Észrevettem, hogy a gyújtás dobozba menő csatlakozóknál az egyik szál, a lila, ki van véve valamelyik csatlakozóból, illetve vissza volt hajtva a kábel kötegelő műanyagba, valamint a kis fém érintkező le van szigetelve.
Tudja valaki hogy melyik csatlakozóba tartozik eredetileg? Mert sajnos nem egyértelmű, ugyanis mindkét csatlakozóból hiányzik 1-1 szál, nem tudom gyárilag mindenhol van-e valami, gyanítom igen. Kérdés még, hogy vajon miért vették ki valakik előttem jó pár évvel, és milyen funkciót szolgálhat?
Hát sajna pont bekerült a hídváz közé a hengerfej. Tükör, lámpa.
Szelephézagoknál meg a felső harmad amit érdemes szerintem megcélozni az új tengelyekkel.
Az jó móka lesz, párszor lehúzhatod a csapágycsészéket mire mindenhol meglesz a hézag. http://www.argep.hu/trend/MIKR... http://nyomatekkulcs.arukereso.hu/
Összehasonlítottam hátulról is a jeladót, ezen az oldalon minden illeszkedik, szóval szerintem csak a felső holtpont jelölésében különbözik a kettő.
Majd legközelebb bolygatom tovább amikor kapok kölcsön egy mikrométert a korongokat megmérni.
Szia, hatkilós? Csak a négykilósban vagyok otthon. :D négykilósnál 0.13-18 a szívó és 0.20-25 a kipuf.
Amúgy igen "nehezen" látni a veztengely jelöléseit, de ezért szokták az első megbontáskor a szerelők szebben megjelölni. Pl az enyémen is van fehér jelölés a bereszelésen kívül.... hmm nem tudom én nem is állok neki soha! :D Pont ezek miatt az apróságok miatt. :D
Ma egy kicsit megbontottam a motort. Lefényképeztem az új jeladótárcsát és a régivel összehasonlítottam, ha a hátulján az "ék" helye is ugyanott van, akkor kb a felső holtpont "T" jelzésének a helyében különbözik. Hogy ez az elektronika miatt van arrébb pár fokkal, vagy a vezérmű tengely miatt, az egy jó kérdés, de mechanikailag a bütykök ugyanott vannak.
Ha kiszedem, még összehasonlítom hátulról is.
Leszedtem a szelepfedeleket és mértem hézagokat, a szívók eléggé határon vannak, de holnap még lemérem mégegyszer. Mire szokás rakni? Megcélozni a maximum megengedettet vagy inkább a tartomány felét, háromnegyedét. Innen tovább bele kéne raknom a másik vezérmű tengelyeket, és azzal lemérni újra, meg a kitalálni mit lehet matekozni a korongokkal, bár most a hideg miatt egy kicsit elment a kedvem.
A tengelyeken a rajta van a "C" jelölés, a tárcsán az "17E1" szóval ez egy E18as svájci piacos változat ténylegesen, szóval van értelme ennek a puzzle-nak amivel szórakozok most.
Amúgy szerintem elég szerelhetetlen az RF, a vezérműtengely jelöléseit kb alig lehet látni.
én leszedtem a tura kormányt mert az enyémen az volt, szerintem a hagyományos (sport ) kormánnyal szerintem éppen jó lesz a plexim , vagy is a zajszint tekintetében . Bár én füldugo helyet egy Bluetooth os két füldogos fülhalgatott használok. Igy jól hallom a navi utasitásait is ha kell, vagy a telefont :D
Köszi köszi. Én is füldugózok, viszont kíváncsi voltam a véleményeitekre. Köszönöm. Eredetiség párti vagyok, ezért nem fogom átalakíttatni én sem túra kormányra. A plexit majd még megfontolom, a tied tényleg nem rontja el a fazont.
Egy kicsit talán jobbak a szélviszonyok. Nálam is az van hogy vagy 5cm-rel magasabb vagy alacsonyabb lennék akkor halkabb lenne. Ezen szerintem javítana a túrakormány is, de nem terveztem átalakítani. Én hosszabb útra füldugót használok, azt az egyszerű gyógyszertárit.
Hát nekem a tura magasított plexi van rajta az sem sokkal jobb , bár ha behasalok mögé akkor visszont nem róssz, de neten van extra a plexire felrakható magasitó . az lehet segítene rajtad.
Sziasztok! Plexivel kapcsolatban kérdeznék, tapasztalatokat, ötleteket. Szerintem átlagos magasságom van, ~175cm, ami pont arra jó, hogy az RF nevű gépjármű plexije vagy a bukósisak alá tolja a szelet a nyakamhoz, vagy pont a sisak plexire, így hatalmas a szélzaj. A nyakamba bejövő szél, csak ősszel zavar, de akkor is megoldom sállal.
Van plexi módosításra okosság? Kiegészítő, túra plexi, egyéb ötlet? Titeket nem zavar?
üdv
Tankot szerintem is inkább tankold tele, aksit meg nem meleg helyre tedd!
