Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyorsban válaszolok egy két kérdésedre. A membrán tökéletes nincs baja, a karburátor is át lett pucolva állítólag kosz mentes. A karburátor főzést azért mondtam mert az a srác aki feltöltötte a videót direktbe kihangsúlyozta hogy 6000szer kompresszorozta és tisztította még is ez vált be neki a legvégén.... Ha szimeringes lenne akkor hidegen miért indul és működik jól? mert a probléma már melegen lép föl. Tehát valami üzemi hőmérsékleten tesz be a dologba A leállításnak szerintem most nincs köze mert járó motorról van szó és nem leállított motor beindításáról
Azislehet hogy szimeringes... A powerszelepnek nincs köze hozzá. Ennyi ellenőrzés és macera után valami változásnak kellene lennie. A karbifőzés teljesen értelmetlen szerintem, egyszerőbb kompresszorral kifúlykálni a járatokat. Bocs de nemolvastam teljesen vissza az elejére nemtudom miket néztél eddigát rajta, de nézd mega membránt és szívd meg a szívás irányába elméletileg nemszabadna a levegőnek átáramlani (max egy nagyonkicsit). Illetve az a nem mind1, hogy elszegényedve vagy túldúsulva áll le a motor. Csak a power nyitásánál? Alatta jólmegy?
A videó címe: Karburátor FŐZÉS!
Itt a link: http://www.sportmotor.hu/motor...

Jó tanakodást
Nézd én soha nem próbáltam ki, de itt feltöltöttek egy videót így mint poént és a végén kiderült, hogy bevált én csak ennyit tudok
most akkor azt mondjátok h főzzem ki a karbit?
Senki sincs fent msn-en így csináltam egy gyors táblázatot
A fórum létrejötte óta évente a hozzászólások száma:
1év = 533hozzászólás
2év = 296Legkevesebb hozzászólás
3év = 1138Legtöbb hozzászólás
4év = 753hozzászólás
A maradék 3hónap alatt = 424hozzászólás

Ha újra ilyen népszerű lesz a fórum akkor, még a harmadik évet is túlszárnyalhatjuk
Nembaj nézd el nekem Én csak a 79ccm motorban vagyok otthon RG-nél abban pedig nincs semmi csak egy membrán a karburátornál... Mindenesetre ha kitisztították a karburátort és még mindig elvan tömődve egy járat az épp elég gond lehet Nem akarok hülyeséget írni, de itt a sportmotoron volt egy videó ahol kifőzték egy lábas vízben a karburátort és állítólag kibaszott tiszta lett (mz karbi) és bevált nekik a módszer
Ha RG-ről van szó,akkor egyébként abban sincs power szelep,mert gázkamrás Csak az utolsó tipus az RGV 125 a poweres.
De,ha van benne,ha nincs,akkor sincs hozzá semmi köze,zárt ésnyitott szeleppel is mennie kell,csak a teljesitménye változik.
atisrace én is erre gyanakodok, de nekem 80ccm van nem 125 tehát az enyémben nincs power-szelep. Teljesen más a motor is ezért én is csak tippelgetek És ezeknek a motoroknak a power-szelep a "gyengéje", de ehhez hogy melegen leáll valóban nincs köze még ha rossz is lenne
Ha csak szivatóval megy,akkor szinte biztos,hogy valamiért nem kap üzemanyagot,vagy dugulása van,vagy keveset kap.
minden jó nem esett le a gumi a lapok is jól zárnak
A szívatónál a gumi nem eshetett ki? továbbá a membrám lapok tökéletesen záródnak a karburátor és a Henger között?
nem lyukas néztük
Akkor nézd meg nem-e lyukas mert akkor lehet félrehúz a súlyánál fogva az úszód
fúú pont azt nem figyeltem de úgy emlékszek h rézböl van
Az úszó neked műanyagból van a karburátorban?
a karbit teljesen szétszedtük, és kipucolgattuk raktunk bele másik gyertyát és azzal is ugyaz az a helyzet
Egy kicsit részletesebben le tudnád írni a problémádat Mármint pontosan miket néztetek meg idáig? Ha ezeket leírod már lelehet csökkenteni a hibalistát
Heló nekem az lenne a problémám h ha megyek vele akkor a power után egyböl lefullad és csak nagyon nehezen lehet újra beindítani, meg ha bemelegszik akkor csak szivatóval megy ha szivató közbe egy kicsit ráhúzom a gázt akkor lefullad. A karbit és a levegőszűrőt kipucoltuk és még mindíg ugyan ez a probléma ha tudtok megoldfást kérlek dobjatok egy üzit Email: r23456789@freemail.hu
elölre is köszi
heló engem nagyon érdekelne az olaj szivattyű mennyiér lenne?
Semmi gond, senki sem kezdi 100% tapasztalattal és tudással a motorozást sem a szerelést, sőt ezeket mind meg kell tanulni ki így ki úgy
Ne haragudj hogy én ilyen hülye kérdést tettem fel. Ezt abszolút nem tudtam. Így ma tanultam egy új dolgot
Köszönöm
Még valami eszembe jutott ennél a típusnál ami hiba lehet karburátor terén. Ezeknek a motoroknak még rézből van az úszójuk. Tehát fenn állhat még ha ritka is, hogy kilyukad és benzin folyik az üres légtérbe. Ha nem hallatszódig amikor megrázod és tuti akarsz lenni a dolgodban melegítsd meg egy sima öngyújtóval és egyből kiderül ha lukas

Későbbi 125ccm RG blokknál úgy tudom kijött a műanyag úszó, de ebben nem vagyok biztos
Kicsit meg vagyok kavarodva, szóval ha komolyan gondoltad a kérdést, akkor azt nem csavarral kell állítani:) hanem az úszon a lemezt kell hajlítani, de óvatosan le ne törjön!

Netalán mégis poén volt és én nem vágtam le akkor röhögjünk
Ezzel nem értek egyet, tény nem vagyunk egy korosztály, de a jelzés jó pár motorban benne van: Aprilia SR50, Simsonok, Mz-k, Yamaha RD 125 LC 10W, Honda MTX 80, Honda MTX 125R, Honda CRM125, Honda CR125, Honda MBX125 és még sorolhatnám a volt motorjaim és mindben volt jelzés... Félre ne érts nem kötekedni akarok csak ezzel így ilyen formában nem értettem egyet Amint látom simson hengereket szoktál tuningolni így biztos értesz a 2T motorokhoz