A hétvégén kicseréltem a vezérműtengelyeket. Sajnos közben közbejöttek dolgok, emiatt nem tudtam eljutni a hézag és lapka mérésig.
A feszítő szerintem biztatóan néz ki, az egész hosszából kb max feléig jött még ki, a láncot nem lehet megemelni a keréken. Igazából ismerkedés volt ez még a technikával, de legalább vissza sikerült szerelni az új tengelyeket a megfelelő pozícióba.
Elég látványos különbség van a két vezérműtengely között. Még azon filózok hogy átszereljem-e a régi vezérműtengelyről a lánckereket, az lenne a korrekt szerintem.
Én minden ilyen gurulásos kezdeményezésben benne vagyok. Inkább a májusira szavazok, vagy legalábbis a márciusin nem leszek ott, még tuti nem lesz összerakva beállítva. Én úgy kb ápr elején kezdem a szezont
köszi a tipeket tanácsokat de tegnap kaptam a német adóhatóságtól egy kedves levelet , hogy a 2014 évre ugyan fizessek már be 4780 eurot
akkor még magyarnak dolgoztam / MOST KÖZVETLEN NÉMETNEK/ elméletileg fizetett mindent , tőlünk levonta ha máshogy nem megy feljelentem idekinn úgyhogy a moci vétel sajnos megtorpant
Hát én nem tudom mennyiért csinálnak egy simát ami lapkás, de VC suzukimnak 10-20k közötti árat mondtak.
Hondán nézték 15-25k között ha kell állítani. Szóval ez nem annyira igaz.
Az biztos, hogy drágább, de szerintem ez minden modernebb motornál egyre inkább igaz.
De ha veszel egy ilye gépet el törpülnek ezek a dolgok mert minden motoron meg kell csinálni.
De a gyertya is horror a suzukihoz képest 24k a 4db, csak a könyve szerint 30e km-ként kell cserélni már annyira nem is drága.
Fene tudja hogy mi a jó és mi nem. Én mindenesetre nagyon meg szerettem a Hondát, de a szívem legmélyebb pontján az RF volt az első igazi.
Viszont ha most vehetnék másik motort VFR-t vennék de nem a tök újat az annyira nem tetszik.
:D jah... én csak azt hallottam - egy kis jó magyar rémhírkeltés céljából -, hogy a vtec vezérlésnél a szelephézag 3x annyiba kerül mint az öreg szusszancsnál. Érdemes ezt is szem előtt tartani.
Ha igaz a km, bár egy 30XXX futott gépen nem hiszem hogy féktárcsát kellet volna cserélni.
Van egy piros olcsóbb is azt ne is nézd mert törött lehet minden idomról hiányzik a matrica.
Helló!
Nézz körül a Honda VFR-nél 800e már ki lehet fogni Vtec-et is.
Rf-hez képest kényelem sokkal jobb. Futómű fényévekre van mind úttartás mind pedig úthibákból amit érzel. Illetve 2002 utániban már a dual fék van ami viszont biztonságot nézve megint sokat ver a Suzukira! Szerintem formára sem egy tucat kacat gép.
Így lesz egy sportos túra motorod. Annyira nem térd gyilkos mint az RF.
Fenntartásában drágább mint a Suzuki. Az alkatrész drágább hozzá, de mivel egy európai modell van minden hozzá és nem sírnak a szerelők se annyira. ( Rf 600-900 is európai)
Bocsi hogy rontom az RF-et. nekem csak 400 asom volt és én nagyon szerettem.
