Én így vettem. mióta megvan kicsit csörgő-zörgő hangja volt.Tudtam hogy nem a dugónak van hangja... Pár hete szétszedtem a powert és látom hogy az elvan törve és annak volt hangja . szóval jólenne bele már másik
amúgy neked mi történt?
én jöttem haza messziről és végig téptem neki, aztán egyszercsak halk csörgés a blokkban (először azt hittem hogy a tankban úszkál valami pöcök, mondjuk a szűrő kiesett pl) és erőtlen lett. mintha a power beszart volna de egyszerre működik is :D aztán szétszedésnél kiderült, hogy azért éreztem ezt mert csak az egyik működött. :D
az a mázlim hogy a letört darab nem esett be a hengerbe
Üdv! én csak azt mondom hogy nincs elég kompresszió a benzin elporlasztásához és csak átfolyik rajta! lehet a henger tömítés a hengerfej tömítés vagy gyürű törés! gépszerelő vagyok 6 éve dolgozok szakmámban! én csak azt ajálom nézd át a tömítéseket! esetleg a kétoldali főtengely szimeringek! hidd el én mikor össze raktam a mocimat és csak sima fémkarika nélküli tömítést tetem bele ugyan ez volt a helyzet! csak én hidegindítóval még kinoztam is és miután beindult totál szétfujta a tömítést! utána a viz is össze folyt!
igaz a gyujtás is és a karbi is lehet probléma! de ott vannak elő jelek! durrogás trüszkölés esetleg nagyon magas alapjárás! ilyenek.
probáld ki a gyujtást meg a karbit de szerintem a tömítés lessz valamelyik a ludas!
értek a szereléshez mert van simsonom is és magam csinálom.de most a suzuki ,szikra van rendesen.ma levettem a kipufogot és 1 liter benzint öntötem ki bellöle,mindenhol csak a benzin van,most a karburátornál tartok,mennyire kell állitani a benzin szintet?nem lyukas az úszó.,ha gyertyát kiveszem áll a benzin rajta.
Hát azért ha értesz egy kicsit a motorszereléshez, akkor szerintem nézd meg te magad otthon. A szikrával te is tudsz játszani szóval az alaplapot 3db csavar tartja azt kilazítod és akkor lehet állítani. Ehez csak a lendkereket kell levenned amihez csak 1 lehúzó kel nem tudom neked van-e. A karburátorhoz pedig semmi speciális szerszám nem kell
Akkor most már újra nálad a Suzuki Nálunk csak 17fok volt ma és néha eléggé be is volt borulva szóval én ma inkább maradtam a kocsinál Tipp: úgy használd az első fékedet, hogy egy Ferodo Sport Platinum betét párban 8400FT. Drága ritka és csak erre a típusra jó. Egy képet majd dobj már fel a komplett motorról, hogyan néz ki ezzel a fejidommal
Elgurult az Új gazdához a Rm-m :( :)
sajnállom igenis meg nem is
mivel egy hibátlan vas volt :(
de egy nagyon jó barátom vette át aki vigyázni fog továbra rá
szolnok Uccáin :)
és jöhet az Új projekt meg is van az alap egy Honda nsr.
de nagyon szeretnék egy új szériás Rg mivel a suzuki a Zsánerem :)
üdv! próbáld meg a hengerfej tömítést kicserélni! nekem ugyan ez volt a problémám! csak nekem már a víz is össze folyt! vettem bele uj tömítést (csak fém karikásat tegyél bele) és azóta tökéletesen szuperál! további szép napot
én jöttem haza messziről és végig téptem neki, aztán egyszercsak halk csörgés a blokkban (először azt hittem hogy a tankban úszkál valami pöcök, mondjuk a szűrő kiesett pl) és erőtlen lett. mintha a power beszart volna de egyszerre működik is :D aztán szétszedésnél kiderült, hogy azért éreztem ezt mert csak az egyik működött. :D
az a mázlim hogy a letört darab nem esett be a hengerbe
köszönöm szépen :)
Nekem van power alkatrész olyan amilyen neked kell.Gondoltam szólok ha már élet múlik rajta. :)
eltörött az enyém is.
akinek van eladó, az életet tudna vele menteni :)
igaz a gyujtás is és a karbi is lehet probléma! de ott vannak elő jelek! durrogás trüszkölés esetleg nagyon magas alapjárás! ilyenek.
probáld ki a gyujtást meg a karbit de szerintem a tömítés lessz valamelyik a ludas!
Különben elmentem a mociért ma :D
És 19 fok volt itt!
Ott?
sajnállom igenis meg nem is
mivel egy hibátlan vas volt :(
de egy nagyon jó barátom vette át aki vigyázni fog továbra rá
szolnok Uccáin :)
és jöhet az Új projekt meg is van az alap egy Honda nsr.
de nagyon szeretnék egy új szériás Rg mivel a suzuki a Zsánerem :)