Szia!
Elsőnek szerintem nézd meg ha kinyitod a csapot a túlfolyón nem kezd-e kiömleni a benzin. Ha nem akkor is nézd meg a helyes úszószintet. Ha már az úszószintet nézed, nézd meg hogy nem-e lyukas az úszód volt rá példa. De ha szétkaptad, gyorsan át is pucolhatod. ha ezek megvoltak akkor, ha a kompresszió ok nézd meg a szikrát normális-e. Nagyon ajánlatos egy másikat belerakni, mert akkor kiderül ha az rossz. Lehetséges ha régi RG suzukid van hogy a gyújtás alaplap rosszul lett visszarakva és el lett állítva és útó vagy elő gyújtásod van. A gyújtás alaplapodon vagy 3csík ha a régi és a jobb szélsőt kell a blokktömb jelzéséhez helyezni! Ha ezek után sem jó ajánlatos lenne a gyújtó trafód kicserélni mert lehet az is rossz. Továbbá nézd meg a gyertyapipa rendesen működik és érintkezik:). A benzin azért jön sugárban mert szerintem túl szívattad a rendszerét már. Akkor vedd ki a gyertyát rakd be első fokozatba és told meg egy ideig, hogy kidolgozza azt a rengeteg benzint amivel megszívta magát a motor. Más hirtelen nem jut eszembe légszűrő itt nem lényeg, de rendesen kapjon levegőt azért. Meg kérdés a kipu mennyire van eldugulva. az enyém amikor meglett véve a kipu miatt fulladt le 2ezres fordulat alatt annyira fojtotta.
Várom reakciódat
sziasztok!van 1 suzuki 125 rg-ém,az a problémám vele,hogy nem indul,de ha metolom,akkor is csak 2000-es fordulaton indul be,és amikor beindult a kipufogon,sugárba jön a benzin,de akkor is 7000-res fordulat allá nem akar menni.ha meg oda huzok neki lefulad. segitsetek.
Huhh:D Kuplung javítás : 1500 Ft (Egy tolókát teljesen ujra kellett cserélni, mert kettétört :D) első idom : 6500 Ft + szerkezet + index (3000 Ft) + felszerelési költség! Jó kis idom, képet mellékeltem csak az idomról ... ugyanis ma kézin fellöktek, úgy hogy alig tudok ráálni a lábamra, így nem tudtam elmenni a mociért ...
Az sem rossz Én egy az egyben elraktam a kipufogót mivel rezonátor kerül fel rá Csak ha ne agy isten történne valami a későbbiekben legyen egy tartalék kipufom Amúgy mennyibe volt a kuplung és az első idom együtt?
Nem tudja valaki esetleg, hogy a Suzuki RG 80 gamma karbijában eredetileg mekkora fúvóka volt? nekem van két karbim (RG80) és mind a kettőben 92.5 a fúvóka méret. Szóval szeretném megtudni ez a gyári fúvóka méret-e
Sziasztok, jó éjt mindenkinek
Elsőnek szerintem nézd meg ha kinyitod a csapot a túlfolyón nem kezd-e kiömleni a benzin. Ha nem akkor is nézd meg a helyes úszószintet. Ha már az úszószintet nézed, nézd meg hogy nem-e lyukas az úszód volt rá példa. De ha szétkaptad, gyorsan át is pucolhatod. ha ezek megvoltak akkor, ha a kompresszió ok nézd meg a szikrát normális-e. Nagyon ajánlatos egy másikat belerakni, mert akkor kiderül ha az rossz. Lehetséges ha régi RG suzukid van hogy a gyújtás alaplap rosszul lett visszarakva és el lett állítva és útó vagy elő gyújtásod van. A gyújtás alaplapodon vagy 3csík ha a régi és a jobb szélsőt kell a blokktömb jelzéséhez helyezni! Ha ezek után sem jó ajánlatos lenne a gyújtó trafód kicserélni mert lehet az is rossz. Továbbá nézd meg a gyertyapipa rendesen működik és érintkezik:). A benzin azért jön sugárban mert szerintem túl szívattad a rendszerét már. Akkor vedd ki a gyertyát rakd be első fokozatba és told meg egy ideig, hogy kidolgozza azt a rengeteg benzint amivel megszívta magát a motor. Más hirtelen nem jut eszembe légszűrő itt nem lényeg, de rendesen kapjon levegőt azért. Meg kérdés a kipu mennyire van eldugulva. az enyém amikor meglett véve a kipu miatt fulladt le 2ezres fordulat alatt annyira fojtotta.
Várom reakciódat
Hát attól függ milyen tipp és trükk érdekel
Tudsz valami tippet-trükköt RG-hez?
Holnap megyek a mociért megszerelték a kuplungot, meg kicserélték az első idomot
Érd.:20/376-2293