Hello minenkinek!! Nekem van egy Suzuki Rf 400-asom és abban szeretnék segítséget kérni hogy hol lehet erre a típusra hengerfejtömítést kapni, már felkutattam az egész internetet de sehol sem találok csak 600-ashoz meg 900-hoz tömítést :( Olyat is hallottam már hogy a GSF 400 (Bandit) tömítése is jó hozzá. Esetleg ha valaki tud nekem ségíteni akkor azt előre is köszönöm :)
Németbe dolgozom és néha motorral szeretnék kijönni volt 1 93 gsx 750f azzal megtettem 2 szer is de alig vártam ,hogy leszáljak
Németbe nem volt olyan vészes 1 óra alatt elértem Berlinből Drezdába
Gondolkodtam 1,2 banditba vagy 900 tdm-ben igazi túramotorra nincs pénzem max 700-800 e lesz
Ekkora távra ne gondolkozz, csak nagy túramotorban!
Szezon elején még a 300 km is sok, szezonközepén már lehet ülni rajt 5-600.at egy nap, de az ülés és térdszög nem igazán támogat többet hiába reszel rá túrakormányt szerintem.
Bár 600-asom van, ami kb méretben stimmel, a kényelemről nem tudok nyilatkozni, mentem már vele 800km-t egy nap, akkor már azért jó
volt leszálni róla. Szerintem túra kormánnyal kényelmesebb lehet, van aki átépítette. De igazából nagyon függ a testalkattól, ki kell próbálnod. Van aki szerint nagyon kényelmes, van akinek nem tetszik. Én már megszoktam, nem fáradok el rajta különösebben. De ültem már mondjuk fazeren, CBF-en, egyenes(ebb) háttal, szélesebb kormánnyal azért az kényelmesebb volt.
Műszakiakban ami előfordulhat, az a 2-es fokozatot kidobálhatja ha az előéletében gyilkolták a váltót. Továbbá ha 1995 és
utáni akkor a generátor gumi közbetéten keresztül van meghajtva és ez sok ezer km után tönkre tud menni, de javítható. Vagy vissza lehet építeni a régi fajtára. Célszerű egy töltésvisszajelzőt beépíteni.
Igen igen értem, hát a videón még nem is volt probléma vele. Na majd utána járok, amúgy magas fordulaton nem volt gond, valóban.
Amúgy üresben nem forog a kerék, akkor sem ha túráztatom. Ahogy sebességet kapcsolok elkezd forogni, valamint ilyenkor szokott hidegen csörögni kicsit a kuplung (amikor nem állványon van hanem rajta ülök és kuplung egyes) . Ez az ellenállás dolog is azért érdekes, mert szintén 2-3 hónappal ezelőtt jelentkezett először, ahogy a csörgés is. Illetve ismét mondom az állító csavar "csutkán" van, emiatt is gondolok arra hogy a kopó lamellák elkoptak.
Sziasztok
Motor vásárlás előtt állok ez a fajta és színű moci igen tetszik . egy 93 gsx 750 f-m volt
mennyire kényelmes hosszú távon gondolok Szolnok-Berlin távolságra kb 1100 km a 750 amit eladtam kb fél uton 600 km-nél már nagyon fájt a nyakam az ülepemről meg ne is beszéljünk
van valakinek esetleg túrakormányos verziója?
van-e valami hibája ennek a fajtának? mennyi a fogyasztása ?
Ezek közül a jelenségek közül szerintem nem sok mindent fog megoldani a kuplungozás.
Hogy állványon forog a kerék, szerintem még üresben is forog nem csak sebességben ha nem fékezed. Nem hiszem, hogy ez rendellenes.
Sebességben behúzott kuplunggal nehéz tolni, ezen talán segíteni fog, de ellenállása mindenképp maradni fog.
Kérdezz, próbálj ismerős motorját ugyanígy tudjál hasonlítani.
A nem ugrik hanem kenődik az 10000 RPM fölött is jellemző? Mert alul nem virgonc az rendben, videódon nem hallani kenődést.
