nekem ez a jelenség volt... sok neki a levegő .... általában a légszürővel van a gond. vagy ott hiányzik valami ami kissé fojtaná a levegő útját....( vagy kevés az benya - nem jó az úszószint talán vagy kicsi a fuvóka méret)
VIDEO.... http://youtu.be/yYPD-_y_CBQ
nem tudom a 600 - 400 nál van e olyan de a 900 nál van ez a rózsaszín vezetékes dolog. gyujtásra van hatással (ECU ba megy a jel). fokozatot nézi és úgy engedi a LE ket jönni. Én már lekötöttem és azóta a sebességfokozat kijelzőt hajtja a jele....Arduinno vezérléssel
így van... nekem a 900nál is még mindig sok a lé -ha igaz- mert nem gyári a légszürő - kipuff se - , de a 110 es fuvóka is soknak tűnik kicsit talán. persze az alapjárati dologba ez még nem szól bele cask úgy 4000 feletti részbe.
Szia, levegőszűrő tiszta? CV váltásnál nem hörög? Amikor dadog utána nem durrog?
Amikor sokat kap éppen úgy szokott dadogni hogy kis gázra, nagyra pedig megindul. Legalábbis nálam ilyen volt.
Igen megy mindegyik henger, akkor lehet hogy a kaja,ha nem megy egy henger azt nagyon észre lehet venni, már tapasztaltam. Köszönöm megnézem a karbit. ☺
Gratulációm az esős motorozáshoz :D Bedadog mikor hírtelen huzol neki gázt alacsony fordulaton ? Lehet sok anyagot kap, meg kérdés megy e mindegyik henger rendessen ? Karburátort nézetném meg , hogy jól van e összehangolva és beállítva.
Sziasztok,tud e valaki abban segiteni mi lehet az oka annak hogy az rf 400 asom hirtelen gázhúzásra előb olyan dadarászós hangot ad és utána pörög ki, ha lassabban húzom a gázt akkor teljesen jól működik és ugyanezt csinálja állóhelyzetben illetve menet közben is.Előre is köszi a hasznos tanácsokat,ja és ma motoroztam egy jót az esőben! ☺
Jó reggelt vagy éppen kellemes napot !
Na azt hiszem eljött az ideje ismét egy gumi cserének :D 10-en meg egy kicsi ezer ment bele és már nem a legjobb a mintázat. Ráadásul szerintem átkell nézetnem az elejét a gépnek , mert ma érdekes szitutt produkált kanyarban,bár lehet a nyomvájú miatt. Lényegében egy konkrét futomű hangolsát meg fogok ejteni, mert szerintem nem árt, másnem leelenőrizni. Lényegében kanyarban igaz közben sávot is váltottam meg nem kis temponál de berázta az elejét , és elkezdet lemászni igy az ívről is , de legalább nem lett gubanc , bár korlátmellé igy is besoroltam rendessen.
Esetleg valakinek tapasztalata ilyen ügyben , vagy volt e már hasonlo probléma , ami alapján talán tanács mik legyenek le elenőrizve mindenképpen.
Célszerűen a blokkon a legalacsonyabban lévő vízcsövet kell leoldani és kiengedni. Közben a hűtőről a betöltő kupakot leszedni. Nem vizet, hanem alumínium barát fagyálló koncentrátum, és ioncserélt/desztilált víz keverékét kell betölteni! Én a 1:1- ben hígítottam a 72 fokos fagyállót, így -36 fokig elég. Lehet már eleve bekevertet kapni, azt nem kell hígítani. Szerintem a 400-asba is olyan 2 liter körül kell.
Feltöltöd, beindítod egy kicsit, leállítod, utántöltöd, eljátszod párszor. Esetleg még hidegen nem rakod rá a betöltő kupakot, beindítod, és alapjáraton töltöd utána, lehet látni mikor nem kér már többet. (Nem kezdi kinyomni a vizet mert a termosztát zárva van még, főleg ha benne van és jó) Ezután még a tágulási tartályt feltöltöd szintre.
Kellemes estét napot kinek éppen hogy !
Ma kiváncsiság kedve véget gondoltam álló helyből hogy gyórsul a motor 100-ig hely hilyán az adatok Gps alapján mért eredmény .
3,06 sec amúgy 2 es fokozatban már 180 körül volt a gép mikor elkellet válatnom. Ha jól emlékszem többen írtátok 900 as gépen a rózsaszin kábel a doboz bemenetnél az valami egykerekezés gátló vagy is valami teljesitmény visszavételt csínál vagy mit ?
