Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Átlagosan szép állapotban van.
Már vettem rá gyárit, de hogy miért tekerték ki az nekem rejtély... nem balesetes a motor...
Sőt még van olyan kulcsom hozzá ami 30 éves és még nem használták:
Köszi!
Rég hallottam felőled, remélem minden rendben veled! 😎
Szia Zorró,
Szép gépet találtál! 😍
Én találtam. Hiányzik a kormánysúly. 😀
Amúgy tényleg nagyon szép állapotú. 🙂
Szalonból vetted??? ;)
Ebböl az egy képböl nem sok hibáját vélem felfedezni, mintha a gyártosorról egyböl a hibernálóba vitték volna. Mondjuk laikus vagyok nem ismerem nagyon a modelt.
Hello! Rég hallottam felőled! 🤗
Nosztalgiából vettem újra egy Rf-et. 😃
Hát, az tényleg rég volt!
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.
szerintetek mi adhatja ezt a hangot (96 rf900)?
(Vezérmülánc cserélve, láncfeszítő jó, generátor csapágy átnézve, gumis kuplung jó, önindító szabadon futó jó, olaj frissen cserélve, karburátor frissen szinkronizálva, pilot csavar beállítva, fojtószelep tengely átnézve nincs lógás, gyertyák újak, kuplungkosár feszes)
Ezeken már túl vagyok. Esetleg valami tipp? Menetközben gáztartásnál illetve pici gázadásnál nincs hang kis motorféknél jelentkezik újra gázadásra megszűnik. Segítséget, ötletet előre is köszönöm.
Nagyobb a merítés, ha figyelembe veszed, hogy a GSXR 1100W-nek (vizes széria 1993-98) azonos a kormany végsúlya. Itt van még hogy mely motorokra tették fel ugyan azt az alkatrészeket. ( alátét, acél súly, külsö alu hüvely, sf. csavar)

https://www.partzilla.com/prod...
https://www.partzilla.com/prod...
https://www.partzilla.com/prod...
https://www.partzilla.com/prod...
Sziasztok! Kb. 20 éve nem jártam itt! 😀
Rf 900-hoz keresek kormány végsúlyt?
Csak gyári érdekel mert megy OT vizsgára.
Valakinek valami ötlete? 🤔
Szerencsere nem ritka fajta
Köszi blackiex, ez gyors segítség volt!
Itt még kép is van a méreteivel
https://www.gerecsemotor.hu/uz...
Sima Mikuni N102.221 főfúvóka.

https://www.m0moto.hu/proxmiku...
Sziasztok, RF900 RS-hoz keresek 1 db főfúvókát, akár használtat is, csak gyári méretű legyen. A fúvóka kódszáma 09491-22025, jele #112,5.
Ha van valakinek ilyen, kérem jelezze,megvenném.
Köszi és üdv, Árpád
Írd fel a gyári cikkszámokat, hívd fel a Rodeo Ride 34 Kft-t (Kecskeméti Suzuki dílerek) és kérj tőlük ajánlatot rájuk. Kollégám most rak össze egy DR650-et, szemmel látható összeget spórolt az OEM Parts kikerülésével.
Sziasztok! Tudtok olyan helyet ahol tömítést tudok venni RF 600-hoz ,OEM partsot ,Roadridert ismerem .Esetleg idomok vannak valakinek eladóak?
Szerintem erre a 400-asra ne áldozz ilyen dolgokat. Használd amíg megy, és fokuszálj porlasztó, és eröforrás épségére. A müszakin úgyis csak meggyülne a bajod az átalakítás miatt, ami új alkatrészekkel számolva be tud nyelni 150-200 €-ot. Csak a kormánycsövet, befogokoat, tükröket, azok bilincseit számnolva. Sok esetben meg kell vágni a fejidomot is.
Böksz a felső villahídra két lyukat a fekete pöttyel jelölt helyre, ott nem gyengít jelentősen semmin. Oda felszerelsz egy pár kormánybefogót.
Veszel egy kormányt, ami tetszik és amit elérnek a bowdenek/vezetékek. Csak arra ügyelj, hogy a befogó és a kormány egyforma legyen, Pl. ha 22mm-es a befogó, 22mm-es keresztmetszetű kormány való bele.
Sziasztok
Rf400 tulaja lettem .
Szeretnék segítséget kérni.
Túra kormányt szeretnék rátenni .
Mi kellene hozzá hogy át tudjam alakít tani.
Látam képeken sokat
Hello!

Tiszta a porlasztó minden(!!!) járata? Ki vannak cserélve a tömitések? Ùszó-üzemanyagszint egyforma és gyári értéken van? Zárnak a tük rendesen?
Nem szív fals levegöt sehol egyik henger- porlasztó szem?

Elvileg 2 fordulat kifele kezdésnek és onnan lehet lehet finomítani negyedenkénk kifelele vagy befele, attól függöen hol érzi jól magát az adott henger. A lényeg, hogy ne torpanjon, és szépen ejtse a fordulatot. Ugyanis amit a pilot csavarokkal elveszel azt a központi alapjárati állító csavar segítségevel a pillangók nyitásával hozzá fogja kérni a rendszer, csak nem a pilot furatán jön fel az üzemanyag, hanem pillangó éle alatt. (Ilyenkor nehezebben fogja ejteni a fordulatot, ha túlságosan betekered pilot csavart) Természetesen a fordítottja is igaz, hogyha többet kap a pilot furatán (többet tekersz ki), akkor pillangót fogod zárni (hogy nem szálljon el az alapjárati fordulatszám). Ilyenkor ha túltolod, torpanni fog.

Remélem ezekkel nem mondtam újat, és tisztában vagy a porlasztó teljes müködésével, felépitésével. És nem csak azért akaradod tekergetni a pilot csavarokat, mert ahhoz még "hozzá lehet férni".

Itt a manual:
https://www.manualedereparatie...
Abban benne van minden. Nem olyan nagy erdö a dolog, de csak azért az alapokkal érdemes tisztába lenni, különben sok fejfájásod lesz a polasztós motorral így 30 éves korában. Jellemzöen, ritkán lehet megúszni teljes szétszedés, tisztítás, és felújítás nélkül. Utána szelephézeg ellenörzés/ állítás. Esetleg összekötve egy henger végnyomás vagy veszteség méréssel (mennyire kopottak a hengerek). Majd utána lehet a patika-közel gyári paraméterekkel rendelkezö porlasztósor felcsavarozni a hengerfejre, melegítés után szinkron porlasztok között, meg pilot csavar tekergetés, ami minden motornál ilyen viseltes korára már igen eltérö...

Igaziból nem olyan nagy szám az egész.
(A pilot pontos gyári értéke a manuálban benne van a porasztó fejezetében táblázatosan, de csak gyári értékek esetén ad jó eredményt, elfúrt, eldugúlt fúvókák, kopott motor, porlasztó esetén kevésbé ad jó eredményt.)
Sziasztok! Rf 600 pilotcsavarokat mennyire szoktátok nyitni?