Sziasztok sajnos alkatrészenként eladó egy RG ha valami érdekel akkor légyszíves írj nekem egy e-mail-t amúgy rendszános megvan sz összes papírja.......
Hali szerintetek mennyit lehet kérni a suzuki rg 125 gamma-m ért? Ujj gumik elöl -hátul 87 es évjárat 1 éve felujitott motor(ujj dugó,gyürük) ujj első fékbetét; REMUS sportkipufogó szeptember közepéig érvényes müszaki! Mennyiért lehetne eladni mert neten nemtaláltam egy hasonlótsem ami olyan állapotban van mint az enyém és még forgalmi is van rá!
ááááh faszom beleverem az összes ilyen szarba má.. miért nincs szikra? gyertya jó , trafó jó, vettem bele CDI elecronikát eggyikkel se jó
akkor mi a pi lehet? má felidegesít.... tudna valaki egy kapcsolási rajzot küldeni 92 es rg hez?
Ok. de az alkatrész vásárlásban kérnem segítséged ha nem megterhelő dobsz vagy dobok msn azt megdumálhatnánk az alkatrész vásárlást meg a motorozást is béke veled
Szerintem ennyi pénz bőven elég lesz.
Ha azt akarod, hogy egy darabig ne kelljen hozzányúlni a géphez, akkor cserélj dugószettet(dugó+gyűrű+csapszeg), hajtókarszettet(hajtókat+alsó-felső tűgörgő), főtengely csapágyakat, főtengely szimeringeket, és centíroztasd a főtengelyt, rakj bele új váltó olajat, meg új gyertyát, majd takarítsd ki a karbit légszűrőt stb-stb(alap dolgok). Ha nicasilos a hengered, akkor a dugócserénél elég a gyári méret, és nem kell fúrni, ha nem nicasilos, akkor 1el nagyobb túlméret+henger fúrás. Ha marad még pénzed, akkor nézd meg a fékbetéteket meg még az ilyen "fogyó-kopó" alkatrészeket. Sok szerencsét!
Sziasztok barátaim !
Nos hosszas gondolkodás után vettem a bátorságot hogy segítségeteket kérjem abban hogy a 93-as Rg 125öm felújításában esetleges segítségeteket kérjem az lenne a dolog lényege hogy milyen alkatrészeket cseréljek ki mivel full motor generálra gondoltam (főtengő kivétel) eért kérném hogy segítsetek jelenleg 130e Ft-om van és az lenne a kérdés hogy ezzel az összeggel meddig "jutok" el a felújításban elég sokáig gyűjtögettem 1.5 év és hát a mitom után ebbe a gépbe ha lehet ilyet mondani beleszerettem csak az a baj hogy én igazából az vagyok aki csak megy de semmit nem értek hozzá kérdeztem pár "szakit" aki elég nagy összegeket mondott szóval ha valaki segítene azt megköszönném előre is köszönöm
széles utat
Hát, a dugó majd 1 milkát lötyög a hengerben, a gyürühézag is 1mm-es, nem csoda ha nem volt kompresszió.Amugy mennyinek kéne lenni a gyürühézagnak nem tudod véletlenül?Az biztos hogy sok az 1 mm!
Én nagyot szivok vele mert az előző gazdája nem foglalkozott vele, és rendbe kell raknom a motort (költeni kell rá).Alkatrész van ami viszonylag olcsó (kuplungbetétek :7000FT)van ami irreálisan drága(vizpumpa fedél :12000FT ez törik össze előszőr ha ugy esel vele!).Nekem ez össze volt törve ugy vettem.Kényelem,szerintem az endúrok kényelmesebbek,de kinek mi jön be.
Én melóba járásra vettem a gépet, 20 perc alatt ott vagyok vele,de a csuklómon érzem a 20 percet, mivel a testsúlyom a kormányon van.Végsebességre még igy is hogy nem tökéletes 70-et megy.
Szerintem használhatod 50-esként ha csak nincs beleütve a hengerbe a 80, a rendör nem igen látja.Csak nagyon latolgatják a renszámozást,ugy tudom januárig halasztották el,akkor meg megdöl mindenki.én is azért vettem 50-est.
Remélem tudtam segiteni.
nem tudom hogy a végdob is számit-e,de nekem nagyon nagy átmérőjü végdob van rajta,hangos is!a mocit most bontom,megnézem a hengert meg a gyürüt,dugót!
akkor mi a pi lehet? má felidegesít.... tudna valaki egy kapcsolási rajzot küldeni 92 es rg hez?
Ha azt akarod, hogy egy darabig ne kelljen hozzányúlni a géphez, akkor cserélj dugószettet(dugó+gyűrű+csapszeg), hajtókarszettet(hajtókat+alsó-felső tűgörgő), főtengely csapágyakat, főtengely szimeringeket, és centíroztasd a főtengelyt, rakj bele új váltó olajat, meg új gyertyát, majd takarítsd ki a karbit légszűrőt stb-stb(alap dolgok). Ha nicasilos a hengered, akkor a dugócserénél elég a gyári méret, és nem kell fúrni, ha nem nicasilos, akkor 1el nagyobb túlméret+henger fúrás. Ha marad még pénzed, akkor nézd meg a fékbetéteket meg még az ilyen "fogyó-kopó" alkatrészeket. Sok szerencsét!
Nos hosszas gondolkodás után vettem a bátorságot hogy segítségeteket kérjem abban hogy a 93-as Rg 125öm felújításában esetleges segítségeteket kérjem az lenne a dolog lényege hogy milyen alkatrészeket cseréljek ki mivel full motor generálra gondoltam (főtengő kivétel) eért kérném hogy segítsetek jelenleg 130e Ft-om van és az lenne a kérdés hogy ezzel az összeggel meddig "jutok" el a felújításban elég sokáig gyűjtögettem 1.5 év és hát a mitom után ebbe a gépbe ha lehet ilyet mondani beleszerettem csak az a baj hogy én igazából az vagyok aki csak megy de semmit nem értek hozzá kérdeztem pár "szakit" aki elég nagy összegeket mondott szóval ha valaki segítene azt megköszönném előre is köszönöm
széles utat
Én melóba járásra vettem a gépet, 20 perc alatt ott vagyok vele,de a csuklómon érzem a 20 percet, mivel a testsúlyom a kormányon van.Végsebességre még igy is hogy nem tökéletes 70-et megy.
Szerintem használhatod 50-esként ha csak nincs beleütve a hengerbe a 80, a rendör nem igen látja.Csak nagyon latolgatják a renszámozást,ugy tudom januárig halasztották el,akkor meg megdöl mindenki.én is azért vettem 50-est.
Remélem tudtam segiteni.