Valami lesz ott, én nekem 3 éves a 12V@10Ah akksim, annyit csinálok vele télen hogy meleg helyre teszem és havonta akksi töltővel feltöltöm. Szezonban pedig semmit. Van hogy 2hétre áll a motor, van hogy napi 3-4 indítás. 25e km-t indítottam ezzel az akksival, és nincs probléma. (noname akksi)
Engem meg úgy néz ki kezd megajándékozni egy akksi cserével a motor....
2015 márciusában vettem bele originál Yuasát a magyar forgalmazótól, most úgy érzem gyengébben teker reggel meg délután hazafelé, de még 3 hete kezdte a melegben. Akksi saru meg kábel most épnek néz ki, egyelőre kizárom a kontakthibát, meg az önindítót. Töltés mindig tökéletesen van. Lámpánál leállítva beindítva vígan tekerintett, de most mintha még rosszabb lenne.
Tényleg ennyit bírnak a mai akksik? Nem tudom milyen használatra vannak ezek kitalálva....
Igaz napi használatban van a szezonban napi 2 indítás biztos, melóba ezzel járok
Lehet veszek bele valami gagyi kínait, csak azért is. De jó hogy szezon végén meg műszaki előtt kell még ezzel is szórakozni...
Foxx, igen, mindenhol megnéztem, de nem gyártják a tűket, nem kapható az osztrák modelhez. Szerdán kész lesz a gép, hétvégén megyek egy hosszabb tesztútra. Ha érdekel, megírom a tapasztalatokat a dynojet-ről.
Én is azzal akartam megcsinálni csak nem kaptam ocsón fokozat jelzőt mert nekem is csak üres visszajelző van bent. De van egy másik lehet esztergáltatok bele csapokat rézből és beleragasztom hátulról meg újra öntöm műgyantával.
A forrasztásokat szemmel esetleg nagyító segítségével át kell nézni nincs e megrepedve vagy nem lóg e az alkatrészláb pl csatlakozó a forrasztás közepén ilyeneket nézz át.Az hogy változik a jel a jeladón az nem rossz dolog csak szkóp kellene a pontos vizsgálatához.Nézd végig az összes vezetéket ami a trafókhoz mennek..
Oké majd megprobálok valamikor de futest szerelunk kozben itthon igy a nemzetkozi helyzet egy kicsit fokozott,mit kell mernem panelnal a jelado az folyamatosan valtozik tekertetes kozben.
A leírásod alapján ez inkább valami érintkezési hibának tűnik vagy vezeték törésnek... De ettől függetlenül lehet forrasztási hiba a CDI-ben is főleg a csatlakozó forrasztásánál...Én végig mérném a CDI-től a vezetékeket a trafóig mozgatva minden felé. Aztán a gyújtás jeladó vezetéke is lehet vagy maga a jeladó ami inkább valószínű. 1-4 és 2-3 hengeredben egyaránt nincs gyújtás amikor nincs vagy csak a fele működik csak nem indul el két hengerrel csak nem nézted meg mind?Egy éles képet felrakhatnál a panelról két oldalt..
Sziasztok, a bajai bonton kívűl tud e vakaki masikat mert ott 30000 ert adnának, meg az se volna baj ha közelebb volna Kunszállashoz.Köszi előre is, Lacsekusz.
Na ez az valóban csak egyszer írható mikrovezérlők mivel ROM memóriájuk van nem néztem meg közelebbről a panelt de lehet hogy akkor tényleg az ellenállás hova helyezésével változtak a gyújtás karakterisztikák...A rózsaszín vezeték viszont megint talány ugyanis nem csak az egyes fokozat jelét kapja meg a rózsaszín vezetéken át a proci hanem az összeset.Ugyanis minden fokozathoz van egy ellenállás beépítve egyik fele testre megy másikat meg rákapcsolgatja a fokozatokra...A ellenállások a következők 1. 560R 2. 820R 3. 1,5k 4. 2,7k 5. 6,8k tehát valamire a többi fokozat is kell neki... Valószínűleg azért mert ha pl egyesben a tiltással kikínlódod a 13000-ret akkor kettesnél se vágja rá a teljes paci állományt....és így tovább..
De ez a rendszer nagyon kevés modellben volt bent főleg 96-tól terjedt el a legtöbben csak sima üres jelző volt beépítve ezért is nem megy a vezetékedre semmi..
Hali a 900ason az az "egykerekezés gátló" rendszer, jelet küld ha egyesben van és a kis dobozka visszafogja a lovakat, hogy ne tudd kerékre kapni. Ki szokták kötni a tulajdonosok. De hogy hasonló módszerrel van-e fojtva a fojtott piacos gép, azt nem tudom sajnos. Viszont nem elképzelhetetlen.
Érzékelők távolságával talán lehetne még finomítani rajt.
Legalább már be van járatva
2015 márciusában vettem bele originál Yuasát a magyar forgalmazótól, most úgy érzem gyengébben teker reggel meg délután hazafelé, de még 3 hete kezdte a melegben. Akksi saru meg kábel most épnek néz ki, egyelőre kizárom a kontakthibát, meg az önindítót. Töltés mindig tökéletesen van. Lámpánál leállítva beindítva vígan tekerintett, de most mintha még rosszabb lenne.
Tényleg ennyit bírnak a mai akksik? Nem tudom milyen használatra vannak ezek kitalálva....
Igaz napi használatban van a szezonban napi 2 indítás biztos, melóba ezzel járok
Lehet veszek bele valami gagyi kínait, csak azért is. De jó hogy szezon végén meg műszaki előtt kell még ezzel is szórakozni...
Üdv
De ez a rendszer nagyon kevés modellben volt bent főleg 96-tól terjedt el a legtöbben csak sima üres jelző volt beépítve ezért is nem megy a vezetékedre semmi..