Még nem jelentősen, de nem olyan mint amit szeretnék, nem ugrik a motor, hanem kenődik.... nehéz ezt megfogalmazni. Viszont az biztos hogy a "durva" állító csavarja már teljesen ki van csavarva és beállítani sem tudom rendesen, mert hiába állítom nagyobb kiemelésre, akkor is befog... és állványon kihúzott kuplunggal egyesben-kettesben is forog a kerék. Kézzel meg lehet fogni, de befog. Gondolom ez nem fasza így, meg amit már nyáron írtam neked, hogy ha nem jár a motor, akkor sebességben kihúzott kuplunggal nem lehet tolni szinte.
Nem szeretném megvárni amíg csúszik, mert év közben nem akarok rohangálni szerelni. Megcsinálják most tavasszal, és akkor tudom hogy ahogyan használom azzal, évekig jó lesz, mert vigyázok rá. EBC lamellák és rugók kerülnek bele, reméljük más baj nincs odabent, majd kiderülnek a videókon.
Néhány hét és viszem lamella és rugó cserére tasihoz a pacit, nagyon félek tőle hogy a lágy kuplungomnak ezennel oda és egy állandó harc lesz a bal kéznek a kapcsolás. Videókat majd kérek, és kiderülnek a turpisságok amiket még elkövethettek az elődök. :D
Emlékeim szerint olyan 2-3 hét alatt ideért, de még valamikor októberben vettem.
Most ezekben a csúszkákban olyan 22e km van az ebayes leírás alapján amikor vettem a karbi sort. Kíváncsi leszek 2 szezon múlva hogy fognak kinézni, akkor lesz kb annyi km benne mint amikor megvettem óra szerint 38e km-rel a motort. Már ha addig még meg lesz.
A feszítő szerintem biztatóan néz ki, az egész hosszából kb max feléig jött még ki, a láncot nem lehet megemelni a keréken. Igazából ismerkedés volt ez még a technikával, de legalább vissza sikerült szerelni az új tengelyeket a megfelelő pozícióba.
Elég látványos különbség van a két vezérműtengely között. Még azon filózok hogy átszereljem-e a régi vezérműtengelyről a lánckereket, az lenne a korrekt szerintem.
akkor még magyarnak dolgoztam / MOST KÖZVETLEN NÉMETNEK/ elméletileg fizetett mindent , tőlünk levonta ha máshogy nem megy feljelentem idekinn úgyhogy a moci vétel sajnos megtorpant
Hondán nézték 15-25k között ha kell állítani. Szóval ez nem annyira igaz.
Az biztos, hogy drágább, de szerintem ez minden modernebb motornál egyre inkább igaz.
De ha veszel egy ilye gépet el törpülnek ezek a dolgok mert minden motoron meg kell csinálni.
De a gyertya is horror a suzukihoz képest 24k a 4db, csak a könyve szerint 30e km-ként kell cserélni már annyira nem is drága.
Fene tudja hogy mi a jó és mi nem. Én mindenesetre nagyon meg szerettem a Hondát, de a szívem legmélyebb pontján az RF volt az első igazi.
Viszont ha most vehetnék másik motort VFR-t vennék de nem a tök újat az annyira nem tetszik.
Na nem Hondázok itt hisz ez Suzuki fórum Bocsi :D
Idén terveztek, tervezünk szezon nyitó gurulást?
Március 15, Május 1?
Ha igaz a km, bár egy 30XXX futott gépen nem hiszem hogy féktárcsát kellet volna cserélni.
Van egy piros olcsóbb is azt ne is nézd mert törött lehet minden idomról hiányzik a matrica.
Nézz körül a Honda VFR-nél 800e már ki lehet fogni Vtec-et is.
Rf-hez képest kényelem sokkal jobb. Futómű fényévekre van mind úttartás mind pedig úthibákból amit érzel. Illetve 2002 utániban már a dual fék van ami viszont biztonságot nézve megint sokat ver a Suzukira! Szerintem formára sem egy tucat kacat gép.
Így lesz egy sportos túra motorod. Annyira nem térd gyilkos mint az RF.
