Ez a probléma nálam is igaz volt egy időben. Legelsőnek én megnézném az üzemanyagtartályt, hogy nem-e rozsdásodott be, mert ilyennel én már találkoztam. Mondjuk ha berozsdásodott akkor a tankot leengedném kivenném a 2db szűrőt ami a két csatlakozóknál van. Valószínűleg akkor oda telepedett le egy része is a rozsdának ki kell pucolni a benzincsövet és ha van szűrőt kitisztítani. A karburátort is természetesen ki kell szerelni és nagyon alaposan át kell pucolni és fújni sűrített levegővel. A karburátorhoz segítség képen raktam most fel egy robbantott ábrát is, hogy jobban boldoguljatok Legelsőnek ezt ajánlom mert ez pénztárca kímélő megoldás.
Ha mindenezek rendben vannak és így sem akar indulni akkor második lépésben megnézném a membrámnál lévő gumit nincs-e sérülés rajta és nem szív-e farsot.
Ha ez is rendben van akkor harmadik lépésként megnézném a levegőszűrőt is a motoron. Itt a fórumon aki vissza olvas akkor találkozik olyannal, hogy mondjuk egy rossz légszűrő betét okozhat üzemanyag fogyasztás növekedést is. Erre többen panaszkodtak is így lehet benne valami.
Negyedik lépésként megnézném a szikrát normális-e. Sajnos az elektronika ezekben is öregszik bár a 125ös power szelepén kívül más problémát én nem hallottam.
Ötödik lépés ha van szikra-jó az üzemanyag ellátás-légszűrő is ok és nincs a membrám külső gumija sérülve akkor még a membrám lapokat is megnézném. Fenn állhat az a hiba, hogy a membrám lap nem zár el rendesen amikor leáll a motor, tehát nyitva marad akár csak az egyik lap a 4-ből akkor már a hideg de még a meleg indításnál is problémák léphetnek fel.
Nos hát akkor inkább rakok fel több robbantott ábrát is hogy minden látható legyen
akkor segítsetek egy spanomnak :)
80asa van és vhogy nem igazán van alapjárat hidegen melegen nagyon nehezen indul hidegindítoval pöccre indul.
Kevés lehet a Benzin?
mert ez a jelenség egyik naprol a másikra jött elő
A számból vetted ki a szót:). Én próbálok aktív lenni itt az RG80-asok terén és segíteni akinek tudok Sajnos nem tudom, hogy jó-e a 125-ös berúgókarja a 80-asra, de ha lehet rakd már most félre nekem . Mielőbb próbálok utána járni a dolognak és szólni is neked Suzuki RG 80-sokban tudok segíteni bárkinek VANNAK robbantott ábráim, elektronika rajzaim is! Bátran keressetek ha valami gondotok van
Hali.Örülök hogy megfelel,és jóóóóóóóóóóó.De erről beszéltem itt az embernek nem érdemes szórakozni,rossz hírbe hozni magát.Mi Rg-sek ha lehet tartsunk össze hamár ilyen kevesen vagyunk.Vagy nem?Azt mi van a msn kiírásoddal,mintha azt írtad volna hogy van kapcsolási rajzod, rg80-hoz? Na majd beszélünk,msn-.en,amúgy 125-ös berugókarja nem jó neked,mer az van. Na hali
zoo75 köszi az olajtartályt már tegnap megjött csak nem voltam itthon és nem tudtam átvenni a csomagot, de ma átvettem és nagyon szép állapotban van a tartály Jó helye lesz majd a motoromon
Hali!
