Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az 0rosz gyerek majdnem olyan profi .. mint én ..

a pohár tömités a pohárban van ................

én anyival csinálom máskép hogy széd szedés elöt is le mosom szétszedéskor pedig .. 4 db külön tálba teszem a 4 db karburátod cucait .. hisz ezek egybe vanak kopva ... aztán össze szerelés elöt pedig az egész rendszert a benzin csőtől a le eresztöig át tolom karbi tisztitóval .. ezek után nyomás probázom ..
ezt a csávot a yutobon .. nem engedném még karburátor közelébe se ... vak vezeti világtalant ... olyan béna . hogy elsirom magam ..

a zöld tömitéseket K istvánal vetünk nem olyan rosz a szivatónál jol superál ...a t elágazásoknál is korekt modon tömit .. nem dagad .. nem foszlik .. az 0 gyűrűket nem érdemes meg venni .. azt én egy osztrák cégel gyártatom egy garnitura 500-700 ft jön ki . a pohár tömités pedig olcsobban is lehet venni .. de etöl fügetlenül biztos hogy funkciojukat el látják a zöld tömitések ....
Köszönöm szépen a segédleteket. Az igazság az, hogy én már 2x darabokra szedtem az egészet és össze is raktam, de van az a sanda gyanúm, hogy rosszul :-). Most megvárom az új tömítéseket és újra nekilátok. Kompressziót nem mértem, mivel 2 éve tavasszal beindult szépen, de mintha csak 2 henger ment volna és pár perc után izzott a kipufogó. Ezért gondoltam azonnal a karbira, mivel gondolom sok elégett anyag került a kipufogóba. Aztán észrevettem, hogy a tank csapját valami szilikonos anyaggal szigetelték, ami szépen lebomlott és a karburátor alján telepedett le. Az összes úszóm fel volt akadva. Szikra volt, új gyertyák stb. de azóta semmi életjel. Indítósprajjel megy mint a bolond.

Még egyszer köszönöm a válaszokat, majd jelentkezem a részletekkel.
Na de hol marad a pohártömítés kérem... :D
Nem indul?
Kompressziót mértetek?
trafók jól vannak bekötve?
Benzin jó még?
https://www.youtube.com/watch?...

https://www.youtube.com/watch?...

Előbb nézd végig, ne csináld vele mert közben csinál
érdekes marhaságokat.


http://litetek.co/Carb_Kit_Suz...
Hááát....akkor ez a legdrágább porlasztó lesz amit eddig tudtam! Valami 50€ darabja?!NEm?
Viszont azért ezek után tartanék attól, hogyha csúszka ilyen mértékben kikopott (amit én gixeren cseréltem annak ép a sarka alul volt csak egy kicsit viseltes, de a kilökö szerszám nyomai még látszottak, és akkor nézd meg , hogy galériában szereplö még szinte új), akkor fojtó tengelye is oda lehet már...
Ha úgy gondolod, a képek alapján amit én bontottam, pöpec állapotban van. A tolattyú tüin nincs kopás, a kehelycsövek szerintem patentok, és szerintem a ház is különb állapotban van így látatlanban a tiedtöl.
Ha gondolod írj egy mailt...
Közben találtam újakat, nem olcsón , de megrendeltem.
Még tűket meg keverőcsövet kell szereznem, de ezt majd tavaszig kigazdálkodom. + tömítéskészlet.
A tolattyúkon látszódnak húzásnyomok, agyalok azon hogy majd berakjam-e, félek hogy gyorsabban kopik majd a csúszkák. Persze a 33mm-esen más tolattyúk vannak, nehogy át tudjam csak úgy rakni
Olyan 1-1.5-2mm-t koptak el csak a csúszkák, a kopásjelzők rég nem látszanak
kep 1
kep 2
kep 3
Anyagi csőd, de jobban érdekel hogy milyen ha ezek a dolgok rendbe vannak rakva.
"beállítottam a pilot csavarokat gyári értékekre, 1 1/4 fordulatra"

Pilot-nál az o gyürü?
Ilyen 36-os porlasztót vettél?

Ha a csúszka ki van kopva , akkor érdemes bontott görbevázas 1200 Bandit, vagy gsxr 750-1100 (kb 88-95) porlasztók között is szétnézni, mert ezeket is szerelték 36-os porlasztókkal, és azonosak...Èn éppen most használtam fel a linkelt galériában láthatókat egy 36-os 1100 gsxr-hez. Bár ezek a karbik 60-90€ körül vannak, és nagyon sok szerencse kell, hogy egy kevesett futott kerüljön elö.

