Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg még egy 137oldalas alkatrész katalógus van hozzá.
na igen! Viszont ahogy az előző példa is mutatta néhol a számok mások, márpedig ha más, akkor nem véletlenül más. Valószínűsítem hogy az én er efem is bandit hézagokkal megy, ami nem tűnik nagy eltérésnek, de nem a gyári előírt adat. Ezért a fontosabb dolgokat összenyálazom és akkor van egy listám.
Így kezdődik a cucc, minden le van benn írva fehéren feketén!
nagyon megköszönném, átnyálaznám : wolfnetteam[kukac]gémail.kóm (robotmenteskörnyezetmiatt)
Nem rejtegetett csak nehezen megtalálható.
e-mailre át lehet küldeni.
RF400 manuál? Ez valami titkos, rejtegetett, féltve őrzött cucc? :D RF400-hoz csak szerelési útmutatót találtam, bandit400hoz találni szerviz könyvet. :D
GSF400 manual szerint
IN 0.10-0.15 mm
EX 0.15-0.20 mm

De a japán RF400 manual alapján
IN 0.13-0.18mm
EX 0.20-0.25
Egyik doksi se volt VC-s amit néztem.
Sziasztok 93-as rf 400 szelephézag érdekelne hol talalom meg? Nem változó szelepvezérlés
Hello.
Volna egy szuzuki rf 400 rendszamos 2017 ig muszakis mocim.mukodokepes volt mielott szetszedtem tomites csere es hutotakaritas utan osszerakhato.leharcolt allapotban van. Elsosorban egyben szeretnem eladni aki felhasznalna masik mocihoz vagy osszerakna.kepeket kesobb tudok vagy akit erdekel ir mail cimet es kuldok kepeket.
Fo kerdes miert szedtem szet es miert nem rakom ossze.
Azt hittem hengerfejes de szerencsere nem az! egy tomites csere (szerelo szetszedte es a reivel rakta ossze az volt a gond)es hutotakaritas is raferne utan hasznalhato ! Azert nem csinalom meg mert idom nincs es autora koltok.
Na sikerült lekapjam a "szivattyú" alját. Kicsit beégett az érintkező. Letakarítottam, majd meglátjuk szórakozik e még.
Szerintem az érintkező kezdi megadni magát, mert most éppen tudtam vele menni 40 km-t délelőtt... :) Az a bajom, hogy nem tudom miként jön le a műanyag burkolat az aljáról... Próbáltam már valahogy lehúzni róla, de nem megy. A kontaktspray-t meg ott tudtam csak befújni, ahol bemennek a kábelek az érintkezőhöz. Azt a felújító szettet néztem én is, csak eddig nem voltam biztos abban, hogy az a baja, viszont most már egyértelmű.
Nem tudom hogy nálad az érintkező-e a probléma, de ebayen van csere hozzá link
Meg kell nézni hogy mennyire vannak beégve az érintkezők
Köszönöm a segítséget!
Úgy fest nekem, hogy a pumpa lesz a rossz.
Csak az az érdekes, hogy bizonyos időközönként nem működik.
Az elektromos részébe adtam egy kis kontaksprayt... Meglátjuk mi lesz vele. Ha netán valakinek van elfekvőben itt, azt meg is vásárolnám.
Húzd le a karburátorról a csövet és dugd be valami pohárba vagy dunsztos üvegbe, kb olyan magasan mint a karburátor, és indítózz. Ha jó a pumpa akkor értelmesen nyomással pumpálnia kellene.
Úgy van megoldva azt hiszem hogy elektromágnessel egy rugó ellen húz valamilyen membránt, és amikor elengedi akkor a rugó visszahúzza, és nyomja a karburátor felé a benzint. A lényege hogy a rugó ereje határozza meg a benzinnyomást amit úgy találtak ki hogy ha zárnak a tűszelepek a karburátorban akkor egyszerűen megáll a benzin folyása/a membrán nem esik vissza.
A jelet meg a gyújtásról veszi. Igazából tök érdekes ebben az egészben a mechanikus érintkező, hogy azt miért kellett oda berakni hogy elromolhasson.
Nem tudom mennyire lehetséges ilyen simson betegség, hogy nem kap levegőt a tank a szellőzőn emiatt nem jön benzin a tankból...
Hasonló akkor is, ha egyszerűen megtörik a benzincső. Én már 2x
jártam ugyan így. Egyszer csak szépen gyengül, dadog, leállnak a hengerek és vége.
Indítózás, semmi... viszont ha hagytam állni, akkor be-be indult.

Nehezen vettem észre, de a nem gyári benzincső nagyon szemétül tud viselkedni.
Ráadásul az összes gumicsőnél megadják, hogy milyen rádiuszban
hajlítható maximálisan, ezért ha pont határon van, akár 1-2 hét is kell neki mire megtörik.
Hiába vettem drága benzincsövet, megtört.

