Sziasztok. Körülbelül egy hónapja lettem Rf 400-as tulaj :) Első nagy motorom, és eddig nagyon tetszik. Szezon előtti felkészítésbe vagyok, olajcsere, gyertyacsere megvolt. A hűtőfolyadék cserét csináltam meg, de valami probléma van. Ha szívatóval indítom el a motort, akkor kb 5 mp és füstöl. Ha szívató nélkül indítom el, akkor nem füstöl, de kb 2 perc alatt úgy felforrósodik a tank, hogy nem lehet hozzányúlni. A hőfokvisszajelző kb akkor éri el a legalsó rovátkát(ahonnan elkezdődik a fehér ív :) ). Mi lehet a probléma? Ezelőtt minden rendben volt vele.
Nem tudom Imi! :) Azt tudom mondani hogy magyarországi körülmények között, hogy ha nem csak 25-30°C-ban akarod használni, akkor jobb. Télen azóta nem takargatom a hűtőt és mégis üzemi hőfokon vagyunk, nyáron pedig országúton kék teteje felett van a mutató (ami a fórumos °C kép alapján 85-90°C), városban dugózva pedig felkúszik feléig de nem kapcsol be a kényszer hűtés, csak ha tényleg 8-10 percet állsz egy helyben a napon.
Sehogy nem tudod átalakítani. Csak komplett motorkerékpárcserével. De ne bánd ha nem az!
Hengerfej oldalán van VC felirat a változónál. Piros szelepdeknifedélen hengeres cucc van középen. https://www.facebook.com/Tasch...
sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy rf 400-asnál honnan lehet megállapitani hogy változó szelepvezérléses e a blokk és ha nem az akkor hogy lehet rátenni a változo szelepvezérlést????
a válaszokat előre is köszi :D
Megérte a látványért mindenképpen https://www.google.de/maps/place/Bärenhöhle/@48.37007,9.2132213,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x4799f50d54819347:0x94d8064bd68f5d52
Ma kihasználva azt hogy legalább plusz fok van és nem minusz , valamint család fúvarózására válalkozott egy barátom elmentünk kirándulni kicsit. Persze én motorral, csak azzal nem számoltam , ahová indulunk , az magassabban fekszik hozzánk képest . Igy síkerült ismét szép havas tájba beilleszkednem a gép és a ruhám szép fekete színével :D . A Barenhöhle , barlang látogatoi meg is néztek rendessen , a barlang egyenletes kellemes + 9 Fokos hőmérséklete melegvolt a kinti időjáráshoz képest. Meg is értem , hogy a denevérek a menyezeten kellemessen sziesztáztak inkább. És remélem lassan megérkezik az első fogaskerék, mert rettentően rövidek a fokozatok a gyári fogszámokkal :D
max kellemes hegyi utról ha nem lesz kedvem az operációhoz :D
A bal oldali volt bent, valszeg akkor nem gyári, de az is 76-os volt.
Bölcsővázas gixerekben, még a SRADokban is, intruder,
A 600-asban is 76°C-os termosztát van gyárilag?
Hengerfej oldalán van VC felirat a változónál. Piros szelepdeknifedélen hengeres cucc van középen.
https://www.facebook.com/Tasch...
a válaszokat előre is köszi :D
https://www.facebook.com/29970...
üdv tasi
5 ből 4 ig tettem vissza bár nem kellet volna még azt sem