Gyorsban válaszolok egy két kérdésedre. A membrán tökéletes nincs baja, a karburátor is át lett pucolva állítólag kosz mentes. A karburátor főzést azért mondtam mert az a srác aki feltöltötte a videót direktbe kihangsúlyozta hogy 6000szer kompresszorozta és tisztította még is ez vált be neki a legvégén.... Ha szimeringes lenne akkor hidegen miért indul és működik jól? mert a probléma már melegen lép föl. Tehát valami üzemi hőmérsékleten tesz be a dologba A leállításnak szerintem most nincs köze mert járó motorról van szó és nem leállított motor beindításáról
Azislehet hogy szimeringes... A powerszelepnek nincs köze hozzá. Ennyi ellenőrzés és macera után valami változásnak kellene lennie. A karbifőzés teljesen értelmetlen szerintem, egyszerőbb kompresszorral kifúlykálni a járatokat. Bocs de nemolvastam teljesen vissza az elejére nemtudom miket néztél eddigát rajta, de nézd mega membránt és szívd meg a szívás irányába elméletileg nemszabadna a levegőnek átáramlani (max egy nagyonkicsit). Illetve az a nem mind1, hogy elszegényedve vagy túldúsulva áll le a motor. Csak a power nyitásánál? Alatta jólmegy?
Senki sincs fent msn-en így csináltam egy gyors táblázatot
A fórum létrejötte óta évente a hozzászólások száma:
1év = 533hozzászólás
2év = 296Legkevesebb hozzászólás
3év = 1138Legtöbb hozzászólás
4év = 753hozzászólás
A maradék 3hónap alatt = 424hozzászólás
Ha újra ilyen népszerű lesz a fórum akkor, még a harmadik évet is túlszárnyalhatjuk
Nembaj nézd el nekem Én csak a 79ccm motorban vagyok otthon RG-nél abban pedig nincs semmi csak egy membrán a karburátornál... Mindenesetre ha kitisztították a karburátort és még mindig elvan tömődve egy járat az épp elég gond lehet Nem akarok hülyeséget írni, de itt a sportmotoron volt egy videó ahol kifőzték egy lábas vízben a karburátort és állítólag kibaszott tiszta lett (mz karbi) és bevált nekik a módszer
Ha RG-ről van szó,akkor egyébként abban sincs power szelep,mert gázkamrás Csak az utolsó tipus az RGV 125 a poweres.
De,ha van benne,ha nincs,akkor sincs hozzá semmi köze,zárt ésnyitott szeleppel is mennie kell,csak a teljesitménye változik.
atisrace én is erre gyanakodok, de nekem 80ccm van nem 125 tehát az enyémben nincs power-szelep. Teljesen más a motor is ezért én is csak tippelgetek És ezeknek a motoroknak a power-szelep a "gyengéje", de ehhez hogy melegen leáll valóban nincs köze még ha rossz is lenne
Egy kicsit részletesebben le tudnád írni a problémádat Mármint pontosan miket néztetek meg idáig? Ha ezeket leírod már lelehet csökkenteni a hibalistát
Heló nekem az lenne a problémám h ha megyek vele akkor a power után egyböl lefullad és csak nagyon nehezen lehet újra beindítani, meg ha bemelegszik akkor csak szivatóval megy ha szivató közbe egy kicsit ráhúzom a gázt akkor lefullad. A karbit és a levegőszűrőt kipucoltuk és még mindíg ugyan ez a probléma ha tudtok megoldfást kérlek dobjatok egy üzit Email: r23456789@freemail.hu
elölre is köszi
Még valami eszembe jutott ennél a típusnál ami hiba lehet karburátor terén. Ezeknek a motoroknak még rézből van az úszójuk. Tehát fenn állhat még ha ritka is, hogy kilyukad és benzin folyik az üres légtérbe. Ha nem hallatszódig amikor megrázod és tuti akarsz lenni a dolgodban melegítsd meg egy sima öngyújtóval és egyből kiderül ha lukas
Későbbi 125ccm RG blokknál úgy tudom kijött a műanyag úszó, de ebben nem vagyok biztos
Kicsit meg vagyok kavarodva, szóval ha komolyan gondoltad a kérdést, akkor azt nem csavarral kell állítani:) hanem az úszon a lemezt kell hajlítani, de óvatosan le ne törjön!
Netalán mégis poén volt és én nem vágtam le akkor röhögjünk
Ezzel nem értek egyet, tény nem vagyunk egy korosztály, de a jelzés jó pár motorban benne van: Aprilia SR50, Simsonok, Mz-k, Yamaha RD 125 LC 10W, Honda MTX 80, Honda MTX 125R, Honda CRM125, Honda CR125, Honda MBX125 és még sorolhatnám a volt motorjaim és mindben volt jelzés... Félre ne érts nem kötekedni akarok csak ezzel így ilyen formában nem értettem egyet Amint látom simson hengereket szoktál tuningolni így biztos értesz a 2T motorokhoz
Itt a link: http://www.sportmotor.hu/motor...
Jó tanakodást
A fórum létrejötte óta évente a hozzászólások száma:
1év = 533hozzászólás
2év = 296Legkevesebb hozzászólás
3év = 1138Legtöbb hozzászólás
4év = 753hozzászólás
A maradék 3hónap alatt = 424hozzászólás
Ha újra ilyen népszerű lesz a fórum akkor, még a harmadik évet is túlszárnyalhatjuk
De,ha van benne,ha nincs,akkor sincs hozzá semmi köze,zárt ésnyitott szeleppel is mennie kell,csak a teljesitménye változik.
elölre is köszi
Köszönöm
Későbbi 125ccm RG blokknál úgy tudom kijött a műanyag úszó, de ebben nem vagyok biztos
Netalán mégis poén volt és én nem vágtam le akkor röhögjünk