Olyan sok munka nem lesz vele mert az idomokat nemrakom vissza rá két okból, 1 ugy nem tetszik, 2 nincs is meg. Szal csak az egész le lesz fényezve ami meg nem nehéz mert a szakmámhoz közel áll, van műhely is meg cuccok hozzá. A deknin az a nagy karika azért van ott mert ott lehet állítani a kuplungon, és kiáll ott egy csavar ami helyére eredetileg hernyócsavar menne csak az nincs meg. De a fedél ami odamegy megvan.
Hát lesz vele munka rendesen legalábbis kívülről, de sok sikert hozzá Amit én nagyon megnéztem az a gyújtás felőli dekni. Annak úgy szép kört csináltak, de a dzsuva nem megy bele? Amúgy az enyém se volt szebb külső állapotban, csak nem volt ennyire hiányos
Vázcsere érdekelne csak nem most me elöbb felakarom ujitani a motort, meg jogsim sincs még, szoval ezek hosszutávu gondolatok. Lehet megse lesz már addigra, mire nagy jogsim lesz. De ha esetleg kell papiros váz feltétlen szólok.
Amúgy sikerült találnom egy normális képet a baleset előtt még hogy nézett ki a motorom és hát utána milyen lett Így talán érthető miért kezdtem el újra építeni a motort..
olyan
110-ért
de inkább cserébe jobban benne lenne :) de minden egy végülis
ha tudtok vkit aki iet szeretne venni vagy cserélni itt van ez teljesen költségmentes moci
Mondjuk azért egy 80-sal 100% hogy eltudsz járkálni minden gond nélkül. Abban nincs power-szelep sem és a henger is olyan picike mint egy normális ember ökle Nekem is egyszer amikor meglátta egy rendőr ott mosolygott, hogy mekkora kaszni és milyen pici motor van benne 80ccm viszont még hangra sincs árulók terén szóval nem lehet rá azt mondani hogy nagy motor lenne
Én is részben egy 25-ös Rg tulaja vagyok 88-as kiadás
hát a 80astol jóval erősebb a kicsike meg ugye a Power :)
nagyon nem kell félni h azt mondják h 25ös mivel azért elöl nincs nagy tárcsa,hátul dob fék .és testileg se nem vmi nagy,én simá járok vele semmi matrica annyi h a órám 100ig ill 10ezerig mutat. :)ha nagyon akarja nézni nincs önindítóse. hát a hangja az enyhén etz-re hasonlít abba bukhat meg a dolog. ha ésszel mész vele akkor nem lessz gond. én jelenleg egy nsr.rel járok . igaz ezen már megvanak oldva a dolgok kiseb gumi hátra matricázás km-óra stb,,,.
hát a papírozás igen ez úgy meg h lennie kell egy eredeti okmánynak h itt te forgalomba tudd tenni
nekem szerencsémre megis van szoval az enyém ien téren ér vmivel többet.
ha kell max cserélünk vázat ha neked kell értékegyeztetéssel :)
Szia.
Hát az RG 125-ös a régi fajta és az RG 80 kasznira ugyan az. Szóval külső méretileg a motor megegyezik kisebb társával A hengerrel való kapcsolatos kérdéseben majd a kolegák tudnak segíteni, mert nekem 80-as és azért a rendőr tudom, hogy nem szól Akkor most már 2fő benne lenne a találkozóban, ennek viszont örülök mert egy nap alatt már 2en is benne lennének
Szép estét! Napokban én is vettem egy 125-ös '88-as évjáratu RG-t. 14ezer km van benne, a blokkja nagyon jó, jól huz, nem csörög, keveset eszik, jól veszi a fokozatokat (előtte olaszom volt, arra ez nemvolt jellemző), egyszóval megvagyok vele elégedve! Előző gazdi bukott vele szóval idomok nincsenek, de szerencsére a váz, futómű nem sérült. Most télen rendbe teszem, és nyáron benne lennék én is az RG taliban. Viszont kérdezni is szeretnék. A gépem sajnos 50-es papirokkal fut, nincs meg semmi okmánya. Azt szeretném kérdezni, hogy közületek is hajt v.ki 50-es papirokkal 125-öst? Minden nagymotorra való jelet eltüntetek róla (120-as óra, hátsó lábtartó, hengerbe beütve a 49ccm stb.), megpróbálom ugy rakni az idomokat hogy a hengerhez ne nagyon lehessen belátni. Szóval szerintetek a yard nemfog piszkálni ha normálisan megyek vele? Meg ha esetleg leakarom papíroztatni akkor elég szereznem hozzá egy papiros vázat és mehet bele a régi blokk, vagy a vázhoz tartozó motorszám kell? Ha valakit érdekel hogy néz ki a motorom holnap dobhatok fel képet, de előre szólok nagyon csunya
Viszont azon gondolkodtam, hogy most jön a Tél mindenkinek alkalma lesz újítani a gépén vagy akár építeni (ahogyan én is teszek). Jövőév nyarára kellene csinálni egy kifejezetten RG-s találkozót. Ahogyan én észrevettem elég kevés RG van Magyarországon nem egy népmotor. Aztán nem tudom mennyi támogatója van az ötletemnek, de majd reagáltok rá Mindenesetre ha van érdeklődő én megszervezem szívesen az egészet nektek csak annyi feladatok lenne, hogy elgyertek majd
Várom a reakciókat
110-ért
de inkább cserébe jobban benne lenne :) de minden egy végülis
ha tudtok vkit aki iet szeretne venni vagy cserélni itt van ez teljesen költségmentes moci
csere is érdekli :) pl 25ös Rg
hát a 80astol jóval erősebb a kicsike meg ugye a Power :)
nagyon nem kell félni h azt mondják h 25ös mivel azért elöl nincs nagy tárcsa,hátul dob fék .és testileg se nem vmi nagy,én simá járok vele semmi matrica annyi h a órám 100ig ill 10ezerig mutat. :)ha nagyon akarja nézni nincs önindítóse. hát a hangja az enyhén etz-re hasonlít abba bukhat meg a dolog. ha ésszel mész vele akkor nem lessz gond. én jelenleg egy nsr.rel járok . igaz ezen már megvanak oldva a dolgok kiseb gumi hátra matricázás km-óra stb,,,.
hát a papírozás igen ez úgy meg h lennie kell egy eredeti okmánynak h itt te forgalomba tudd tenni
nekem szerencsémre megis van szoval az enyém ien téren ér vmivel többet.
ha kell max cserélünk vázat ha neked kell értékegyeztetéssel :)
Hát az RG 125-ös a régi fajta és az RG 80 kasznira ugyan az. Szóval külső méretileg a motor megegyezik kisebb társával A hengerrel való kapcsolatos kérdéseben majd a kolegák tudnak segíteni, mert nekem 80-as és azért a rendőr tudom, hogy nem szól Akkor most már 2fő benne lenne a találkozóban, ennek viszont örülök mert egy nap alatt már 2en is benne lennének
Várom a reakciókat