Pár hete panaszkodott valaki, hogy mozog a visszapillantó tükörben a "tőkesúly". Vettem egy 2 hete gombokért egy pár tükröt én is, és bizony az egyikben ott is levált. Plusz mire hazaértem a gixerrel, már abban is zörgött. Mivel a foncsor még jó volt, így vettem egy egy-egy tubus sima szaniterhez való "színtelen szilót" a festékboltban, és az alján levő furaton feltöltöttem gondolomformán a tükröket. A biztonság kedvéért fúrtam az aljára egy szellőző furatot. Másnapra a megkötött, most már helyben tartja, és nem is tud hozzáérni a tükör foncsorjához. Annyi, hogy egy kicsit még nehezebb lett a tükör.
Ez lett végül: http://akkubox.hu/termek/505/y...
A Varta- t akartam ,de ennek 180 A az indítóárama. Viszont nem értettem, hogy milyen gumit kell kiszedni az ülés alól, mert pont befér így ahogy van.
Tegnap megmostam a motort. Sikerült annyira, hogy nem akart elindulni. Néha egy-kettőt gyújtott aztán annyi.
Kicsit később nagynehezen elindult, de nem volt jó hangja. Alapjáraton 3 henger, összevissza járt, lefulladt.
Kis gázadásoknál hallani lehetett csörömpölés féleséget a hengerfej felől de csak mikor nekitekertem kicsit. -Szikrázás lehetett?-
Tank le, légszűrőbe nem mostam bele, karbikba nem mehet bele, membrántér szűrője is száraz.
Gyertyakábeleknél viszont nedves a cucc.
Egyik csipkedett is mikor elindítottam. Pipák le, gyertyák kívülről szárazok, kiveszem őket.
Pipákról kompresszorral kikergetem a nedvességet.
Kíváncsiságból néztem szikrát. Ha a Simsonon ilyen gyenge szikra lenne, az el nem indulna az biztos!
Betettem egy új gyertyát de azon sincs erősebb szikra.
Gyertyák kormosak voltak minimálisan, de nem nedvesek, megtöröltem, megkeféltem őket,
szikranézés közben kiszellőztek a hengerek is.
Összeraktam, benzincsap környékével hamarosan problémám lesz mert nem száraz kívülről.
Pöccre indul, rendesen szabályozható a fordulat, veszi a lapot mint előtte.
Itt most a tünetek voltak hasonlóak mint a 4 kilósokkal küzdőkének. Nézzétek át a pipák környékét!
nekem ebben a szezonban már belefutott a motorba 10 ezer kilométer, bár nálam van mikor egy nap bele megy munkába járással 200 km vagy annak kicsit főle :D Hétvégén meg ha van lehetőségem csak úgy tórázni egy tank tutti elpörkölödik :D
Gyrtya és olaj valamint szűrő meg volt már a múlt hónap végén, szerintem még egy olajcsere lesz az idényben, Téli leállásban, meg teljes nagy karbantartás, előtte viszont lehet be lesz iktatva egy láncszett csere. Télen meg teljes burkolat lefejtés , nagy karbantartás, burkolatok elmennek fényezőhöz, és a jővő idényt megszépülve fitten kezdjük, lehet a nyár közepéig érvényes müyzaki ellenére , már idény kezdete előtt elviszem műszakira, hogy az miatt se legyen esetlegessen fenakadás . Bár elgondolkodtam azon , vagy egy másik testvérkét betársítok mellé a garázsba, vagy legalább is márka társat (gsxr 750, vagy nagyobbat. Legalább is ez az elkébzelés és terv.
A Varta- t akartam ,de ennek 180 A az indítóárama. Viszont nem értettem, hogy milyen gumit kell kiszedni az ülés alól, mert pont befér így ahogy van.
Ezt.?
Kicsit később nagynehezen elindult, de nem volt jó hangja. Alapjáraton 3 henger, összevissza járt, lefulladt.
Kis gázadásoknál hallani lehetett csörömpölés féleséget a hengerfej felől de csak mikor nekitekertem kicsit. -Szikrázás lehetett?-
Tank le, légszűrőbe nem mostam bele, karbikba nem mehet bele, membrántér szűrője is száraz.
Gyertyakábeleknél viszont nedves a cucc.
Egyik csipkedett is mikor elindítottam. Pipák le, gyertyák kívülről szárazok, kiveszem őket.
Pipákról kompresszorral kikergetem a nedvességet.
Kíváncsiságból néztem szikrát. Ha a Simsonon ilyen gyenge szikra lenne, az el nem indulna az biztos!
Betettem egy új gyertyát de azon sincs erősebb szikra.
Gyertyák kormosak voltak minimálisan, de nem nedvesek, megtöröltem, megkeféltem őket,
szikranézés közben kiszellőztek a hengerek is.
Összeraktam, benzincsap környékével hamarosan problémám lesz mert nem száraz kívülről.
Pöccre indul, rendesen szabályozható a fordulat, veszi a lapot mint előtte.
Itt most a tünetek voltak hasonlóak mint a 4 kilósokkal küzdőkének. Nézzétek át a pipák környékét!
Kapós darab.
Gyrtya és olaj valamint szűrő meg volt már a múlt hónap végén, szerintem még egy olajcsere lesz az idényben, Téli leállásban, meg teljes nagy karbantartás, előtte viszont lehet be lesz iktatva egy láncszett csere. Télen meg teljes burkolat lefejtés , nagy karbantartás, burkolatok elmennek fényezőhöz, és a jővő idényt megszépülve fitten kezdjük, lehet a nyár közepéig érvényes müyzaki ellenére , már idény kezdete előtt elviszem műszakira, hogy az miatt se legyen esetlegessen fenakadás . Bár elgondolkodtam azon , vagy egy másik testvérkét betársítok mellé a garázsba, vagy legalább is márka társat (gsxr 750, vagy nagyobbat. Legalább is ez az elkébzelés és terv.