Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Masok a szarak atmeroi a 600ason meg a 900on
rf 600 első teleszkóp tehető rf 900-ba?
A [22851]-es hozzászólásodnál lévő képen még jól álltak a kábelek.
Király, de most csereberélhetitek a gyertyakábeleket.
A baloldali trafó 1-4, jobboldali trafó a 2-3 hengerre kell mennie. (Már ha nincsenek összecserélve a trafóra menő vezetékek). Nemtom köze van-e hozzá ha véletlen rosszul raktátok be a vezérműtengelyt akkor elindulhat-e összecserélt kábelekkel, vagy összeakad a motor. Szerintem elég egyenetlenül kellene most járnia.
(Párban cserélt kábelnek nincs értelme, mert 1 trafó 2 gyertyán egyszerre ad szikrát)
Köszönöm a képeket és a segitséget, mostmár minden rajz szerint van. A vezérlés a főtengely, a vez.műtengelyeken a jelölés is. Úgy nézki vagy mi qrtuk el vagy eddig volt így, de most 180 fokkal el lett tolva. Mert nem indult csak miutan a gyujto trafókon fel lettek cserelve a gyujtokábelek. 1-3, 3-1; 2-4, 4-2. Így működik szep hangja van amikor van kedve beindulni és jár is amég fel nem melegszik a mutatón, a hideg és az üzemi közötti pöttyig. Ott le áll. Gyertyák kapnak benzint, bár karbi szinkron ráférne. Az isteni szikra viszont nem annyira isteni. Van van de többször kihagy es eleg gyenge is bár az lehet akku miatt is. Elkezdtünk gyanakodni a jeladora. Ugytudom ez RF és bandit körökben előszokott fordulni. Rsetleg érintkezési probléba lehet? A jeladót hogy tudom kimérni?
Aham, jó ez egy 10W-os fűtés történet... nyilván így okosabb ahogy most te megoldottad. Level up! :D
És akkor fényszórón nem fog fűteni.
Enyémen 10,20,40W fokozatok vannak, nem kötném mellé a 60W-os izzónak!
Van biztonsági tartaléka a kapcsolónak és a vezetékelésnek,
de ennyi lehet túlfűti a rendszert.
Aham... elég profinak hangzik :D Tompítottról levenni a 12V-ot gázos? Kiméregettem multival, elméletileg nem terhelem túl a szálat.
Aksira relén keresztül, amit a gyújtás utáni áram
kapcsol a biztosítékdobozból.
Biztosíték a behúzó körben és a terhelőben is van.
Erről megy a markolatfűtés, LED lámpa és a légkürt
ami még egy relét kapott a működéshez (kürtgomb kapcsolja).
12V aljzatom direkten van lengőbiztosítékon keresztül.
A tiéd az túl jó az enyémhez képest! Szóval én nem fűtött markolatot építettem be kéremszépen, hanem fűtést az eredeti markolatba. Azért volt pár dollár a cucc. Kínaiak robogón használják ezt a megoldást főleg, - legalábbis ott láttam sokat. Csatoltam a képet a borzalomról. :D

Ezeket a lapokat szigetelő szalaggal rögzíted a markolaton, a kábeleket elvezeted szépen, majd adnak hozzá markolat méretű zsugorcsövet. Namost ez nekem kissé nagy, sehogy sem szorul rá igazán a markolatra. Nem szép, de legalább ronda (viszont hasznos). Nem lesz sokáig meg az már biztos, mert úgy szeretném megoldani ahogy neked is van. Szépen, esztétikusan, dehát 15-17 rugóér láttam olyat, ezt pedig viccből rendeltem meg, de jó!

Aprapó te miről csíptél le áramot? :)
Nekem is van.
Először furcsa mert vastagabb mint a gyári, de megszokható hamar.
Köszönöm! A héten beüzemeltem a markolat fűtésemet, csodálatos az összkomfort a motoron most már. :) Low budget, 5$ ebay, nem tudjuk meddig működik majd, de csodálatos. Hétvégén megreparálom a dolgokat, köszi.
A kis csavarokat kiszeded és le tudod szedni
a burkolatokat.
Szélsôknél kicsit játszani kell a fülek miatt
de nem ördöngôsség.
Plexit a tükör tartja a helyén,
ha leveszed simán felfelé kihúzod.
Ha le akarod venni a fejidomot akkor
a 2-2 oldalidomhoz rögzítô csavar és a
lámpát a vázkeretre felfogó 2db hatis anya
amit még le kell bányászni.
Nameg lekötni a világítás csatlakozóit,
levenni az indexeket.
Oldalidomok maradhatnak fent,
független ettôl a rögzítésük.
Szia, köszi!

Én is szilikonozom de órákig tart csak, most szeretném valahogy lefújni, hogy szebb legyen.

A tükröt értem, nekem a pleximen most ez a négy furat amit írsz az kitört, ezért kell majd cserélnem. :) Na akkor ezt hétvégén megreparálom. :D
Szia!

