a 370 es áron lévő teljessen feújított, tehát ahoz semmi sem kellene, ráadásul előzetes időpont egyeztetés alapján fel is rakják a motorra . de nem csak a 370 es volt ott, amugy meg ha azon mulna , igen megvenném .
Amúgy szerintem a gyújtásproblémátok kb fele fele arányban tuti hogy forrasztási / kondi problémák. Iszonyat egyszerű és tartós böhöm nagy mikrokontroller van a CIB - central ignition box vagy miben. Úgyhogy egy próbát megér, hogy hőléggel alámelegítve leszedni a ragasztó/ szigetelő réteget és átforrasztani az összes /fontos csatlakozási pontokat, főleg uC - nél.
Ès ha kéne most 370€-ért ez megvennéd, plusz még 70-100€-ért vennél felújító szettet, és 450-böl már van is egy jó porlasztód?! :-D
A 180€-s sem az én árszintem...
Az ebay-es lehetőséget én is ismerem, heti szinten vettem rajta cuccokat, de ennyi pénzért egy komplett rf-t lehet kapni...
Nekem közben megjavult az öreg gyújtásbox. A nyákon minden forrasztást hőpákával újraforrasztott a barátom, kondikat még nem cseréltük ki. Főleg a mikro kontroller lábai voltak nagyon fostosak. Egyenlőre alapjáraton és túráztatva 5-6ig néztük meg, menni még nem tudtam vele, de ugye ennek az egységnek indítási problémái voltak.
Sziasztok,könöm mindenkinek lelkes segítséget, probálkozom, ma megnéztük a szelepeket mindent renben találtunk ha megtalálom a hiba okát megosztom veletek. Üdv, Lacsekusz.
Haver tavasszal vett Baján a 6kilósra 9 kilósét mert egyszerűen nem volt más.
Szinte új csúszkák meg minden 30000 alatti áron!
Átpakoltam abba a házsorba a 6kilós cullangjait és gyönyörűen megy, indul meg minden.
Régin egyszerűen nem lehetett kipucolni az alapjárati rendszert még ecettel sem nemhogy porlasztótisztítóval.
Ha 1 és 3 henger dolgozik vissza akkor felesleges trafót cserélgetni. 2-3 kábeleket próbáld megcserélni és nézni át kerül-e a probléma a kettes hengerre. Akkor kábel vagy pipa.
Szia, ha rajtaülök a motoron akkor baloldali traforol megy a gyertyakábel a bal 1 hengerhez es ebből megy a balrol a 4 hengerhez, jobboldali trafobol pedig a 2 és 3 hengerhez megy a kábel ez így nem is jó?
Gyújtás vezérlő a 20. életévbe lépéskor bekakksizik. Most kísérletezünk egy műszerész barátommal az enyémen, ha sikerül életre kelteni, akkor jelentkezem és bátran ajánlom majd mindenkinek. Amit eddig felfedezett az én régi gyújtásboxomon, az az hogy a központi vezérlő egység lábainak forrasztásai közül több is az idő során tönkrement, ezeket újraforrasztotta bga javítással, valamint a csatlakozókat letisztította, és újraforrasztotta, továbbá kondikat cserélünk rajta. Kb 1hét és megtudom mondani hogy meggyógyult-e.
Lehet gyújtás azon tekintetben, hogy az 1-3, 2-4 hengerek gyújtótrafója jeladója közös. A trafókat fel lehet cserélni ideiglenesen, és megnézni, hogy megy vele együtt a hiba is, de ha visszaolvasol picit, nem a tied lenne az első 400-as aminek kifeküdt a gyújtásvezérlője.
Szia,karbi tiszta már többszőr szétszedtem mert nem volt használva a motor több évet benzinszint is jó szerintem. Az a furcsa hogy ezt nem csinálta eddig ez a jelenség nemrégóta van és eggyik napról a másikra jelent meg, gyújtás illetve menbran lehet e szerinted es ezeket hogy lehet kiszűrni. Köszi a segítséget.
Nyitva marad a szelep, be van égve... vagy dugulás a porlasztóban.
Végnyomás, vagy veszteségmérés a hengerekben. Szelephézag ellenőrzés, porlasztó tisztítás, tömítéscserék, úszószint ellenőrzés, tűszelep ellenőrzés, vagy csere, porlasztósor szinkronizálás.
Értesz hozzá?
Sziasztok, rf 400 as már irtam multkor hogy hirteken gazadasra dadaraszik egy bizonyos fordulatig es utanna porog ki. Levettem a levegoszurot es az 1 es 3 henger ha odarantom neki a gazt vissza durn a levegodzuro fele olyan 5cm kekes berobanas lstszik,mi lehet az ok aki tud valami tippet írjon, előre is köszönöm mindenkinek. Lacsekusz.
Üdv
Funny
A 180€-s sem az én árszintem...
Az ebay-es lehetőséget én is ismerem, heti szinten vettem rajta cuccokat, de ennyi pénzért egy komplett rf-t lehet kapni...
http://www.ebay.de/itm/Vergase...
Szinte új csúszkák meg minden 30000 alatti áron!
Átpakoltam abba a házsorba a 6kilós cullangjait és gyönyörűen megy, indul meg minden.
Régin egyszerűen nem lehetett kipucolni az alapjárati rendszert még ecettel sem nemhogy porlasztótisztítóval.
Ha 1 és 3 henger dolgozik vissza akkor felesleges trafót cserélgetni. 2-3 kábeleket próbáld megcserélni és nézni át kerül-e a probléma a kettes hengerre. Akkor kábel vagy pipa.
Végnyomás, vagy veszteségmérés a hengerekben. Szelephézag ellenőrzés, porlasztó tisztítás, tömítéscserék, úszószint ellenőrzés, tűszelep ellenőrzés, vagy csere, porlasztósor szinkronizálás.
Értesz hozzá?