Tasi -t láttam még, hogy felhordott a a felületre talán valami kétkomponensü pasztát, majd száradás után síkba csiszolta.
Hát az én mocim már 2 éve nem volt sehová, mert...az Isten se tudja. De eljutottam oda, hogy lekerült a karbisor és most újítom fel. Más ötletem már nincs arra, miért nem indul. Ha valakinek lenne valami tapasztalata, hogy milyen csavarkát (düznit), hány fordulatot, merre stb. hogy csak egy alap értéket vissza tudjak állítani, annak nagyon megörülnék. Ha a télen nem tudom összerakni, akkor sajna nincs vizsga és megy a telepre.
Szivatók elzárnak rendesen?
Próbáltad a közvetlen a pillangószelep tengelyek tövét fújkálni? Elég nehéz oda betalálni főleg a rugó miatt, vmi kis csövecske segíthet.
*nem
Sziasztok! Egy ideje bajlódom apósom ZZR 250-esével, de jutok előre.
Egy ideje olyat csinál a motor, hogy hidegen is, melegen is ingadozik az alapjárat és nehezen is esik vissza a fordulat.
Nem vagyok szerelő, de szeretek foglalkozni motorokkal, vettem egy mérőórás szinkrontesztert is, amivel egy értékre hoztam a 2 karbit, de azután is csinálja.
Kompressziót mértem, 0,2 Bar-os eltérés van csak.
Kitakarítottam a karbikat, beállítottam a pilot csavarokat gyári értékekre, 1 1/4 fordulatra.
De ugyanúgy csinálja. Membránok rendben. Falsot nem kap, mert féktisztítóval fújkáltam a szívótorkoknál és nem változott a fordulat.
Szerintetek mi lehet?
Előre is köszönöm!
Más kérdés, szeretnék gyújtáskapcsolót és tank sapkát is cserélni. Mindkettő sz@r, több okból is. A tanksapka ronda, hülyén zár, nehezen működik a kulcs, és el van kopva ezer helyen. A gyújtáskapcsolóhoz nincs rendes kulcsom mert minden előző gazdi beletörte már többször is, szóval most Honda nyerskulcsra van másolva az RF indítókulcsom. (előző gazdik OVER POWER *taps*)

Namármost ez eddig oké is, de ebayen kínai fosokat találtam csak. Olyan rossz minőség hogy azt soha nem tenném fel/rá a motoromra. Van-e valami ötlet, alternatív forrás, esetleg több régi Suzuki típusa is jó az RF-hez? Nem baj ha nem eredeti suzuki, de srácok amit a kínaiak tolnak ebayen, ... szóval a postaládánkhoz minőségibb kulcs van. :D
Ó értem, végül is most nem sürgős, azért szorítok. Ilyenkor izgalmas lehet, mert az egész motortestreszabás, karbantartás, felújítás újrakezdődik. :D
Pihen váratlan kiadás miatt, sajnos.
Néztem kettőt, de nem feltétlen azokat szeretném megvenni.
RS2-ben gondolkodom mindenképp.
Tényleg Imi, hogy halad az RF 900 projekt?
Sziasztok!

Kihasználatlanság miatt eladnám a 900-asom. Egy két dolgot rendbe kell tenni rajta, amiket a munkám miatt (kamionozom) nem tudok. Ezt az ára is tükrözi. Nem kérek érte nagy pénzt, jó lenne ha valami normális RF-et szerető emberhez kerülne, mert nálam csak a garázsban ácsingózik... Akit érdekel hívjon ezen a számon: nullahat hetven 4328033.

Üdv: Laci
ÉN a csúszkákat feljavítottam.. persze némi epoxi meg marógép benézett... de jól sikerült....

Fő Fuvóka mekkora most a 36mm esnek ? levegő fuvókákat is nézzed meg (elől amik vannak a furatokban)
Lényeg, hogy egyik oldalról a két szélsô,
másik oldalról a két középsô hengert kell
kötni.
Így vagy mind jó, vagy mind rossz.
Rosszul mondtam. Nem a gyertya kábelt hanem a gyujto trafon a 2 kábelt. Mert abban az állásban az also holtponton adta a szikrát.
Köszi!