Lehet őszinte legyek nekem más simson/mz nem csinálta lehet korcsmotorok voltak Mindenesetre az úszóházban akkor sincs semmi jelzés meddig kell lennie a benyának szóval ha nem hiszed nekem van több karburátorom is RG 80-hoz szívesen lefényképezem neked hátha te megtalálod
Nos első lépésként itt van egy robbantott ábra a karburátorról. Ha nincs megfelelő benzinszint a karburátorban az is lehet egy oka a magas fordulatnak. Igazából másra nem gyanakodok, ha volt simsonod gondolom tudod, hogyan kell beállítani egy karburátort. A típus különlegessége számomra az, hogy az úszóházban nincs megjelölve a benzin szint meddig kell lennie, hanem egy ilyen felírat található 1-2. Számomra ez azt jelentette, hogy félig kell lennie KB. nálam bevált szóval próbáld meg így is, hátha sikerülni fog neked is. Simsonnál ellentétben majd tapasztalni fogod, hogy amikor a motorból kifogy az üzemanyag még a karburátorból is a motor fel fog pörögni majd leáll. Ezen ne lepődj meg mindegyik ilyen.
Szisztok!
Ez már kész rőhely ami ma velem történk.:-)
Az aksim már nagyon jól szuperál. Most szétszettem a karbit kipucolásra. Összeraktam , de 5-6 pörög és fogalmam sinc miért.
már mindent megnéztem rajta de sejtésem sincs.
Ezelőtt simsonom volt, de nem nagyon tér el tőlle. De akkor sem értem. Kérhetek egy részletes segítséget.
Köszönöm
Tweek most ugrott be hogy nekem is ilyen problémám volt a legelején amikor nem volt benne aksi a lámpa égett alapjáraton, de amikor gázt adtam elaludt. Amikor beleraktam az új akkumulátort akkor hirtelen gázadásnál is volt rendes világításom (?) számomra kész rejtély, hogy csak akkumulátorral van rendes világítás a motoron, de megjegyezném, hogy nagyon pontosan és jól tölti az akkumulátort így nincs veszély, hogy egyik este lámpa nélkül indulj útnak
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne .
Van egy suzuki rg 80 -as mocim. Vettem bele egy aksit, beleraktam de nem jellez vissza a műszerfal. Az én véleményem szerint a gyújtotekercsre van kötve az egész mert gázadásnál halványul a lámopa.
Vagy kábelhiva?
Szerintetek?
Übv :Tweek
Csáó
Röviden megpróbálom leírni a problémákat amiket az RG-nél lehet tapasztalni indításnál
Azt jobb ha előre tudod, hogy a 125ccm motoroknak a gyújtása Fix tehát állítási lehetőség nincs. (Én legalábbis így tudom, míg a 80köbcentisnél lehet állítani, de most nem mélyedek bele a dologba mert megkavarodsz...)
A második amit én megnéznék a helyedben a karburátor. Nincs-e eldugulva valamelyik járat egyáltalán pucolták-e
A tankot sem árt megpillantani, mert ha a régebbi Gamma változatod van azoknak a tankja szeret rozsdásodni belül és így eltömíteni a karburátort.
Ezek után sem indul a motor és a gyertya úszik a benzinben, csapot elzárni gyertyát kivenni gyújtásról levenni, 2be berakod meg tologatod mert akkor teleszívta magát aztán indítás próba.
Ezek után is azt tapasztalod, hogy nem indul akkor már komolyabb problémák is felléphetnek.
Én személy szerint megnézném a membrám lapokat a karburátornál, hogy rendesen zárnak-e, ha igen akkor nem ott keresendő a probléma.
Ezek után azt mondhatjuk, hogy a benzin-levegő ellátás le van ellenőrizve, ha van benne légszűrő.
Ha van szikra működni kell ezek után, de NE FELED a tiéden van power-szelep és ezek néha tönkre szoktak menni
A szikrát és a gyertyát is nézd meg tuti jó-e és ha működne ezek után ne feled megnézni, hogy a különolajozás is tökéletesen működik-e, mert egy henger fúratás +dugattyú nem olcsó mulatság
Jó bogarászást, itt a fórumon megtalálsz ha lenne még kérdésed
Dani
Én a motort nem utcán használom, és szinte csak magas fordulaton. Ha egy ilyen menet után a gyertyát megnéztem, akkor enyhén kormos volt, de nem benzinből kapott sokat! Saját keverésű benzin és Igol olajjal járatom a vasat, ami nem kokszolódik. Viszont ha néha alapjárat körüli fordulaton ketyegett akkor pár perc után elszegényedett olajban, keményedett a járása. Utcai használat esetén a gyári beállítással kiválóan fog dolgozni, de nekem nem erre kell.
Zoltán
honnan tudod, hogy magas fordulaton ideális? addig tekergeted amíg éppen hogy nem füstöl melegen?
én bízok abban, hogy nem tömődik el az olajcső, és persze japán mérnökökben, akiknek volt pár évtizedük kitalálni ezt a dolgot. van egy idális "mikormennyiolaj" jelölés az olajpumpán, és amúgy meg szerintem sokkal gyakoribb az, hogy adott beállításnál inkább fent füstöl, mint alapjáraton
Szevasztok szeretném kérni segítségeteket!
vettem egy 1990 évjáratú rg 125-öt esztétikailag nagyon szép de az a problémám van vele hogy a hengerbe teszek benzint a gyertya szikrázik de a nem gyújt nemis pöffen semmi, tömítések ujjak hengertalp és a hengerfej, ha valaki tud valamit amit esetleg nézzek meg rajta az legyen szíves írjon!előre is köszönöm
A keverést én szeretem szabályozni, mert ha nagy fordulaton állítom ideális mennyiségre, akkor alapjáraton sokat kap, nem sokkal, de nekem nem tetszik.
Zoltán
Zoo75 a km/h óra és a fordulatmérő óra spirálok rámennek arra a műszerfalra amit mutattam meg is hajtják az órákat a gyári spirálok így nem kell semmit sem átalakítanod Ha látsz mostanában MSN-en nyugodtan zargass meg az ügy érdekében
Pff