Most a legeslegdrágábbat vettem meg amit csak lehet, ez most éppen
nem törik meg.
Darabosan áll le... azóta már szétkaptam megint... úgy hiszem, hogy benzinpumpa lesz...
Úgy áll meg a motor mintha egy kapcsolót lekapcsolnánk vagy úgy mint amikor elfogy a benzin, tehát olyan darabosan stb? Előbbinél megnézném a kitámasztó kapcsolót hogy nem-e azzal van baj. Vagy nézted már? üdv remélem megoldódik!
Segítséget szeretnék kérni. Problémám van az RF-el... Tegnap elindultam barátnőmmel egy kisebb kiruccanásra, aztán 2km után megállt a motor.
Benzin volt a tankban, miután hazatoltam, néztem szikrát is, az is rendben volt.
Ami viszont érdekes volt, az az, hogy amikor néztem indításkor az üzemanyagszűrőt, akkor egy cseppet sem láttam keresztülfolyni rajta.
Lehúztam a csövet, visszatettem, és érdekes módon megindult újra az üzemanyag. Azóta ma mentem vele kb. 20 km-t, de megint tolhattam haza, mert ugyanezt megcsinálta. Az üzemanyag szivattyút most lehúztam, átnéztem a kontaktot. 12 V-ot megkapja azután, hogy ráteszem a gyújtást. Amikor indítózok, akkor érezhetően dolgozik benne az elektromágnes, már ha az van benne. Tanácstalan vagyok.
Nálam is ez lehet a helyzet, okés, amint lekapom lövök fotót nektek, aztán megbeszéljük hogyan forrasszam meg. Mit mivel, stb. :) köszönöm
Ha hiányzik a szintmérő, akkor elvileg ömlik a helyén a benzin a blokkra. Viccet félretéve, szerintem ott kell, hogy legyen. Anno az én ex 400-as Rf-emnél tőben le volt csípve róla a kábel, de visszaforrasztottam kínkeserves áron.
Igen-igen. Tasi is mondta, hogy neki kevés a 400-as moci tudásban, de sokkal inkább műszerek a régi japán 400-asok, mint a nagyobbak. :D Hát mindegy, a fogyit el kell viselni, cserébe az élmény csodálatos. Biztos hogy egyébként az elődök mókolták már a vasat, mert nem gyári méretűek a lánckerekek sem! Valószínűleg ezért is nagyobb a végsebesség, de nem értek hozzá valójában.

Az a felhasználó vagyok aki nagyon törődik a géppel, próbál mindent megadni neki, de mivel nem ért hozzá elviszi hozzáértőkhöz vagy megkérdez tapasztaltabbakat itt a fórumon. Köszi az infókat!
Ehet annyit simán... ezeket a 400-asokat elég jól be lehet állítani úgy,
hogy a gyári beállításoknál jobban menjen, de lényegesen többet eszik.
Ez van nálad. Meg be lehet úgy is, hogy menjen ahogy mennie kell,
és nem eszi le a hajad.

A 400 az ilyen, többet eszik mint nekem az 1.2 ...
Újabb post elnézést, a 6.5-7l/100km-hez hozzátartozik az hogy nem nagyon használom 200 kilométeres túrákra a gépet, hanem mondjuk 1-2hetente egyszer van időm motorozni és akkor kihúzom a szemét. Tehát a folyamatos előzgetés, 85kmh 6. vissza négy, és akkor motorozunk. Tehát ez lényegesen nem eco vezetés, nem "túra üzemmód". Túra üzemmódra annyira régen volt időm hogy akkor a fogyasztást nem is néztem és nem is emlékszem rá.
Már beküldtem amikor elolvastam a postot, bocsi. Tehát úgy értem a kipufogó rendesen kormos, de a levegőbe nem tol füstöt, tiltáson sem, motorféken sem, se olaj, se korom se semmi szerencsére. Gyertyákat nem néztem amióta Tasi megcsinálta, előtte g@@re kormos volt, majd tavasszal megnézi és szólok hogy valamit ügyködjünk a fogyin is. :D

Nem tudom milyen a többi rf400, mennyit megy, hogy pörög, hogy ejti, de ezzel a beállítással ez egy vadállat. Harap, tüzes, tol, gps 215-220 volt a rekord hátszéllel+lejtőn+autópályán. Spurit használom, ha nem használom kevésbé tüzes, de akkor is megy szépen.
6.5-7 körül eszik, de nem merek elmenni 200ig. Füst nincs, korom a kipufogón van, de látható tartományban nincs. Elméletileg foglalkozott vele, azt mondta így megy a legjobban, amiben igaza is van, mert valóban nagyon jól megy. Most is amikor voltam nála mondtam hogy mennyit eszik. Melegen sem indul konkrétan nehezen, amióta elhoztam tőle hibátlan a motor. Bármilyen élethelyzetben.

Megnézném mennyi benzint kap, de amikor megvettem sokkal rosszabb volt. Akkor az volt amit te is írsz, szívató nélkül indult, 8 körül evett, füst akkor sem volt.

Lehet vissza kéne vetetni? :D