Ja, és figyelni arra hogy JIS csavar van mindenhol, a hagyományos philips csavarhúzó könnyen kifordul belőle. Lehet egy kicsit köszörülni egy rossz csavarhúzón de nem lesz tökéletes. A karburátor alján lévő poharak csavarjait kicseréltem rozsdamentes imbusz fejűre. Igaz nem autentikus, de nem érdekel.
A pillangószelep csavar valami puha anyagból van, ráadásul gyárilag behajtás után rá is ütnek a végére, nehogy kicsavarodjon. Emiatt kihajtani se lehet őket szerintem sérülés nélkül. A karburátor sor szétszedése előtt teljesen nyitott állapotban rögzítettem gyorskötözővel (ahol a bowden csatlakozik hozzá), majd vágtam a belsejébe passzoló vékony műanyag lapkát hogy megsérüljön a karburátor belső fala később. (ezután kiszedtem minden alkatrészt a karbiból) Ezután dremellel elköszörültem a csavarok elütött menetes végüket. Ezek után könnyen kihajthatók a csavarok, és szétfűzhető a sor. Van 2 olyan karburátor a sorban aminél a pillangószelep tengely végén csavar van. Nagyon kell figyelni hogy hogyan, mit rögzítesz kihajtáskor, mert el tudod görbíteni a pillangószelep tengelyt ha nem figyelsz kihajtáskor.
Visszarakáskor az új gyűrűket, tengelyeket ésszel be szilikonzsíroztam, az irányra figyelni kell, de a litetek oldalán van egy leírás hogyan kell összerekakni. Csavarokat adnak a felújító szettben de én inkább hagyományos M3x6mm-eseket használtam, ehhez jó a hagyományos csavarhúzó, illetve puhább anyagból van mint a szettben lévők. Összerakáskor bekentem Loctite 242 közepes erősségű csavarrögzítővel. Meg utána alátámasztottam a karburátor tengelyének és egy kicsit ráütöttem a csavar végére is. Biztos ami tuti alapon.
Célszerű a karburátort kitömni WC papírral, mert minden telemegy a fémreszelékkel amikor a csavart köszörülöd. A dremelt csak akkor kapcsoltam be amikor már beledugtam egész a csavarhoz, nehogy véletlen megsérüljön a pillangószelep amikor beledugom.
Én így csináltam, de elég sziszifuszi munka meg nagyon könnyen lehet hibázni. Még 1x nem akarok RF sort felújítani :D már 2x megcsináltam, utóbb már nem csináltam meg azokat a hibákat.
Skacok!A generátor nem tölti vissza az aksit!Mi lehet a gond?Addig megy a moci,amíg az aksi bírja!Van hogy álló helyében lemerül! :( Zsír új aksi van bennt!
Köszi a segítséget!
Engem is elért a karburátor felújítás. . A probléma az, hogy a pillangószelep tengelyeinél lévő gyűrűket kellene cserélnem. Ha jól emléxem valaki(k) már szedte(ték) szét. A tapasztalatokra, illetve a szelepet (rézkorong) tartó két csavar kiszedése/visszarakása érdekelne.
Előre is köszi a válaszokat
Hm annyival sajnos ha nagyon szeretnék se igen síkerülne , vagy ahoz megint csak átkéne méretezni az átételt a lánckerekeknél, és akor se bíztós , hogy kipörögne addig :D Bár a videot itthon néztem és tünt fel, hogy meddig húzattam a gépet ma, és megvalom nem is igen akartam a végletekig elmenni de belement egy pillanatra a 200 ba :D
Valóban! Nagyon jól vezethető, jól uralható, agilis kis dög. Pontosan az benne a jó hogy ha el is önti az agyad a szar akkor sem mész három kilóval. :D
Ez igaz ! :D Nagynál is lehet váltogatni csak hát ott sokkal nagyobb a tempo és nem is annyira egyszerü. Bevalom a 125 ccm aprilia Futurával sokkal sportosabb és könyedebb volt a cíkázás a kanyarokban
Itt minden évjáratnál RF600R a motor típusa. Az R nem az évjárat betű kódját takarja.
Vázszám alapján '93, a többi meg mellékes.
Lánckereket akár többször is cserélhettek már a húszon év alatt.
Oh :D ne viccelj... az országban futó 400-asok papírjaiban is láttam már mindent. Volt 29KW amit ... nem is értek, volt 35KW ami A2 miatti csaláshoz kell, volt a szokásos 39KW ami a valós.... évjáratok is össze-vissza:D NKH híres a precíz ügyintézésről
Visszarakáskor az új gyűrűket, tengelyeket ésszel be szilikonzsíroztam, az irányra figyelni kell, de a litetek oldalán van egy leírás hogyan kell összerekakni. Csavarokat adnak a felújító szettben de én inkább hagyományos M3x6mm-eseket használtam, ehhez jó a hagyományos csavarhúzó, illetve puhább anyagból van mint a szettben lévők. Összerakáskor bekentem Loctite 242 közepes erősségű csavarrögzítővel. Meg utána alátámasztottam a karburátor tengelyének és egy kicsit ráütöttem a csavar végére is. Biztos ami tuti alapon.
Célszerű a karburátort kitömni WC papírral, mert minden telemegy a fémreszelékkel amikor a csavart köszörülöd. A dremelt csak akkor kapcsoltam be amikor már beledugtam egész a csavarhoz, nehogy véletlen megsérüljön a pillangószelep amikor beledugom.
Én így csináltam, de elég sziszifuszi munka meg nagyon könnyen lehet hibázni. Még 1x nem akarok RF sort felújítani :D már 2x megcsináltam, utóbb már nem csináltam meg azokat a hibákat.
Köszi a segítséget!
Engem is elért a karburátor felújítás. . A probléma az, hogy a pillangószelep tengelyeinél lévő gyűrűket kellene cserélnem. Ha jól emléxem valaki(k) már szedte(ték) szét. A tapasztalatokra, illetve a szelepet (rézkorong) tartó két csavar kiszedése/visszarakása érdekelne.
Előre is köszi a válaszokat
Enyémnél 190 óránál 172-t mért a navigáció, 12000 fordulatnál.
Fordulatszámmérő pörögjön 13Ezerig az a lényeg.
Kell majd még úgyis hézagolókorong amit ugyanúgy meghoznak.
http://www.suzukimotos.com.br/...
Vázszám alapján '93, a többi meg mellékes.
Lánckereket akár többször is cserélhettek már a húszon év alatt.