Igaz nem csináltam ilyet meg csak okoskodás részemről, de a Dynojetnél ha jól tudom az egyik lépésként fel lehet bővíteni a karburátorban a tolattyú furatait, aminek hatására könnyebben tud mozogni meg minden, cserébe legalább sokkal gyorsabban kopik a csúszka a karburátorban. Kb az egész RF fajlagosan legdrágábban /legritkábban/ beszerezhető és legjobban kopó alkatrésze.
A k&n direkt(?) légszűrőhöz meg nem könnyű hozzá állítani ezeket a fajta karburátorokat. A gyári airboxxal működödnek a legjobban, mert a működéshez szükséges a légszűrő házban lévő térfogat meg fojtás, hogy a tolattyúk egyáltalán fel tudjanak emelkedni teljesen. Ha kicsi a a légszűrő ellenállása akkor nem emeli fel a tolattyúkat, nem tud kiforogni, meg csak durrog összevissza. Valami profihoz kell vinni hogy ez jól be legyen hangolva
A tiéd véletlen nem valami fojtott változat? Ha tudsz küldeni cikkszámot a gyújtásmodulról (ülés alatt), vagy a karburátor oldalán lévő számokról akkor már lehet sejteni valamit. Mert akkor teljesen más irányból lehet kezdeni a tuningot ami érezhetőbb szerintem.
Esetleg van valakinek tapasztalat a Dynojet E3152 kittel? Esetleg beállításhoz valami tanács?
Érdemes hozzá venni k&n légszűrőt? - a Dynojet gyártó írja, hogy még jobb lesz vele.
Hogy kihez megyek, még kérdés, mert messzire nem vinném a dolgot, vagy posta, ha lehetséges. EZ majd jövő héten, mert előszőr telefonon szeretnék egyeztetni.
Vagy őket találtad? Szerintem anno és körbejártam a témát, de pl ebben az esetben is 2mm vastagságtól indul a stancolás, a porlasztóban, meg 1-1.5 mm vastag a korong...
Közben találtam cégeket, ahol simán legyártják filcből, de magát az anyagot is lehet kapni, csak lyukasztó kell hozzá . Minta alapján szvsz pillanatok alatt kész lesz.
Ha nem jön össze, a szimering lesz a megoldás, az örök élet meg egy nap. Csak várni kell rá.
A sima gépzsír nem fog tömíteni.Próbáltam.Próbáltam a rézpasztát is.
Talán amit csatoltam :Dow cornning high váccum grease, azaz vákuum zsír ami esetleg segíthet.
De mint írtam, 2 éve vettem ebbe a porlasztó típusba a suzukinál (kecskemét rodeo ride) 6 db gyári filctömítést: http://www.partzilla.com/parts...
Hát elég reménytelennek tűnik. Most azon gondolkodom, hogy a filcet alaposan bezsírozom, hogy jól megszívja magát, aztán meglátjuk. Amit találtunk még, az a Kawasaki által használt szimering, ami méretben tökéletes, pont illik a filc helyére. Meglátjuk
A görbevázas porlasztója 36 mm-es mikuni (a gixereket 36-os és 40 mm-es szerelték). Egy családban van az ekkor gyártott gsx, gsxr modellek porlasztócsaládjával...de még a 89-92-es gsxr 1100 szervizdoksijában hozza, addig az utána jövö bandit doksiban már talán írja is hogy azt nem szabad megbontani, így az adatbázis sem igen foglalkozik vele. Ha nem akarsz Ázsiából rendelni, akkor a gsxr 1100 cikkszáma szerintit kell megpróbálni. A te porlasztósorodba talán 7 db kell. Lehet érdemes elsőre csak egy mintát rendelni.
Kb 6 mm-es a tengely, 11 mm-es a fészek, és 1 mm vastag a filckarika.
Összeszerelésnél érdemes vákuumzsírt használni, és a fojtó szelepet tartó két csavart a kiszedés után újra cserélni. Az újakat menetrögzítő ragasztóval biztosítani a tengelyben, ha a fojtó tökéletesen a helyén van, zárja a csatornát.
Köszi, nekem SUZUKI GSF 1200S-hez kell . Néztem partzillát is, ott nem is hozza külön, máshol sem találtam. Mondjuk porlasztó típusra még nem kerestem.
Na, sikerült szétszednem az egyik karbit. Meglepődtem, mert a pillangószelep tengelyén egy szivacs tömítés van. Szentül meg voltam győződve, hogy gumi "O" gyűrűk vannak. Természetesen adódik a kérdés, honnan lehet ilyen szerezni????
Fox kolléga, Te honnan vetted??
Előre is köszi.
Viszont ha a bontottad is 5 csatlakozós akkor simán átrakod a mostanira a kábelvégeket.
A 3 egyforma fázisnál tök mindegy melyiket hova. A másik kettőt meg ha véletlen felcseréled akkor kiolvassza a 30 A biztosítékot a relénél.
Kicseréled és megcseréled.
A k&n direkt(?) légszűrőhöz meg nem könnyű hozzá állítani ezeket a fajta karburátorokat. A gyári airboxxal működödnek a legjobban, mert a működéshez szükséges a légszűrő házban lévő térfogat meg fojtás, hogy a tolattyúk egyáltalán fel tudjanak emelkedni teljesen. Ha kicsi a a légszűrő ellenállása akkor nem emeli fel a tolattyúkat, nem tud kiforogni, meg csak durrog összevissza. Valami profihoz kell vinni hogy ez jól be legyen hangolva
A tiéd véletlen nem valami fojtott változat? Ha tudsz küldeni cikkszámot a gyújtásmodulról (ülés alatt), vagy a karburátor oldalán lévő számokról akkor már lehet sejteni valamit. Mert akkor teljesen más irányból lehet kezdeni a tuningot ami érezhetőbb szerintem.