Igen igen, én is úgy tudom hogy 400-ason 49-es a gyári. Na mindegy, megnézzük majd az elsőt is valamikor, de Iminek van igaza, így most "hosszabb az áttétel". Kíváncsi vagyok az elsőt babrálták-e. :)
Köszi! Nagyon izgatott vagyok, hogy milyen lesz. Egyszer nekem is lehet szerencsém, eleve nagyon jó áron láttam meg, utána kiderült hogy Euban is használható, majd a kipufogósnál kiderült hogy csövet sem kell gyártatni hozzá, mert a meglévő összekötő csővel hajszálra stimmel. Plusz azt mondta (egy fiatal srác) a kipufogós, hogy nagyon szép állapotban van, sérülés mentes kívül-belül, "keveset használhattál". Pénteken jön még kép és videó reményeim szerint.
Apuci szeme fénye megérkezett! Jövőhét pénteken már fel is kerül, szerencsére sikerül helyben elintézni (kész csoda...). Már úton van az új gyújtáskapcsoló is, megjött a szűrő+olaj is. Amint megjött minden (kb ~április első hete), indulás szervizelni.
Most újra leengedtem és feltöltöttem a hűtőt. Légtelenítést is megcsináltam (csőnyomkodós módszer). Járattam a motort és nem melegedik annyira mint tegnap. Viszont füst jön. Lehet kilókat a kipufogórendszer. Majd csinálok pár képet.
Milyen tank forrósodik fel?
Hűtőrendszert lelégtelenítetted?
Az az összekötés a gázlengések optimalizálását szolgálja.
Ugyanez megvan a gyári leömlőkön is,
csak ott a két középsőt és a 2 szélsőt kötik össze általában.
Az apró számokon nézted a 45-öt?
http://youtu.be/imNbzbJVFA0
Összekötőcsövedre rá tudod tenni?
Hűtőrendszert lelégtelenítetted?
Az az összekötés a gázlengések optimalizálását szolgálja.
Ugyanez megvan a gyári leömlőkön is,
csak ott a két középsőt és a 2 szélsőt kötik össze általában.