Engem érdekelne a műszerfalad a komplett első fejidomot a plexivel és a kettő oldal (has) idomod is. Ha tudsz vegyél fel msn-re: dani92_86rd@hotmail.com.
kössz, Dani
üdv, eladó motorom(rendszám,törzskönyv,forgalmi)megvannak de én 50esként használom
nagyon jól megy...(női tulaj sok évig előttem)
uj gumik
akár ELADÓ AZ IDOMOK RÓLA VALAMINT MŰSZERFAL(minden működik rajta tökéletesen)
kpra 100 000ben odaadom de csak az 1 hétig, utána sajnos értelmét veszti
amugy 130ra tartom 125ös endúró csere(főleg mtx125)
msn: v.adam1992@citromail.hu
1992-es Suzuki RG 80 Gammához keresek egy berúgókart. Az enyém már a megvételkor is tönkre volt téve Továbbá érdekel még egy műszerfal is, ha lenne valakinek...
Sajnos nekem csak a fordított teleszkópos RG125-höz van meg a kapcsolási rajz. Azért beraktam azt is, hátha valakinek még jól fog jönni most vagy később
Hali.ne akadj fenn ezen az én RG125-n van négy állás azt kettő használható,egy a kormányzár,egy a gyujtás.A múgy 125-höz nem tudsz valahol kapcsolási rajzot 1988-as.Kösz ,szia
Én csak azon akadtam fent ezen az elektrónikai rajzon, a gyújtáskapcsolónál 4állást látok. OFF-C-ON-P. Nekem pedig a gyújtáskapcsolómon a C állás hiányzik. Avagy ez a C állás egyben van az ON állással?
Szia Csabi.Zoli vagyok tatabányáról,jól néz ki a kis suzukid,szerintem ne add el.! CSak ennyi ,meg aszthiszem tőled vettem az irányjelzőket,nagyon frankók,kösz.HALI
végig lessz ezek nézve
Ha mindenezek rendben vannak és így sem akar indulni akkor második lépésben megnézném a membrámnál lévő gumit nincs-e sérülés rajta és nem szív-e farsot.
Ha ez is rendben van akkor harmadik lépésként megnézném a levegőszűrőt is a motoron. Itt a fórumon aki vissza olvas akkor találkozik olyannal, hogy mondjuk egy rossz légszűrő betét okozhat üzemanyag fogyasztás növekedést is. Erre többen panaszkodtak is így lehet benne valami.
Negyedik lépésként megnézném a szikrát normális-e. Sajnos az elektronika ezekben is öregszik bár a 125ös power szelepén kívül más problémát én nem hallottam.
Ötödik lépés ha van szikra-jó az üzemanyag ellátás-légszűrő is ok és nincs a membrám külső gumija sérülve akkor még a membrám lapokat is megnézném. Fenn állhat az a hiba, hogy a membrám lap nem zár el rendesen amikor leáll a motor, tehát nyitva marad akár csak az egyik lap a 4-ből akkor már a hideg de még a meleg indításnál is problémák léphetnek fel.
Nos hát akkor inkább rakok fel több robbantott ábrát is hogy minden látható legyen
80asa van és vhogy nem igazán van alapjárat hidegen melegen nagyon nehezen indul hidegindítoval pöccre indul.
Kevés lehet a Benzin?
mert ez a jelenség egyik naprol a másikra jött elő
Engem érdekelne a műszerfalad a komplett első fejidomot a plexivel és a kettő oldal (has) idomod is. Ha tudsz vegyél fel msn-re: dani92_86rd@hotmail.com.
kössz, Dani
nagyon jól megy...(női tulaj sok évig előttem)
uj gumik
akár ELADÓ AZ IDOMOK RÓLA VALAMINT MŰSZERFAL(minden működik rajta tökéletesen)
kpra 100 000ben odaadom de csak az 1 hétig, utána sajnos értelmét veszti
amugy 130ra tartom 125ös endúró csere(főleg mtx125)
msn: v.adam1992@citromail.hu
igen tőllem vetted a indxeket :)
hát eladó lett sajna .de remélem köv gazdája is ien lessz mint én :)
ha valaki lát benne fantáziát írjon és megegyezünk
bisztos h ebbe nem fogsz csalódna .
hibátlan motorikusan