De akkor azok valószínűleg csak német helyi hirdetések, a nemzetközi ebayen nincsenek fent. :( Ahogy a UK ebayen is találni, de ők se küldik el Magyarországra. Ha esetleg találsz nekem, elküldök pénzt és te el tudnád küldeni nekem? :D
Kemény szavak ezek, de hát mi megmondtuk fél évvel ezelőtt is hogy vidd el Zsoltihoz. :)
Jobb oldali felső kopoltyú kerestet színtől függetlenül. Körül-belül május óta kutatom, nincs, elnyelte a föld. Balosok közül rengeteg van (mindenki a jobbost töri meg?). Aki esetleg lát, tud, jobb felső kopoltyút, kérem jelezze. Köszi
Magamat tudnám idézni pár oldalról korábbról:
"Nekem is az rémlik, hogy eleve fojtott a motor, mert valami eltérő számozású tűk vannak a tolattyúkban ...és talán ennek kapcsán ajánlottam is a bontott, de nyitott porásztósoromat...
Ès valóban nem olyan egyszerű behangolni az új fúvókákkal, tűvel a helyes keveréket. Főleg annak tekintetében, hogy a gyári konfigurációt alig páran képesek helyesen beállítani.
Valóban a nyitottabb légszűrő miatt van olyan tünet, hogy nem lesz elég nyomáskülönbség alap esetben a membrán két oldalán, de azt esetleg más erősségű rugóval lehet korrigálni, de szintén elég nagy erdő...
Ez normálisan egy DYNO padon elvégezendő feladat, erre szakavatott személlyel, aki tudja mérni a kipufogó gáz összetételét, és teljesítményt változást egy-egy fúvókacsere, vagy egyéb beavatkozás után"
Kicsit ellentmondásos! Ha a legkisebb fúvókát rakták bele, akkor miért kormól? Azt elhiszem, hogy sokat eszik, hiszen ha el van szegényítve, folyamatosan "túl kell húzni"!!!
Látom nagyon szereted mindig megfizetni a tanulópénzt...csak közben a motorod "issza a levét" azaz inná, ha be lenne rendesen hangolva, mert most olvadoznak a dugattyúk , vagy a kormom fejti ki "jótékony" hatását az égéstérben...
Utcára egyszerűen értelmetlen baromság a dyno szett föleg hogy ki sem tudja választani a megfelelő setup-ot a "szerelőd".
Még mindig azt javallom, térj vissza kályhához, és tegyél rá egy gyárii-nyitott konfigos porlasztósort.
azért hozzá teszem , nem kevés extra súllyal tettem meg a kilométereket , munkába járásnál vagy 60 kg cucc , alapjában véve elégedet vagyok a gumival , bár döntögettem is és sokat mentem kanyargos utakon , ahoz képest a szélén még elég egészségesnek néz ki , de mindegy ez már kuka :D
15 000 km
Tegnap átment műszakin a 600-as, újabb 2 év hatóság látogatás mentes időszak elé néz. Bár most elgondolkoztam a szezon végére hogy más típus felé kacsintgassak, valami kényelmesebb felé. De majd tavasszal kiderül mire jutok.
nem igazán a mágnes kapcsolósban gondolkodtam. egyszerübb megoldásnak tünik, de bevalom nem igen nyerte el a tetszésemet, már mint a kivitelezési lehetősége. Bántaná a szemem :D Amúgy a fokozat jelző az olyan hab a tortára opció lenne. Megvalom néztem teljessen digitális úrűkat is , de lebeszéltek róla, állitolag nagyon nehézkessen megoldható a bekötése de leginkább a kalibrálásával van gond és sok probléma. bár az kompackt cucc volt mert minden benne volt .
Igen a karburátorós motorok tunningja , azoknak a legoptimálissabb beállitása sokkal nagyobb szakértelmet igényel , mint egy injektoros és elektromossan agyonvezérelt gépnél. Mert az utobbinál csak meg kell addni a paramétereket és kész. Na de a karburátorosnál ott érezni kell, és minden apró fortéjnak tuddni kell a titkát. Mert ha sok vagy éppen kevés a levegő, vagy az üzemanyag hasonloképpen, ráadásul egyik vagy másik mennyiségét állitgatni nem mindig elég
ezt szinkronba kell hozni, és hát igen finom érzékkel kell megtalálni a legmegfelelőbb keverékarány beállitását.
Dynojet dj110 fúvóka az mikuniba 102.5-es. Ilyen kicsivel nem is szereltek Rf900-at. Nálam most az a gond, hogy sokat kap, mert kormol és nagyon sokat zabál,pár száz km után már hörög is gázra. A dyno szettbe amúgy dj118-at ajánlanak berakni, ami mikuniba a 110es fúvókának felel meg, gyárilag 105ös van ugye benne. Ezért nem is értem a szerelő miért a legkisebbet, dj110et rakott bele. Nem is jó így, vihetem megint vissza. Egyszerűen hihetetlen hogy nem tudják beállítani ezeket normálisan. Gondolom fékpadon, vagy műszerrel kimérve biztos be lehet állítani, de találgatva, tekergetve érzésre nem.
ő kellene neked igaz ?
ő kellene neked igaz ?
rá is keresek , jobb oldali felső , tehát a kisebb
Jobb oldali felső kopoltyú kerestet színtől függetlenül. Körül-belül május óta kutatom, nincs, elnyelte a föld. Balosok közül rengeteg van (mindenki a jobbost töri meg?). Aki esetleg lát, tud, jobb felső kopoltyút, kérem jelezze. Köszi
"Nekem is az rémlik, hogy eleve fojtott a motor, mert valami eltérő számozású tűk vannak a tolattyúkban ...és talán ennek kapcsán ajánlottam is a bontott, de nyitott porásztósoromat...
Ès valóban nem olyan egyszerű behangolni az új fúvókákkal, tűvel a helyes keveréket. Főleg annak tekintetében, hogy a gyári konfigurációt alig páran képesek helyesen beállítani.
Valóban a nyitottabb légszűrő miatt van olyan tünet, hogy nem lesz elég nyomáskülönbség alap esetben a membrán két oldalán, de azt esetleg más erősségű rugóval lehet korrigálni, de szintén elég nagy erdő...
Ez normálisan egy DYNO padon elvégezendő feladat, erre szakavatott személlyel, aki tudja mérni a kipufogó gáz összetételét, és teljesítményt változást egy-egy fúvókacsere, vagy egyéb beavatkozás után"
Kicsit ellentmondásos! Ha a legkisebb fúvókát rakták bele, akkor miért kormól? Azt elhiszem, hogy sokat eszik, hiszen ha el van szegényítve, folyamatosan "túl kell húzni"!!!
Látom nagyon szereted mindig megfizetni a tanulópénzt...csak közben a motorod "issza a levét" azaz inná, ha be lenne rendesen hangolva, mert most olvadoznak a dugattyúk , vagy a kormom fejti ki "jótékony" hatását az égéstérben...
Utcára egyszerűen értelmetlen baromság a dyno szett föleg hogy ki sem tudja választani a megfelelő setup-ot a "szerelőd".
Még mindig azt javallom, térj vissza kályhához, és tegyél rá egy gyárii-nyitott konfigos porlasztósort.
15 000 km
ezt szinkronba kell hozni, és hát igen finom érzékkel kell megtalálni a legmegfelelőbb keverékarány beállitását.