Még 26-án sikerült menni egy jót a ködben, de most hogy bejött a hideg, téliesítettem a motort. Leengedtem a karburátorokból a benzint, kikaptam az akksit, bevittem melegebb helyre, még a tankból is leengedtem a benzint.
Lekaptam a gyújásjeladó fedelét, és valóban olyan cikkszámú tárcsa van benne ami a svájci fojtotthoz tartozik, de már jön a normális hozzá. Szereznem kell ide egy papírtömítést mert szivárog az olaj a fedélből.
A másik "kellemes" meglepetés a hengerfej felé menő egyik olajvezeték is szivárog, de sajnos nem a csavarnál hanem valahol maga a cső. Még 2014-ben tűnt fel, akkor letörölgettem, de megint olajos. Ebayen van használt olcsón, de attól félek hogy az se jobb, erre is '1993'-van írva
Kellemes ünnepeket srácok ! Azt sem gondoltam volna, hogy szenteste napján napsütésben + 16 fokban motorozgathatok majd , és nem nem utaztam el sehova.
Hali, EBC-s srácoknál kuplung szettet vett már valaki? Én annó fék alkatrészeket vettem már náluk nagyon meg voltam elégedve a kiszolgálással is, és az áruval is. Kuplungban is megbízhatóak? :D köszi
Szia! Nem tudom hogy a vifferen honnan jön a sebesség jel, ha nem a kerékről, hanem valahonnan a blokkból, akkor tök jó, mert akkor tényleg független a lánckerék áttételtől, csak a gyári blokkon belüli arányok számítanak.
Én ezt 1000x jobb megoldásnak tartom mint a külön mágneses érzékelő felszerelését a váltókar környékére. Tuti nem téved mert folyamatosan utána számol, és nem hagy ki véletlenül fokozat váltásokat. Már majdnem meghozta a kedvemet hogy építsek valami hasonló elvem működő fokozatkijelzőt az RFre.
Helló! Az áttetele gyári és az is marad. na igen azzal a kábellel vagyok kicsit gondba hogy annak mit kell adni. mert a leírásában gyanítom kb ugyan ennyi lessz mint amit az oldalra ki írt.
Csak néztem a mágneses verziót amit az Rf tettem. nem sokkal olcsóbb, és ez talán kicsit pontosabb. Lehet teszek vele egy próbát hátha sikerül.
A fordulatszám és a sebesség között a váltó (+ a lánc és lánckerekek) áttétele teremt kapcsolatot. Szóval ha ismeri a sebességet és a fordulatot akkor ki tudja számolni a kettő közötti áttételt és ebből meg meg tudja mondani hanyadikban vagy. Az hogy hogyan tanulja meg (ha mondjuk nem gyári áttételed van a lánckeréknél) azt nem tudom megmondani, de ott a "Learn" vezeték végül is rajta. Kár hogy az RF-en nincs digitális sebesség jel sehol
Szeretnék érdeklődni hátha már valaki találkozott ilyennel?
Ugyanis szeretném a Hondát kicsit fejleszteni mert eléggé hiányzik a fokozat kijelző. Néztem elvileg lenne rá olyan amit a szerviz csatira kellene rá tennem és használom és boldogság van. csak éppen 40k nem adnék egy ilyen extráért.
A bekötés talán világos csak nem igazán értem hogy a fordulat és a sebességből ő honnan tudja a fokozatot?
Másik kérdésem hogy valaki találkozott e már ezzel valamilyen motoron amin működött vajon meg éri e ezt nem túl magas összeget?
Szép az új felület! És kaptunk egyedi fórum nevet is!
BTW megvettem az új első gumimat, felkerül az első kerékre is egy Bridgestone tavasszal, csodálatosan szép és puha.
Nálam gyűlnek a lovak a polcon. Megjöttek a „D” jelű vezérműtengelyek, Ebayről. Egész jó állapotban vannak, a bütykökön nem látszik semmi kopás, csak a csapokon valamennyi, de ez van.
A múltkori retkes karburátorról teljesen letettem. Kiderült, hogy az RF600RU típusról származik, amelyek a német piacra készültek gyárilag 50LE-s kivitelben, alkatrészjegyzék szerint csak a membrán kupakokban különbözik (az más kérdés hogy az eladó se tudta a retek alól megmondani a pontos típusát). Ráadásul minden szénné volt benne kopva: csúszkák, tolattyú, keverőcső, súbertű stb (minden ami drága)… tanulópénz, de nem volt vészes szerencsére, 1-2 alkatrész használható belőle.
Rendeltem viszont egy 22e km-t futott karburátort, eddig csak belekukkoltam, de itt meg kb minden vatta új benne, gyakorlatilag semmi kopás nincs rajta. Azért biztonság kedvéért kap egy tömítéskészlet cserét. (Az feltűnhet a képről, hogy valaki felcserélte egymás között az úszóházakat...)
Hozzám került egy Elkon S305-ös CO mérő ami meg nem tökéletes, de kb ingyen volt. Sajna úgy néz ki van azzal is munka még, ha összejön akkor be tudom értelmesen állítani a CO csavarokat.
Már csak egy gyújtás jeladó tárcsát és elektronikát kell találnom és neki is lehet esni. Szép lesz majd kihézagolni az új vez.mű tengelyt,de ahogy látom a nagyvasnál vannak korongok értelmes áron.
Így állok idén a legóval.
Még 26-án sikerült menni egy jót a ködben, de most hogy bejött a hideg, téliesítettem a motort. Leengedtem a karburátorokból a benzint, kikaptam az akksit, bevittem melegebb helyre, még a tankból is leengedtem a benzint.
Lekaptam a gyújásjeladó fedelét, és valóban olyan cikkszámú tárcsa van benne ami a svájci fojtotthoz tartozik, de már jön a normális hozzá. Szereznem kell ide egy papírtömítést mert szivárog az olaj a fedélből.
A másik "kellemes" meglepetés a hengerfej felé menő egyik olajvezeték is szivárog, de sajnos nem a csavarnál hanem valahol maga a cső. Még 2014-ben tűnt fel, akkor letörölgettem, de megint olajos. Ebayen van használt olcsón, de attól félek hogy az se jobb, erre is '1993'-van írva