Amúgy én mentem injektorossal és rosszabb volt az élmény. Pont hogy nem harap annyira. Persze mindig az ideális keveréket és üzemanyag mennyiséget kapja meg a motor, ami miatt valóban egyenletesebb, és kevesebb vele a macera, indításoknál (hideg-meleg stb), és még sorolhatnám, de az élmény inkább szintetikus volt. Elektronikus volt a gázkar, mindent ugyan úgy csinált, a motor, mindig ugyan akkor durrogott, mert a számítógép hirtelen gáz elzáráskor kicsit eltolja a gyújtást.
A karbis kicsit gép közelibb, nyersebb, kicsit analógabb. De nyilván manapság költségesebb fenntartani.
Sziastok, újra üzemképes a mocim ellektronika baja volt a haverom kicserelte benne az összes kondit es pöcc-röff indult. Szerintem ezen a forumon írta valaki hogy ha tolasra indul akkor tuti ellektronika hiba es a kondikat kell kicserelni, ezúton is köszönöm mindenkinek a segítseget!!! ☺
Igen, a szűrő maradt a régi. De sokkal jobb az egyenletes erős húzás, most aztán már élmény vele menni (bár eddig se volt rossz). Majdnem olyan érzékeny a gáz mint egy injektorosnak, ésszel kell menni, mert gyorsan hanyat lehet vágódni :))) és ez elvileg a fojtott változat :))))
Pénzben a kit 38e pénz, nem olcsó, de nekem megéri, főleg, hogy a tűk miatt más megoldás nem volt. Na szép hétvégét! Nyomassátok, még most jó idő lesz!
Hali, király. Sport dobod van, de szerintem gyári légszűrő, ezért nem kell bele több üzemanyag. A sport dobtól jobb az öblítése a motornak, de attól még nem tud több levegőt szívni. Szerintem így optimális, főleg ha azt mondod hogy jobb lett, hagyd így a fúvókázást. :) grat
Berakták a dyno kittet...eddig brutál, érzékeny a gáz, szebben jár, jobban ejti a fordulatot, és veszettül gyorsul...hétvégén még tesztelem, fogyasztàs, gyorsítás, stb. Érdekes mert a legkisebb fúvókát tették be pedig sportdobom van amihez a használati a legnagyobbat írja. Sebaj, legalàbb nem fog sokat zabálni :)
VIDEO.... http://youtu.be/yYPD-_y_CBQ
Amikor sokat kap éppen úgy szokott dadogni hogy kis gázra, nagyra pedig megindul. Legalábbis nálam ilyen volt.
Na azt hiszem eljött az ideje ismét egy gumi cserének :D 10-en meg egy kicsi ezer ment bele és már nem a legjobb a mintázat. Ráadásul szerintem átkell nézetnem az elejét a gépnek , mert ma érdekes szitutt produkált kanyarban,bár lehet a nyomvájú miatt. Lényegében egy konkrét futomű hangolsát meg fogok ejteni, mert szerintem nem árt, másnem leelenőrizni. Lényegében kanyarban igaz közben sávot is váltottam meg nem kis temponál de berázta az elejét , és elkezdet lemászni igy az ívről is , de legalább nem lett gubanc , bár korlátmellé igy is besoroltam rendessen.
Esetleg valakinek tapasztalata ilyen ügyben , vagy volt e már hasonlo probléma , ami alapján talán tanács mik legyenek le elenőrizve mindenképpen.
Feltöltöd, beindítod egy kicsit, leállítod, utántöltöd, eljátszod párszor. Esetleg még hidegen nem rakod rá a betöltő kupakot, beindítod, és alapjáraton töltöd utána, lehet látni mikor nem kér már többet. (Nem kezdi kinyomni a vizet mert a termosztát zárva van még, főleg ha benne van és jó) Ezután még a tágulási tartályt feltöltöd szintre.
Ma kiváncsiság kedve véget gondoltam álló helyből hogy gyórsul a motor 100-ig hely hilyán az adatok Gps alapján mért eredmény .
3,06 sec amúgy 2 es fokozatban már 180 körül volt a gép mikor elkellet válatnom. Ha jól emlékszem többen írtátok 900 as gépen a rózsaszin kábel a doboz bemenetnél az valami egykerekezés gátló vagy is valami teljesitmény visszavételt csínál vagy mit ?
A karbis kicsit gép közelibb, nyersebb, kicsit analógabb. De nyilván manapság költségesebb fenntartani.
Széles utat :)
Pénzben a kit 38e pénz, nem olcsó, de nekem megéri, főleg, hogy a tűk miatt más megoldás nem volt. Na szép hétvégét! Nyomassátok, még most jó idő lesz!
Sz.
Berakták a dyno kittet...eddig brutál, érzékeny a gáz, szebben jár, jobban ejti a fordulatot, és veszettül gyorsul...hétvégén még tesztelem, fogyasztàs, gyorsítás, stb. Érdekes mert a legkisebb fúvókát tették be pedig sportdobom van amihez a használati a legnagyobbat írja. Sebaj, legalàbb nem fog sokat zabálni :)