Nálam megvolt a hagyományos Szilveszteri gurulás, teletankoltam, hazaérve rátöltöttem a 3 cent SPURI-t, gurultam még egy húszast és letettem a garázsba. Kemény kuplungommal kell valamit kezdenem tavaszig, mert a csuklóm nehezen bírta a várost. http://112press.hu/hirek/reszl...
Egyébként a tankot nem pont tele kell tankolni? Vagy neked nemrég lett javítva és nem korrodál odabent semmi?
Tavasszal kerül fel az új gumi a gépsárkányra, megjöttek az új kuplung lamellák és rugók, és már hat hete leengedett karbikkal pihen a drágám az állványon letakarva közepesen fűtött, száraz garázsban. Most hogy szállingózik a hó, egyre messzebbnek érzem a tavaszt, de már várjuk. Zsolti bácsinál kezdünk majd idén is, remélem az idei fórum találkozóra el tudok már menni. Addigra kicsípem a kiscsajt, hogy gyönyörű legyen.
Tudja valaki hogy melyik csatlakozóba tartozik eredetileg? Mert sajnos nem egyértelmű, ugyanis mindkét csatlakozóból hiányzik 1-1 szál, nem tudom gyárilag mindenhol van-e valami, gyanítom igen. Kérdés még, hogy vajon miért vették ki valakik előttem jó pár évvel, és milyen funkciót szolgálhat?
üdv Márk
Szelephézagoknál meg a felső harmad amit érdemes szerintem megcélozni az új tengelyekkel.
Az jó móka lesz, párszor lehúzhatod a csapágycsészéket mire mindenhol meglesz a hézag.
http://www.argep.hu/trend/MIKR...
http://nyomatekkulcs.arukereso.hu/
Majd legközelebb bolygatom tovább amikor kapok kölcsön egy mikrométert a korongokat megmérni.
Amúgy igen "nehezen" látni a veztengely jelöléseit, de ezért szokták az első megbontáskor a szerelők szebben megjelölni. Pl az enyémen is van fehér jelölés a bereszelésen kívül.... hmm nem tudom én nem is állok neki soha! :D Pont ezek miatt az apróságok miatt. :D
Ma egy kicsit megbontottam a motort. Lefényképeztem az új jeladótárcsát és a régivel összehasonlítottam, ha a hátulján az "ék" helye is ugyanott van, akkor kb a felső holtpont "T" jelzésének a helyében különbözik. Hogy ez az elektronika miatt van arrébb pár fokkal, vagy a vezérmű tengely miatt, az egy jó kérdés, de mechanikailag a bütykök ugyanott vannak.
Ha kiszedem, még összehasonlítom hátulról is.
Leszedtem a szelepfedeleket és mértem hézagokat, a szívók eléggé határon vannak, de holnap még lemérem mégegyszer. Mire szokás rakni? Megcélozni a maximum megengedettet vagy inkább a tartomány felét, háromnegyedét. Innen tovább bele kéne raknom a másik vezérmű tengelyeket, és azzal lemérni újra, meg a kitalálni mit lehet matekozni a korongokkal, bár most a hideg miatt egy kicsit elment a kedvem.
A tengelyeken a rajta van a "C" jelölés, a tárcsán az "17E1" szóval ez egy E18as svájci piacos változat ténylegesen, szóval van értelme ennek a puzzle-nak amivel szórakozok most.
Amúgy szerintem elég szerelhetetlen az RF, a vezérműtengely jelöléseit kb alig lehet látni.
http://www.ebay.com/itm/NEW-PO...
Egy kicsit talán jobbak a szélviszonyok. Nálam is az van hogy vagy 5cm-rel magasabb vagy alacsonyabb lennék akkor halkabb lenne. Ezen szerintem javítana a túrakormány is, de nem terveztem átalakítani. Én hosszabb útra füldugót használok, azt az egyszerű gyógyszertárit.
http://www.bikefarmmv.de/windschild/
http://www.motorrad-windschild...
Van plexi módosításra okosság? Kiegészítő, túra plexi, egyéb ötlet? Titeket nem zavar?
üdv
Tankot szerintem is inkább tankold tele, aksit meg nem meleg helyre tedd!
Nálam megvolt a hagyományos Szilveszteri gurulás, teletankoltam, hazaérve rátöltöttem a 3 cent SPURI-t, gurultam még egy húszast és letettem a garázsba. Kemény kuplungommal kell valamit kezdenem tavaszig, mert a csuklóm nehezen bírta a várost.
http://112press.hu/hirek/reszl...
Egyébként a tankot nem pont tele kell tankolni? Vagy neked nemrég lett javítva és nem korrodál odabent semmi?
Tavasszal kerül fel az új gumi a gépsárkányra, megjöttek az új kuplung lamellák és rugók, és már hat hete leengedett karbikkal pihen a drágám az állványon letakarva közepesen fűtött, száraz garázsban. Most hogy szállingózik a hó, egyre messzebbnek érzem a tavaszt, de már várjuk. Zsolti bácsinál kezdünk majd idén is, remélem az idei fórum találkozóra el tudok már menni. Addigra kicsípem a kiscsajt, hogy gyönyörű legyen.
üdv nektek és BÚÉK :)