Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tasi bácsi merre lakik? Nekem is atkene nezni az rfet pocc roff hidegen mekegen szep hang uj karbisor szelephezag allitas meg vez lanc csak ez a kek fust idegesit
Szeretem a fagyit, de van hogy túleszem magam belőle.
Vagy, eszek valahol egy nagyon jót és utána csak arra a minőségre vágyok.

Mindkettőnek ugyan az a vége, inkább nem eszek fagyit egy ideig.
Dzsízisz! :D Szép teljesítmény, valóban az. Bárki előtt nyíltan felvállalom hogy a kis 125ös hondám volt életem legjobb (eddigi) motorja. Nyilván én nem ilyesmire használtam mint te, főleg nem utassal - ezért tényleg jár a Whaoo* -, de elő-elő fordult hogy elugrottam vele pestre, fehérvárra, alkalmanként 60-80-100km oda-vissza. Borzasztó módon fájt tőle a hátam, eszeveszett szél fújt rajta, de a legjobb kilométerek voltak evör, meg a legolcsóbbak. Az előző tulaj tett rá egy nyitottabb dobot, amellyel szabálytalanul durrogott vissza gáz elvételre , csodálatosan smooth volt a motorja pedig 1 hengeres... 1.5év alatt beletekertem 20e kilométert egy probléma nékű.

Szó mi szó, szeretem az Erefet, jó vas, de lehet a korából eredően, lehet abból eredően hogy a korábbi gazdái elhanyagolták, de számottevően sokkal többet kell törődni vele mint eddig bármi mással. Viszont Tasi bácsi egy áldás, kivakarta a szarból az öreg technikát, leporolta, és hasítunk azóta is.
Miért lett eleged?
Nálam csak beleszaladt véletlen 12000 km idén is . Most áll 62e-en az óra, a valóság jó kérdés. . Pénteken megyek vissza Szegedre vele, téli pihenőre. (+ 1-2 javításra), részemről vége a szezonnak, hideg van már. Már olyan 24e-et raktam bele komolyabb para nélkül mióta nálam van.
Hát, én júliusig beleraktam 7 ezret, elegem lett a motorozásból és
azóta csak most ültem motoron múlt héten kemény 10km-ert ameddig elgurultam a garázsig.
nekem eddig a leghosszabb miskolcról indulva ausztria olasz svájc egy 125cbrel 2személy full csomag életem legjobb élménye volt ha kicsit kipofozom az rf-et jövőre újra le kéne nyomni bár ezzel gyanítom nem lesz 2.7es átlagfogyasztásom
Igen igen igen. :D Én európai "körútra" szeretnék menni régóta. Jó barátom Angliába költözött, és meg kellene látogatni.. repülővel kispiskóta lenne. Odafele német fele, visszafele olasz fele. Erre gyűjtök és úgy néz ki a kis eref összeállt, Tasi bácsi nagyon megbízhatóvá tette. Tavaly amikor vettem azért minden indítás előtt megfordult a fejemben hogy beindul-e. Összeírtam a listát amit tavasszal meg kell csinálni, de ezek csak TMK jellegű dolgok hogy biztosan ne legyen baj. Azok a dolgok amiket te felsoroltál azokon már túl vagyok szerencsére.
Edzeni kellrá. :) En tervezgetek mar evek óta egy Görög nyaralást motorral amit 1-2 éven belül mostmár szeretnék is megvalositani.
No igen... én is azért nem használom naponta az erefet mert kényelmetlen. Ami fura is mert viszonylag kis testűnek mondhatom magam, ~174cm 65kg, nem az a benga kosarazó állat típus. :D Amúgy én a seggemet sose ültem szét rajta, és ami még előnyös hogy a hátam sem fáj. Nekem a térdeim merevednek el a sportos lábpozíció miatt, de ha óránként leszállok egy 15-20percre, akkor minden pipa. Utána viszont a nap végén 15órára kiütöm magam a forgalomból.
igen az már szép. legálabb is nekem, bár én munkába is motorral járok, hiszen motoros szezon volt. Remélem ha rendbe rakom akkor nem lesz vele utána gond. bár azért a szívem mélyben az Rf-em volt a nagy "szerelmem" főleg mikor készlett. De a hondaban mást szeretek. erről a motorról nem le esek, hogy szét ültem a seggem hanem élvezem akar egész nap is a dolgot.
A bajait betudom a korának, meg hogy azért már szaporodik km is benne. Amióta nálam van olajon gumin kívül hála isten más nem kelletrá.
:D De amúgy a 14k kilométer nem kevés, én idén ~6ezret tudtam beletenni a kis erefbe pedig minden hétvégén elővettem. Szóval sajnos dolgoztam egész nyáron.
Füstölés mástól is lehet.
Hũvös idôben meg pláne.
Most az a baj nem okosítani kell

V blokk miatt dupla vezérmű lánc van a gépen. A feszítőből is 2 van és cserélték amikor meg vettem, az egyiket. Most szól a másik :/ oda van a lánc is rajta, 4 új gyertya, hátsó gumi, első teleszkóp szimering, olaj. Remélem tavaszig össze vakarom a pénzt mert most nagyon gatya a helyzet. Szó szerint be ütött a ménkű de most csak előre van. :)
Aztán ha mindent sikerült meg csinálni rajta, doboz a tartóra ami meg van már, fokozat kijelző, szeretnék egy felni csíkot rá. Egyenlőre ez a terv majd kiderül hogy mi lesz.

Jövőre remélem nem hagyjuk ki a májusi szokásos kis gurulást. Illetve bízok benne hogy jövőre túrázásra is fogom használni. Idén 14e km tettem bele és 2X voltam vele túrázni :(

Amúgy nagyon szeretem állat egy gép.
A fustolesre a valasz szerintem az olaj lehuzo gyuro kopasa lesz mivel kompresszio tokeletes indul hidegbe melegbe hosszu allas utan is a gyuruszett meg neztem 40eft kicsit sokallom esetleg hol nezzek szet alkatreszek utan? Nem reg vettem a motort es telen gatyaba akarom razni
Mit okosítasz rajt?
Sziasztok!
Látom még meg a tél előtti okosítás :D
Sajnos jövőre és is viszem szerelőhöz. Lehet vissza sírom még a kis RF-emet.

Mi újság a társasággal? Nevekből ítélve eléggé le cserélődött a társaság. (kivéve a kemény magot :) )
https://www.google.hu/search?q...

https://www.google.hu/search?q...

https://www.google.hu/search?q...

https://www.google.hu/search?q...

Van pár gyártó kisiparos idehaza, bízz meg egyet.
Meg egy kevés olvasnivaló a témában.
Esetleg valaki tudna segíteni rf 400hoz hol nézzek sport dobot milyen típussal egyezik?
https://filterabc.hu/MOTUL_-51...
Nagyon jó árban van, én már meg is kaptam!
ok kisgyerek......... ezt nem tudtam
Oké apa. :D de ez motorkerékpárhoz való, semmiféle bajt nem éreztem. és tavasszal amúgy is kell új kuplung mert elfogyott.
ne metabondozá kisgyerek mert cserélhetsz kuplungot .. ott a xado piros 3* teszed bele .. és helyböl fel szál a kis rf - ed
bameg .. már az összes rf mi csináljuk