Fenntartásában drágább mint a Suzuki. Az alkatrész drágább hozzá, de mivel egy európai modell van minden hozzá és nem sírnak a szerelők se annyira. ( Rf 600-900 is európai)
Bocsi hogy rontom az RF-et. nekem csak 400 asom volt és én nagyon szerettem.
Németbe nem volt olyan vészes 1 óra alatt elértem Berlinből Drezdába
Gondolkodtam 1,2 banditba vagy 900 tdm-ben igazi túramotorra nincs pénzem max 700-800 e lesz
Szezon elején még a 300 km is sok, szezonközepén már lehet ülni rajt 5-600.at egy nap, de az ülés és térdszög nem igazán támogat többet hiába reszel rá túrakormányt szerintem.
volt leszálni róla. Szerintem túra kormánnyal kényelmesebb lehet, van aki átépítette. De igazából nagyon függ a testalkattól, ki kell próbálnod. Van aki szerint nagyon kényelmes, van akinek nem tetszik. Én már megszoktam, nem fáradok el rajta különösebben. De ültem már mondjuk fazeren, CBF-en, egyenes(ebb) háttal, szélesebb kormánnyal azért az kényelmesebb volt.
Műszakiakban ami előfordulhat, az a 2-es fokozatot kidobálhatja ha az előéletében gyilkolták a váltót. Továbbá ha 1995 és
utáni akkor a generátor gumi közbetéten keresztül van meghajtva és ez sok ezer km után tönkre tud menni, de javítható. Vagy vissza lehet építeni a régi fajtára. Célszerű egy töltésvisszajelzőt beépíteni.
Amúgy üresben nem forog a kerék, akkor sem ha túráztatom. Ahogy sebességet kapcsolok elkezd forogni, valamint ilyenkor szokott hidegen csörögni kicsit a kuplung (amikor nem állványon van hanem rajta ülök és kuplung egyes) . Ez az ellenállás dolog is azért érdekes, mert szintén 2-3 hónappal ezelőtt jelentkezett először, ahogy a csörgés is. Illetve ismét mondom az állító csavar "csutkán" van, emiatt is gondolok arra hogy a kopó lamellák elkoptak.
üdv és köszi
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900_r_gyari-9533023
Motor vásárlás előtt állok ez a fajta és színű moci igen tetszik . egy 93 gsx 750 f-m volt
mennyire kényelmes hosszú távon gondolok Szolnok-Berlin távolságra kb 1100 km a 750 amit eladtam kb fél uton 600 km-nél már nagyon fájt a nyakam az ülepemről meg ne is beszéljünk
van valakinek esetleg túrakormányos verziója?
van-e valami hibája ennek a fajtának? mennyi a fogyasztása ?
Hogy állványon forog a kerék, szerintem még üresben is forog nem csak sebességben ha nem fékezed. Nem hiszem, hogy ez rendellenes.
Sebességben behúzott kuplunggal nehéz tolni, ezen talán segíteni fog, de ellenállása mindenképp maradni fog.
Kérdezz, próbálj ismerős motorját ugyanígy tudjál hasonlítani.
A nem ugrik hanem kenődik az 10000 RPM fölött is jellemző? Mert alul nem virgonc az rendben, videódon nem hallani kenődést.
Nem szeretném megvárni amíg csúszik, mert év közben nem akarok rohangálni szerelni. Megcsinálják most tavasszal, és akkor tudom hogy ahogyan használom azzal, évekig jó lesz, mert vigyázok rá. EBC lamellák és rugók kerülnek bele, reméljük más baj nincs odabent, majd kiderülnek a videókon.
Most ezekben a csúszkákban olyan 22e km van az ebayes leírás alapján amikor vettem a karbi sort. Kíváncsi leszek 2 szezon múlva hogy fognak kinézni, akkor lesz kb annyi km benne mint amikor megvettem óra szerint 38e km-rel a motort. Már ha addig még meg lesz.