Nekem a kemény kuplungra kell megoldást találnom Márciusig.
Először kifűzöm a helyéről a bovdent és görbülés nélkül megpróbálom.
Üresen könnyen csúszik a cucc, csak ha helyre teszem akkor nehéz mint mikor száraz.
Én meg kész lettem a karburátorokkal, teljes takarítás és tömítés cserével. Még a benzinszinteket kell majd leellenőrizni és lehet felrakni. Még egyszer nem akarok RF karburátort szétszedni ennyire. Rengeteg idő és sok pepecselés. Ráadásul felidegesített az hogy a főfúvóka tartót egyszerűen nem lehet értelmesen behajtani mert egy kicsit gyűri az O gyűrűt, amit rá kell húzni. Ha nem szakadt el közben akkor nincs gond vele, pedig kenegettem szilikonnal előtte.
Szemléltető képek
A kopoltyúk az oldalidomban lévő lemezanyákba vannak csavarozva, az oldalidom a vázhoz konzolokkal van rögzítve, a képeken látható módon (netről bugázott képek).
A rácsok a keretidomhoz vannak csavarozva 1-1 csavarral. A REKESZES A KÖRÜLÖTTE LEVŐ MŰANYAGOKHOZ, PLUSZ A TANK ELŐTT VAN A VÁZHOZ FÜL AMIHEZ MÉG EGY CSAVAR.
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy RF 400-hoz az oldalidomokat és a mellette lévő tároló dobozokat hogyan tudnám felfogatni?
Válaszokat előre is köszi!
Máté
Azt is tudni kell, hogy nem az első gyújtása a motornak, vásárlás előtt cserélve lett, de ez a lila kábel már akkor is vissza volt hajtva. Na most megvan a régi is, számra stimmelnek, azzal talán nincs baj. Viszont, én akkor is azon gondolkozom, hogy megcsinálnák azt a japók, hogy ha nem kell egy vezetékszál akkor is bekötik? Plusz ezt tutira nem a japán kötötte ki gyerekek. *duct tape* -el volt leszigetelve a réz érintkező vége, és visszahajtva a kábelkötegelőbe. Tiszta *gyári* megoldás nem?
Igen elég kevés a doksi, én is átnéztem a bandit könyvet, meg az rf600ast is, próbáltam keresni kapcsolási rajzokat, de kábel kiosztás ott sincs. Az lesz hogy végig követem, de szétszedni nem fogok semmit ami az útjába állhat, mert nem akarom elrontani.
Sima RF400R, tehát 39KW-os verzió 1994-ből, viszont amit észrevettem így az első szezonunk alkalmával, hogy nem nagyon érzek Rev limitert. Viszont azt is tudom, hogy sok módon oldják meg a motor fordulatszám tiltását és nem minden esetben kell ugatnia, de én nekem egyáltalán nem történik semmi drasztikus, egyszerűen 14500 környékén ugyan olyan hangja van mint előtte, csak nem gyorsul tovább. Lehet ezzel összefüggésben a titokzatos lila vezeték?
Átpörgettem a GSF400, GSF400VV (VC?), RF600 manualokat, de maximum rózsaszín vezeték fordul elő. GSF400-nál nincs rózsaszín, GSF400VV-nél az vezérli a szolenoidot ami a szelepvezérlést állítja át, RF600nál nincs használva, Rf900nál meg nyomatékot/teljesímény korlátoz alacsony sebességi fokozatban. A megoldás az a visszakövetésből fog kiderülni :D
Nem sok használható doksi van a 400asról, ha van időd és végigköveted merre megy a kábel akkor közelebb vihet a megoldáshoz. Ha meg így is működik akkor nem biztos hogy kell vele szórakozni Amúgy VC-s a 400as? Arra gondolok, hogy még annak a vezetéke lóghat ott, mivel a doboz vezérli.
ha más nem akkor lehet a teljesítmény korlátozó is bár lehet ez csak 900 as nál van. váltópozicióból kap egy feszültségszintet aztán a gyujtás úgy megy hogy korlátozza az erőt. ne tudjál egykerekezni vagy füstölni alacsony sebességfokozatban. ha lent több vezeték megy a fekete müanyagba akkor azon is van ez. ha csak 1 akkor csak az üres fokozatot kapcsolja lent de az nem állítja a gyujtást (max az önindítót tiltja le)
Először kifűzöm a helyéről a bovdent és görbülés nélkül megpróbálom.
Üresen könnyen csúszik a cucc, csak ha helyre teszem akkor nehéz mint mikor száraz.