Hogy hozzáférj a tükrökhöz és leszedd a plexit: A műszeraltól balra és jobbra lévő, "feléd, felfelé induló" fekete burkolatokat (amik a tükör szárai alatt vannak) 2-2 csavar tartja, ezeket kiszeded, és a kormánytól balra és jobbra lévő idomokat (amiben van a kesztyűtartó) tartó csavarokat is kihajtod . Ezután leemelhető a burkolat ami a tükrök környékén van.
A tükröket 2-2db furcsa imbusz belsejű anya tartja, amikor meghúzod akkor a tükör csavarjai kitolják az imbuszkulcsot az anya közepéből. Ha nem megy bele az imbuszkulcs, akkor egy fogóval lehet rajta húzni, lazítani.

A tükröket leszereled akkor tudod a plexit kiszedni, mert a plexin van 4 furat amin a tükör csavarjai átmennek. (Legalábbis az enyémen voltak)

A fakult, kopott fekete műanyagon a szilikonspray és egyéb műszerfalápolók csodákat tudnak tenni. Én mosás után át szoktam törölgetni. Ezek nálad fényezettek?

Én lemezcsavart és lemezanyákat a patentcentrumból vásároltam (Ezek fogják a belső takaró burkolatokat) Ami az idomot rögzíti kívül, és imbuszfejű csavarok+a műnyag alátétek azokat a www.motorcyclespareparts.eu-ból rendeltem, de csak 1db hiányzott, mert kihullott valahol... De ebayezni is lehet suzuki idomcsavarokat szerintem.
Lenne néhány aktuális kérdésem, télen kicsit tovább fejlesztem a motort, ehhez szeretnék segítséget kérni. Szét szeretném kapni az elejét idomok szintjén, több okból is. A műszerfal borítás műanyagjai nem lettek lefényezve ezért iszonyatosan borzasztó fosul néz ki, hogy a motor amúgy szép új fényben van, az a néhány műanyag elem pedig fakult, kopott és ronda. Ha itt járok ki kell cserélnem a plexit is, egy fórum társunktól kaptam szép új plexit. Most a törött van beragasztva, és már mozog is, valamint karcos és undorító. Elkezdett mozogni a jobb tükör "tőben", tehát a fejidomnál kellene a csavarokat meghúzgálni.

Tehát első kérdés hogyan szedjem szét az elejét, csinált-e már valaki ilyesmit? :)
Második kérdés, szeretnék venni csavarokat hozzá, 1-2 helyről a magyar utak miatt kipottyant, illetve tartalékba is szeretnék párat.

Köszi
Hu láttam. Szegény leamortizálta megint magát. Mondom is neki majd hogy ha egyszer véletlenül jobban megsérül, nem lesz szerelőnk. :D másról nem is beszélve.

Összeirtam a tavaszi alkatrészek listáját. Lesz meló. :D
Szegény Tasi most csökkentett módban fut.
Örülök hogy hozzányúlsz, és a legjobb hogy tudod hogy mihez kell. Én utóbbi tudatlanság miatt inkább megbízom vele Tasi bácsit. :D Ez a karbi valóban retkes, te jó ég. :) Miért kell vez.tengely? Elkopott a régi?
Nálam úgy néz ki megoldódni látszik az olajfogyásos probléma. Olajcsere óta meg se mozdult a szint(~1500km) . kopp-kopp lekopogom...

Közben volt egy kis ebayozásom. Jó áron hozzá sikerült jutni egy 36mm-es karburátor sorhoz (21E3 kód, német piac, de adatok szerint megegyezik az univerzális fojtatlannal, de még majd körbemérem). Durván hót retek koszos , a csavarokat elnézve lehet én szedtem szét először. A membránok jók, minden ép, de a csúszkák kopottabbak az enyémnél, de talán találtam egy helyet ahonnan lehet értelmes áron szerezni, vagy belerakom a mostaniakat. + persze a teljes tömítéskészlet felújítás befigyel...
Közben jön még gyújtás jeladó + gyújtásmodul Angliából, már csak "D" jelű vezérműtengelyeket kell felhajtani és jóság lesz.
Sajnos nem bírtam ki hogy ne nyúljak a motorhoz, tetszik, szeretem, nem maradhat így ha már tudom hogy mi van vele...
Olyan képre gondoltam, amin látszik a vezérlési problémád.
Hézagoknál a felső harmadot próbáld célozni,
kicsit fogyhat a hézag idővel ahogy összecsiszolódik
rendesen a szelep és tányérja.
Így amúgy értelem szerűen RF hézagokat állítsatok be. (IN: 0.13-0.18 ; EX: 0.20-0.25)
Nem volt semmi műtét, jó látni a képeket! Tehát jár a motor, belőttétek a hézagot, helyén a vezérlés, és van egy kis olaj puki?
Mindenkinek Köszönöm mégegyszer!