Persze ha nem akarsz egyből fél motorot venni akkor még lehet gyártatni egy másik "peselyt" - vastag falu roved cső féleség ami a tűgörgőknél van..... ami méretes...bár nem szokott elkopni nagyon ...... vagy épp meg kell mérni mennyi századdal kell nagyobb és akkor megint bíjra 6-8 évet :) Persze ehhez kell minta hogy be lehessen mérni aztán eszterga , edzés , köszörülés. nem tudom mennyire drága a csere játék de lehet olcsóbb az új gyártása.....
Kuplungkosár tűgörgője adja meg magát jellemzően.
Menet közben ha leejted a fordulatot 2ezer környékére és onnan nagyobb gázt adsz akkor felerősödik a zakatolás?
Ha behúzod a kuplungot változik-e a hang? De egyébként lehet egy pár dolog: vezérműlánc ha laza, generátor, szabadonfutó? Távolból nem lehet diagnosztikát felállítani...
Elég magas-e az alapjárat? Mert a 600-as tud kerregni, csattogni kis fordulaton, (főleg akkor amikor elindulsz vele)
Sziasztok lenne egy kérdésem
Adot suzuki rf 600r.A blokbol halhato kerrego hang és fordulaton csendeseb viszont alapjáraton zavaro és mindez a blok kuplung felöli oldalárol hallatszik kuplungoldásnál sem változik
Elöre is köszönöm a lehetséges válaszokat.
2 mérővel mértem, 5 PSI eltérés volt a két óra között.
Mértem vele 100 PSI-t Simsonon ami még ment.
8 Barig tudtam ellenőrizni cégnél a kalibrált rendszern. Addig pontos volt.
Teljesítmény az majdnem megvan a gyári, nyomaték kicsit több bár nem tudom gyári értékek hova vonatkoznak.
Mikor 2014 januárjában mértem végnyomást, 80000km volt a motorban óra szerint. Most, hogy bent a 100000km télen megint meg fogom mérni őket.
Sehol senki? Pedig örültem a mérésnek, mert így főtengelyen kb 133le/117nm-t tud a motor, dynojet tű és BOS dob van rajta. Nagyon szépen muzsikál a digit szinkron és szélessávú lambdaszonda beállítást követően (részterhelésen is). Hiába pofáztam a szervizeknek, hogy fülre, gyertyaképre ezt nem lehet beállítani, illetve lehet csak szar lesz :)
Lap alján megtalálod a szerviz manualját. Letölthető és abban megtalálsz minden méretet.
Szöveget lehet nem fogod érteni, de a számok felismerhetők.
Itt még a központi elektronika problémával is találkoztak páran.
De lehet kopott blokk miatt kevés neki a cucc. Bár akkor lehet tolásra is nehezen indulna.
Jó lenne végnyomást mérni a hengerekben, és egy elektronika cserés próbaindítást.
Melegen már indul normálisan?
Esetleg próba nem teljesen ráhúzott szivatóval, bár az inkább nyáron működik.
Másik volt már hogy haza vitték javításra, egy évig volt otthon , (jó nem ez a motorom ) És az alatt semmit nem csínáltak vele, tehát ahogy hazament ugy kellet visszahozatnom, és csak pár karcollással több volt a gépen mint mikor leadtam a szervíznek. Jó lehet nem jó helyen volt , vagy csak nem jártam a nyakukra ? Mindegy is .
Ez igaz, allá is írom , de számomra elérhetöségben csak ez van helyben . Tehát ha azt veszem otthon olcsobban meg van , ok de akkor oda el is kell juttni, legalább is a motornak, na meg ugye vissza is, annak a költsége meg alsó hangon 400-600 Euro , Tehát ha igy nézem ugyan ott vagyok :(
Sziasztok, gyújtásra teszem ráhúzom a szívatót teljesen önindító beindul egy pillanatra leáll tekertetem újra és utána általában már csak kapkodja de nem indul be, lezabál és csak tolásra indul fúl gázon szívató nélkül. pontos karbi fúvoka méreteket tudtok-e illetve a szívatónak van fúvókája és ha van mi a mérete?
Még nyáron se szabad, hogy szivató nélkül elinduljon és szépen mennyen hidegen!
Ha elindult szivatóval akkor jöhet a játék a szivatókarral megtalálni a kellemes 2000 környéki fordulatot.
Ez főleg sportdobnál izgalmas mert a 3000 környéki fordulatnak már elég komoly hang ereje van.
Ez a lezabál mit takar?
4:17 nél ...
http://youtu.be/eJSeB6Lhbr8;feature=youtu.be