nekem segiteni mit tegyek eddig ment a gépem sztem rekord Gps 172 mellettem 1 zx 12 r szerint 175 akkor most mivan 140 ig 5. aztán 6.ban meg lassul valamit tudnál segiteni előre is köszi
Nekem RG 80 van első túlméret és amikor bejáratam akkor sima úton képes volt 90km/h menni a NAGY lejtőn pedig 105km/h volt képes, de én úgy vagyok vele, hogy simson 70ccm tuning meg nemtudom azt jó ha megy 80-at Ez meg csak gyári és ehez is vannak rakva az anyagok benne
150 felett kell mennie ha minden ok vele! Ez tuti!
Az enyém is max 145-öt megy, azt is lejtőn hátszélben, tepsi forró zsírral a hátamban :D

Egyébként ha nincs benne semmi tuning, akkor ezeknek kb ennyi a vége. Aki mást mond az kamuzik.
Sziasztok!
A héten sikerült venni egy rg125-öt!(1993)
Annyi bajom van vele hogy végre nem tud többet 140-nél.Kicsit lomha!
Valami ötlet? Mit nézzek meg rajta?kompresszió van!
Szia zoli! A megadott mailcímre elküldtem az enyémet. A tiéd érdekes, hogy www-vel kezdődik...
Úgy ajálgasd a TZR-t, hogy nagyon jó motor! Viszont aki kicsit jobban utánnajár annak, hol akar venni TZR-t az a legbölcsebb. Régebben a Suzuki elött énis TZR-t akartam venni, de mint késöbb kiderült jobban jártam a suzukival. Ugyanis Magyarországon a Benzinben töbszörös a Kén tartalom mint egész Európában! De hogy jön ide a Kén tartalom? A yamaha a TZR-nél csinált egy Nicasil bevonatot a hengeren. Ezzel nincs is semmi probléma mert hurrá sokáig használható az újkorától fogva, de mára ők is elérték a kort... És részben ha már volt fúrva akkor lehet a nicasil már nincs is benne a hengerben és gyors kopásnak lesz a tulaj a tanuja és áll majd fölötte érthetetlenül, DE legyen mondjuk azaz eset amikor a nicasil megvan jó a kompresszió egyszóval jó állapotnak örvend a blokk. Itt kerül a Kén a főszerepbe! Rövid használatkor a benzinben lévő magas Kén tartalom végett Kénsav alakul ki a hengerben ha leállítjuk és(nem üzemmeleg)! ((A folyamatát nem írom le, akit érdekel utánna járhat Kémia órán vagy a neten.)) És erre a legjobb példa a közelmúltban a BMW is kihozott egy nicasilos V6-os benzines motort, amit magyarországon forgalmaztak is! A bökkenő csak annyi volt, hogy a motorblokk nem bírta ki a 100.000km sem. Mivel soksok panasz és per fenyegette a BMW-t visszarendelték ezeket a tipusú motorblokkokat és kicserélték őket vashüvelyre a nicasil helyett. Visszatérve a yamahához volt vashenger is ami nem kapott nicasil bevonatot, de az keresett és emiatt ritka is.
Továbbá a TZR-ben volt Japán és Olasz kivitel is, ha már mindeképpen TZR a Japánt javaslom....
Rg pozitivum : Olajat kb 800km/l Benya ha hiszed ha nem én leszarom powertartomány 8500 szal power nélkül vigyorogva megyek 90-et 7500 fordulattal... (nemtudom milyen rg-vel mentél grat hozzá xD)
8litert akkor evett amikor kisebb láncszettel 172-öt ment gps szerint a melletem hajtó zx12 nek mutatott az órája 175öt :) akkor evett 8-at .... nekem 93-as rg-m van de mint az álom..... negativum ? : eddig semmi (még)
Cagivából volt 28-as dellortoval 160-as polini szettel 185 milyen 200? :D mind1 am ..szép az rg-d
josyka a Suzukin minden nagyon egyben van amit én kicsit negatívnak érzek a kicsit kemény kuplung meg hát azért valljuk be nem mai a dizájn de nekem még így is bejön a nyomatékot keveslem de hát 2T motorikusan nagyon megbízható és ha ésszel használod egy dugóval 30-40 ezer kmtert elmész nekem mióta megvan 5000km mentem vele fél év alatt egy gyertya meg egy kuplungbovden csere volt jah meg láncszett ami RGre nagyon olcsó kompletten volt 12ezer a gyertya 5500 de minimum 10 ezer kilómétert bír (NGK BR9EIX) most már ráérett egy hátsógumi csere is egy igazán nagy baja van hogy a fogyasztás amit mindenki beszél a 2. generációs RG-nél az egy mese minimum 6 liter de akkor powernélkül mész max 60nal abba meg semmi élvezet ha igazán tereled akkor meg 10liter minimum , olaj szempontjából igénytelen még a legszarabb arol 2tvel sem kell félned hogy beáll de azért azt nemajálom meg a Sthilt se mer attól beköpi a gyertyát de egy Dinamic vagy egy középszintű OMWs olaj vagy shell aral tökéletesen megfelel fölösleges megvenni pl a Motul W800 bele 9000értliterját mikor2-3-4 ezerért tökéletes olajat kapsz bele jah még hibának azt rovom fel az Rgnek hogy a hollandernél a tűzgyűrű mellet kifúj a kipu szóvalm az RG egy igénytelen gép ezt úgy értem hogy nem szervízigényes inkább szomjas de adis de ha valaki nagyon akar menni az ne 125öst vegyen nekem van egy ismerősöm RS Aprilliája van nagyon megy az a motor ha jó 180 a vége én a Suzukival 160at mentem de 13500nál tehát szabájzott az az Rs kegyetlen és kevesebbet is zabál de mindig rossz ha 125öst veszel és nem suzukit akkor ajánlom még esetleg ha nagyon nyomni akarod Cagiva Mito kegyetlen 200km/h de nagyon drága a fenntartása japnok közül TZR NSR vagy a Kawa AR 125 ha valamennyit tudtam neked segíteni akkor örülök
Szia! Megadod nekem az email címedet lenne egy pár kérdésem?! Ez vagyok én www.zolisdr250@freemail.hu.
Valakinek nincs véletlenül power szelep rg 125-höz? Ha van akkor írjon itt vissza és megbeszéljük, hogy mennyibe kerülne. Remélem tudtok segíteni nekem
sziasztok motorvásárlás előtt álok és nem tom hogy jó vétel lenne e a suzuki rg 125 légyszives segitseket irjatok le mindent amit tapasztaltatok a mocival kapcsolatban vagy bármilyen 125 mocid van légyszi vegyél fel msn re lenne egy pár kérdésem:)előre is köszi msn cimem :jozsitoth@freemail.hu