Nagyon nem , jó amúgy sem kulcsozgatok , beöltözködés (sisak , kesztyű) ráteszem a gyújtást és elinditom . leállításnál meg ott a gézkarnál a gyújtás megszakító kapcsoló. Tehát nagyon nem kell a kulcsot babrálni . legalább is nem igen szoktam.
na én máskép oldottam meg mert nem csak a navit kell felfogatnom , vagy is nem mindig csak azt . Jó nekem volt eleve Tura kormány a motoron , és rendeltem helyete egy sportot. Na én nekem annyi elönyöm volt , hogy a tura kormánynak a darabjait fel tuddtam használni . 4 csavar kellet 10 mm rel hósszabb meg hozzá anya. Bár 10 mm lapot meg négy furatot , majd két extra 4 menet furatot sem bonyolult legyártani . meg kell még két csőmegfogatásra alkalmas befogo pofa, jó akinek van ismerőse lakatos , vagy maros az letudja ezeket gyártatni, de kéziszerszámok , némi idő ráfordítással otthon is megoldhato. De inkább felimátkozom a képeket , azok lehet többet mondanak.
Én így valósítottam meg. Kellett hozzá egy biciklis mobil/GPS tartó (harmadáron lehet beszerezni mint motoros boltban a motoros változatot, de ugyanannyira nehéz felszerelni az RF-re) és vágtam neki egy alaplemezt ami a kormányra van rögzítve az eredeti csavarokkal.
Elég stabil, az összes műszer látszik, nem ázik el. És még valahogy ki is néz, ráadásul maga a tok lepattintható amikor nem használod. A töltőkábelt meg be lehet fűzni alá, így az se lóbálózik mindenfelé.
Na azt hiszem igértem , hogy megosztom a motor kormányának lehetőségeit, hogy miképpen éehet navinak , telefonnak , vagy bárminek is tartó lehetőséget kialakitani, már mint akinek nem a tura kormány változat van már felszerelve . igaz nem jutottam még teljessen a végére a dolognak , 4 db anya hiányzot a müvelethez . de némi kép anyagom már igy is van. majd azt legközelebb feltöltöm mikor a teljes átalakitás ki lett vittelezve . Addig is jó telelést !
nekem sajna manuálom nincsen , és hírtlen azt sem igen tudom merre keressem . De lehet átküldöm neked az alváz számot GT73B100470 ez az azonosító száma
A manual ad pár támpontot, de a motoron keresgélni kell jelölések után melyik piacra szánt motor van neked. (E-03,E-04,E-18,E22,E-33 stb).
Amiben különbözik/het:
- Más a vezérműtengely, 3 féle létezik a 900-asba, különböző bütyök magassággal, és időzítéssel.
- Gyújtásmodul más lehet, (az egy rejtély hogy csak alapjáraton más az időzítés vagy fordulaton is.)
- karburátorban vannak tetszőlegesen cserélgetve a különböző alkotóelemek( fúvókák, keverőcsövek, súbertű, tolattyú)
pontos jelölés rá van pecsételve a karburátorra, pl 31E0, 31E1 stb.
A manualból találsz infót erről.
Hála az égnek én egy megkimélt jó karbantartott motort vettem friss müszakival 900 Euro-ért jó KM már van benne, de szépen megy és minden müködik , csak egy valamit nem értek , hogy RF 900 R és a forgalmiban 98Le van írva , mikor a neten azt olvastam, hogy 135 LE gondolom le van folytva valahol , eddig nem nézegetem , hogyan , de erre adhatnál választ mere keresgéljek .
szia ennyi eröből inkább furtál volna bele a kormány lapba amire a foganytyuk vannak fogatva és a furatba menet , majd csavar.
Majd teszek fel képet , hogy én miképpen fogom megoldani a hétvégén . igaz nekem 4 csavart kellene most vennem , mert minden más már megvan.
Sziasztok!
Pénteken megváltam a legszeretettebb gépemtől ami valaha volt.
Sajnos csak anyagi okai voltak, remélem hamarosan sikerül újra a motorosok táborában lennem.
Nem tűnök el, olvasni fogom a fórumot.
Sziasztok
Illúzióid ne legyenek!
Ennyi pénzért nem fogsz kapni hibátlan GS-t, CB-t stb, és még nem is fognak tetszeni.
