Szerintem neked kéne utánnajárnod...
Bizony a dugó zárja meg nyitja azt a nyílást...
A aetc kipuffszelepeknél meg még a nyílás nagysága sem változik...
Ami például az újabb rgkben van, az a nyílás keresztmetszetét szabályozza...
Amúgy próbálj már meggyőzni, itt van a polcomon egy henger...
Szia suzuki rgv.Kérdés,az rgv-ben a kipufogoszelep egy középen átvágott henger alaku tárgy?Ha igen akkor olyan van az rgv500 gammába is.?Na az én 88-asomba olyan van.Csak azért kérdem mert ha egyszer összejön olyat szeretnék (rgv500-ast).kösz
Köszi.Megnéztem kihámozható sokminden az igaz.Most lenne jó egy forditó program,azt az ember okosabb.Na de még nyomozok,majd lesz egyszer. De azért köszi mégegyszer.Szia.
Szia VDani.Lehet hogy igazad van de jobbanjársz ha kicsit utánanézel dolgoknak,pl. a rezonátor kipufogó dologra rátalálsz a szocimotor. hu-n, érdekes dolgok vannak benne,ma néztem,letölthető még az is hogy tervezzünk ilyet.A szeleppel kapcsiba meg azért nem értek egyet mert annak már utánanéztem az biztos amit irtam.A 2T-nél ugye fennál az hogyha tul nagy a kipufogonyilás sok friss keverék kimegy rajta alacsony fordulaton is ,és ilyenkor nincs ereje a motornak,viszont nagy fordulaton nem jut elég friss keverék a robbanotérbe,mert sok elégett gáz benn marad,ha a kipufogónyilás ugyanakkora,és erre jött az ötlet ugye nyissuk ki szabad áramlást biztositva az elégett gázoknak.Ezt a müveletet végzi a kipufogószelep. Ha megtalálom azt az oldalt ahol ezt néztem írok neked.Ja és én néztem az enyémet ez a szelep megkerüli a dugattyut vagyis nem a dugó nyitja vagy zárja a kipufogonyilást,hanem a szelep,8000-nél kinyit azt pörög még 11500-ig és huz mint állat.Na ennyit.Szia
Amúgy szerintem inkább ezeket nézd meg elöbb, mert fölöslegesen állítod be a benzinszintet ha nem kap elég benzint... Úgyis ki fog ürülni... Vagy csak alacsony lesz... Mind1, a lényeg hogy a motor nem fog menni...
Bár végülis mind1 hol kezded, a benzinszintet is be kell állítani, meg a rendszert is ki kell pucolni...
ja és am a pár hozzászólással lentebb emlitett problémához még hozzátársul az is, hogy miután kifingott a motor és leáll alattam, utána minimum 15-20perc várakozási idő kell h jobb esetben rugásra induljon.
alaposan utánafogok nézni ezeknek a dolgoknak is amit irtál vdani. előbb azonban floppul csinálok egy karbi-beállitást mer most az utóbbi 1-2 napban vhogy a benzinszint is bebaszott addig meg nincs sok értelme bármi máshoz hozzányulni.
ja és kösz még1x
Kicsit egyáltalán nem így működik...
Rg 125ben kamrás kipofugószelep van, és amikor zárva van akkor tud igazán pörögni... Ha nyitva van, akkor a gázok egy kis kamrába áramlanak előszőr, így hosszabb utat tesznek meg, és így késöbb, a megfelelő pillanatban nyomják vissza a hengerbe a benzinkeveréket...
Szia VDani666.A motorom a kipufogoszelephez az jó müködik, a kipufogó szelep is szép állapotba van.Amit meg mondasz az nem biztos hogy jó,utánanéztem már egy pár oldalon,ennek a technikának,na ha zárva van akkor úgy mükszik a motor mint egy hagyományos 2T,pörögne max 7000-8000 ezret azt ott lenne vége, mer a gázok ekkora sebbességnél ilyen fordulatnál már nem tudnak távozni,na itt jön a szelep ami ilyenkor nyit is szabad utat enged a gázoknak,hogy több keverék juthasson a robbanotérbe,és ezért képes még kipörögni 10000-13000ezerig is.Na én ilyesmit olvastam de ha logikusan átgondolod akkor ez igy a helyén való.Hogy meg bezinkút kéne lehet azért van mert én azér megpörgetem ha kell,meg megyek is rendesen havi egy ezrest belerakok,vagy kicsivel többet is.Nekem azért furcsa mert elötte cz 125-öm volt,(megvan még)abba nem tankoltam ennyit,igaz nem is ment. .A cuccaidra meg alkalomadtán vissza térünk majd,szerintem biztos kellenek majd.(ha meglesznek még) .szia
Elektronikám nincs, de a power motor szerintem megvan valahol, a "power szeleppel" együtt...
Maradjunk inkább kipufogó szelep elnevezésnél, az korrektebb...
Neked szerintem ezért eszik sokat...
Gondolom zárva van, így ha nem húzod is zabál rendesen, viszont leginkább csak elpazarlod így a benzint, anélkül megy a rezóba egy csomó nafta hogy elégne...
Az AETC az újabbik fajta...
Bizony a dugó zárja meg nyitja azt a nyílást...
A aetc kipuffszelepeknél meg még a nyílás nagysága sem változik...
Ami például az újabb rgkben van, az a nyílás keresztmetszetét szabályozza...
Amúgy próbálj már meggyőzni, itt van a polcomon egy henger...
http://www.2-takt.net/000angol...
Erről az oldalról meg csak annyit hogy haverom aki készítette...
És errefelé nagyon nem kedvelt alak... Ami érthető is :)
http://www.suzukicycles.org/RG...
sajna nem...
sokféle van:
http://www.2-takt.net/000angol...
a suzuki féle leirása is benne van...
nekem ugyan ez volt, egy karbitakarítás orvosolta a gondot :)
hajrá! :D
Bár végülis mind1 hol kezded, a benzinszintet is be kell állítani, meg a rendszert is ki kell pucolni...
ja és kösz még1x
Rg 125ben kamrás kipofugószelep van, és amikor zárva van akkor tud igazán pörögni... Ha nyitva van, akkor a gázok egy kis kamrába áramlanak előszőr, így hosszabb utat tesznek meg, és így késöbb, a megfelelő pillanatban nyomják vissza a hengerbe a benzinkeveréket...
Maradjunk inkább kipufogó szelep elnevezésnél, az korrektebb...
Neked szerintem ezért eszik sokat...
Gondolom zárva van, így ha nem húzod is zabál rendesen, viszont leginkább csak elpazarlod így a benzint, anélkül megy a rezóba egy csomó nafta hogy elégne...
Nekem az istenért se evett meg 5 liternél többet...