Na este még rósszabb volt, mert akkor állt már az uton is a hó és ellég rendessen eset . Fázni nem fáztam, csak kissé instabil volt az utatartás :D .Ma reggel csínáltam képet .
10-14 °C alatt még aláöltözőkkel és markolat fűtéssel sincs hangulatom motorozni! :D De ahogy látom a te vízhőfok jelződ is jelzi hogy a nagy erefnek sincs sok kedve ilyenkor üzemelni. :DDDD Bár több van mint a kis 400-asnak.
Na nem volt éppen jó idő -4 fok és még hószállingózás is volt a következő faluban meloba menet, 5-ös fokozatból igy lép , bár csak óvatossan huztam neki, mert kissé nedves és csúszos volt a plac. http://youtu.be/tA7npKt_tj8
Holnap reggel azt tervezem motorral megyek el meloba, bár reggelre -3 fokot ír az előre jelzés, délutánra is max +3 at. Alszom rá egyett aztán reggel kutya sétáltatás közben még meggondolhatom magam :D
Nálunk ismerős zúzta le a GS500-at, konkrétan behorpadt a tank, vett egy másik tankot kulcs nélkül. Én meg nekiálltam zárnyitogatósat játszani, egy csavarhúzó meg egy darab dróttal azt hiszem 2 percen belül sikerült kinyitnom.
Amúgy nálam is 2 kulcs van, az egyik a tankot nyitja, azt hiszem előttem csúszhattak a motorral a bal oldalán, a tankot kicserélhették. A matricán ami a tank alatt van E04 van írva, az meg nem az a piac mint ami a motor többi része volt. Ez van, 20+év alatt történnek dolgok, szerencsére a vázon eddig egyáltalán nem találtam görbülésre utaló horpadást, repedést, lepattogzott festéket, azóta meg le porfestettem
Hát jellen esetben igy hírtelen nincsen , ami lenne az sem látható , mert szar volt a kamera rögzités és beremeget , meg a kamera se volt jó minőségü, késet a hang a képhez képest nem kevesset. Ezeket a hibákat már javitotam , új van mindegyikből :d
de ha találok felteszem
Szerintem meg tudod te ezt oldani azzal amit át küldtem neked ma , amugy burkolat , vagy is az összes csavar ami kell a motorra ilyen jelegben , egy csomagban megrendelhető Ebay-ről akkor minden eredeti , sőt színválaszték is van belőle :D
Aham, jól hangzik. A fotó szerint egy 4tűs csatlakozó van a gyújtáskapcsoló végén. Illetve nem látni plusz állást, de mindegy akkor hozzácsapjuk a tavasziakhoz. :D
Tudom hogy mire gondoltál. :D Szerencsére a műtét jól sikerült, azóta is rengeteg durva szituációba beengedtem a kis japán ribit, semmi rosszaságot nem csinált. Minden tökéletes hál' istennek. Majd egyszer odaadom egy körre, és meggyőződhetsz róla.
Èn arra a beavatkozásra gondoltam, amin a baleset után esett át...(ha nem keverem másik motorral) Szóval én már biztos nem csinálnék belöle rakétát, és annyit adnék neki, amennyi a napi élvezethez szükséges, de az OT vizsgára nem pályáznék...
(Zárójelben mondom hogy 13éves hátsó és 11éves első gumival vettem meg a gépjárművet, azért elmehet a jó édes...be :D) Nyilván azóta új gumikkal szép az élet.
Nézd ha már szóba jött a téma, nem hiszem hogy valaha eladom. Egyszerűen nem éri meg eladni, a kinövést nem érzem még, mert 60 kiló vagyok vaságyastul, jelenleg elég az erő amit ad. Viszont 15 rugót megér az, hogy el lehet indítani a motort normálisan.
Toldozás foltozás sem igaz már annyira, mert azóta jó pár idomot megcsináltattam műanyagossal, szépre. Sokkal szebb állapotban van, mint ahogyan megvettem. Amikor megvettem az idom csavarok helyén helyenként facsavar... benyomott tank, logó fülek, letört műanyagok, fos karburátor + beállítás, felemás gyertyák (cr9/cr8), szar műszaki állapot, ütő első felni, fos első fék tárcsák, ezer éves olaj, repedezett fékcsövek és üzemanyag csövek, gusztustalan matricázások..... :D Nem akarom minősíteni a magyarországi tulajdonosokat de ez kurva ciki.
A fent említett állapothoz képest én szerintem a mostani állapot fényévekkel szebb és jobb műszakilag és esztétikailag is. De ez nyilván szubjektív vélemény is hisz imádom.
http://youtu.be/tA7npKt_tj8
Amúgy nálam is 2 kulcs van, az egyik a tankot nyitja, azt hiszem előttem csúszhattak a motorral a bal oldalán, a tankot kicserélhették. A matricán ami a tank alatt van E04 van írva, az meg nem az a piac mint ami a motor többi része volt. Ez van, 20+év alatt történnek dolgok, szerencsére a vázon eddig egyáltalán nem találtam görbülésre utaló horpadást, repedést, lepattogzott festéket, azóta meg le porfestettem
de ezt találtam most csak a fiamról :D
de ha találok felteszem
Toldozás foltozás sem igaz már annyira, mert azóta jó pár idomot megcsináltattam műanyagossal, szépre. Sokkal szebb állapotban van, mint ahogyan megvettem. Amikor megvettem az idom csavarok helyén helyenként facsavar... benyomott tank, logó fülek, letört műanyagok, fos karburátor + beállítás, felemás gyertyák (cr9/cr8), szar műszaki állapot, ütő első felni, fos első fék tárcsák, ezer éves olaj, repedezett fékcsövek és üzemanyag csövek, gusztustalan matricázások..... :D Nem akarom minősíteni a magyarországi tulajdonosokat de ez kurva ciki.
A fent említett állapothoz képest én szerintem a mostani állapot fényévekkel szebb és jobb műszakilag és esztétikailag is. De ez nyilván szubjektív vélemény is hisz imádom.