Ilyen árú Japán motorokra már bizony költeni kell néha.
DE legalább ha kimész a garázsba és meglátod a motort, akkor legalább
a látványban örömöd leld! Meg kell nézni többet és választani.
Azért mert olcsóbb, vagy mert ugyanennyiért megvehetnék egy akármilyen nakedet, utána meg a garázsban ne azt a motort lássam amit szeretnék, ..Hát köszönöm nem!
detto ugyanez csak kocka bocival,jó az életem rá költöm,de nem érdekel ! utána jó lesz ha spórolni vagy nagyon olcsón akartam volna gurulni hogy ne kelljen tekerni akkor meg kis etz,világból kimegy,a hentesnél is kapni hozzá mindent,de én ebbe az őskövület még csak nem is olyan szép rokonba buzultam bele.az újabbnak nem tetszett a külseje pedig 200-250 plusszból nagyon jókat lehet kifogni,amikkel tényleg motorozni kell nem pedig azon filózni mikor mi lesz a következő javítani való
Csináltass Bódis, Finster...És meg is mondhatod, hogyutazótempó fordulatszámon halk legyen, felette hangos legyen vagy ahogy akarod úgy hangolják. Lehet megéri, ha hosszútávra tervezed.
Nincs valakinek 3 csavaros rögzítésű dobja eladó? Vagy esetleg ötlete,hogy honnan lehetne szert tenni egyre...Elég ritka a 82mm csavartávolság,illetve a 65mm csatlakozási átmérő. Előre is köszönöm.
Én hál istennek eltudtam cserélni a 400 VC-met egy 250-es Malagutira életem legjobb döntése volt.Arra amire használtam tökéletesen elég volt!És -20 fokban is pöccre indult!Na jó nem egyszer meghalt az aksim!:)
Biztosítás 2875Ft
Átírás kb 30000ből megvot
Amit költeni kelett rá
Új hátsógumi
Akksi
Értelmes fényszóró izzók
2db féklámpa kapcsoló
1,5L minőségi motorolaj(szürő nincs benne)
-Műszerfal ápoló:)
Elég stabil, az összes műszer látszik, nem ázik el. És még valahogy ki is néz, ráadásul maga a tok lepattintható amikor nem használod. A töltőkábelt meg be lehet fűzni alá, így az se lóbálózik mindenfelé.
http://www.2wheelpros.com/oem-...
https://www.motorcyclesparepar...
http://www.manualedereparatie....
http://www.manualedereparatie....
Amiben különbözik/het:
- Más a vezérműtengely, 3 féle létezik a 900-asba, különböző bütyök magassággal, és időzítéssel.
- Gyújtásmodul más lehet, (az egy rejtély hogy csak alapjáraton más az időzítés vagy fordulaton is.)
- karburátorban vannak tetszőlegesen cserélgetve a különböző alkotóelemek( fúvókák, keverőcsövek, súbertű, tolattyú)
pontos jelölés rá van pecsételve a karburátorra, pl 31E0, 31E1 stb.
A manualból találsz infót erről.
Majd teszek fel képet , hogy én miképpen fogom megoldani a hétvégén . igaz nekem 4 csavart kellene most vennem , mert minden más már megvan.
Pénteken megváltam a legszeretettebb gépemtől ami valaha volt.
Sajnos csak anyagi okai voltak, remélem hamarosan sikerül újra a motorosok táborában lennem.
Nem tűnök el, olvasni fogom a fórumot.
Sziasztok
Ennyi pénzért nem fogsz kapni hibátlan GS-t, CB-t stb, és még nem is fognak tetszeni.
Ilyen árú Japán motorokra már bizony költeni kell néha.
DE legalább ha kimész a garázsba és meglátod a motort, akkor legalább
a látványban örömöd leld! Meg kell nézni többet és választani.
Azért mert olcsóbb, vagy mert ugyanennyiért megvehetnék egy akármilyen nakedet, utána meg a garázsban ne azt a motort lássam amit szeretnék, ..Hát köszönöm nem!
Biztosítás 2875Ft
Átírás kb 30000ből megvot
Amit költeni kelett rá
Új hátsógumi
Akksi
Értelmes fényszóró izzók
2db féklámpa kapcsoló
1,5L minőségi motorolaj(szürő nincs benne)
-Műszerfal ápoló:)