Olajfogyásra visszatérve szeretnék kérdezni. Motul 5100 10W40 van a gépben, minden eddigi motoromban ezt használtam. Alapvetően nem eszi a gép, keresgéltem itt a fórumon írtatok számokat, ezek alapján nem eszi vészesen. (3e km alatt kellett utána tölteni 2decit). Említetted hogy motorféken csípte neked, nekem is, de csak ha 35-40°C van odakint. Ha 22-25°C van, bemelegítem ugyan úgy ahogy szoktam forróra, terhelem, és nem csípi. Lehet hogy más viszkozitású olajat kellene használni?
Nekem meg sikerült hazaérnem az osztrák túráról. Kb 2500km-t mentünk egy 1000-es Varaderos kollégával. A Grossglockner környéként motoroztunk mindenféle nemzeti parkban (Grossglockner hochalpenstrasse, Nockalmstrasse... stb + egy kis Olaszország Dolomitok körül). A nemzeti parkok fizetősek (vagy előre lehet kártyát kiváltani) de állatira látványosak és lenyűgöző minőségű aszfalt található mindenhol, ajánlom mindenkinek!
Itt nem kell attól tartani mint a Bükkben vagy Mátrában, hogy úristen, lehet hogy kátyú vagy zúzottkő van a kanyarban. Csak azzal kellett törődni hogy a következő kanyart milyen bedőléssel és sebességgel akarod bevenni, rendkívül jól lehetett szórakozni, mentünk is rendesen.
Jól lett zavarva a jármű, de kb gond nélkül teljesítette.
Ami előjött:
- Amúgy is kicsit dúsra van állítva a karburátor, 2000m felett volt minden baja a melegen indulással, 2500m felett meg kezdett elfogyni az erő
- A hágókról leereszkedés közben el motorfékeztem az olajat belőle, olajat persze nem vittem, mer` há` úgyse fogyasztja. Öröm volt találni benzinkutat ahol van motorhoz olaj. Persze nem túl nyugis tempóban jöttünk le, volt hogy 2-esben visszaváltva 8-9000-et forgott motorfékkel hosszan
- Az egyik jól meghajtott hágóra fel/lefelé menet után megváltozott a vezérműlánc hangja. Az eddigi enyhe csörgésből inkább süvítésre hasonlító hangja lett 4-5000 körül. Bízok benne hogy csak a láncfeszítő kattant egyet és most feszesebben jár, és csak azt hallom.
- Az egyik hágóról lefelé a fehér aszfalton elindult az eleje az egyik kanyarban, úgy kellett lábbal segíteni hogy ne takarjak be... Nincs összehasonlítási alapom, de párszor megviccelt már ez a gumi.
- Láncot cserélhettem volna, utánaállítottam BP-n mire a határig elértem megint lazább volt a kelleténél, nem is mertem piszkálni tovább, legalább lehetett min izgulni.
A kijutás meg a visszajutás volt húzós, 800-800km 1-1 nap alatt autópályán. Odafelé 150km szakadó eső, vissza meg 40fok meleg. De megérte.
Imi, a motorodat láttam a szegedi találkozón szombaton (rövid időre benéztem), de Téged nem találtalak meg, lehet fürödtél. A parkolóban kint volt még 3db RF600 az enyémmel együtt, mégse olyan ritka ez na
Tasiék próbálták beragasztani. Amíg hazaértem sztrádán ki is jött, ők is mondták hogy ez valószínűleg így lesz. :DD Úgy néz ki jelenleg hogy ha lefele elcsavarom akkor megszorul, de hát akkor nem jó ahogy áll! :D Játszadozom majd még vele, szétszedni én sem merem, mert annyira nincsenek ügyes kezeim, hogy össze is tudjam rakni. Köszi azért!
Belül lenne egy csavaranya amivel lehetne húzni rajta, de nem lehet szétszerelni a tükröt sérülés nélkül Legalábbis nekem nem sikerült....
Próbáld meg megtekerni a tükröt a száron mint ha egy csavart húznál meg, hátha... (már ha meg lehet tekerni egyáltalán) de lehet ezzel csak rontasz rajta. Lehet még játszani a tükör háza és a szára közti találkozásnál valami behézagolni, vagy beragasztani, de ez se korrekt dolog.
Ebayen van hozzá tükör kínai utángyári, nálam most az van fenn, kb 8000Ft egy pár, de láttam a nagyvasnál is.
Kicsit lehet könnyebb mint a gyári, jobban rezeg, de ki lehetne nyomni valami tömítőanyaggal hogy nehezebb legyen.
Valaki tud segíteni tükör ügyben? :) Jobb oldali tükröm sosem volt jó, mindig elállítódik. Mi a trükk? Ha csavargatom egy bizonyos állásban nagyon keményen megszorul, viszont az nyilván nem az az állapot ami nekem kell. A hondámon játszani kellett a csavarral és a gömbbel hogy jó helyen álljon meg, itt nem tudom mi a trükk.
Én azt gondolom, hogy a hengerfej oldalán fel van tüntetve VC felirat, ha RV. Ha nincs, akkor értelemszerűen R.
Ha esetleg ez sem elég, akkor leveszed az első ülést, és ott az akkumulátor melletti műanyagon elvileg van egy fehér matrica. Azon is rajta kell hogy legyen az RV vagy az R. Remélem segíthettem.
az én rf 400-asomnál is eljött az ideje a gyújtáselektronika cseréjének. Utángyártottat rendelünk japánból vagy kínából. motorszám, gyújtáselektronika számai alapján, illetve most kérték tőlünk hogy fényképezzem le a blokkot, hogy tudják hogy rf 400 r vagy rf 400 rv-ről van e szó. Tudnátok segíteni hogy a blokk melyik részét fényképezzem hogy ez kiderüljön? (az eladó válaszai kicsit későn érkeznek, siettetném a dolgot)
Asszonka készítette, minőség kicsit rossz, de a trombitálás szerintem rendben van. :) A kipufogódob oldalán a lukacska egyre tágul, a hang pedig egyre szépül.
A gyári sem rossz ám. Drága, de nagyon jó. Pont oda illik és újabb 10 évig bowden marad.
Én megvettem annak idején az RF-re is, meg a Banditon is elsők közt cseréltem mindet, kapásból, idegeskedés, utanárohangászás nélkül, kvázi fotelből.
Van aki foglalkozik bowdenfelújítással,
gyártással minta alapján.
Nem húztad meg túlságosan a karburátornál
és amiatt szorult meg?
Ha nem szôrös akkor mitõl állt be?
Szia Imi!
Jó 2 hónapja megcsináltam, de ma reggelre beragadt teljesen...igaz, 3 hete nem mentem vele. Néztem bowden gyártókat, talán méretre legyártatom... Vagy ha bontottat érdemes venni akkor inkább ahhoz nyúlnék. Szerinted melyik a jobb?
egymást. Én csak az oldalidom nélküli
kéket láttam. Ańak viszont 5össel kezdõdött
az alvázszáma.
Itt nem kell attól tartani mint a Bükkben vagy Mátrában, hogy úristen, lehet hogy kátyú vagy zúzottkő van a kanyarban. Csak azzal kellett törődni hogy a következő kanyart milyen bedőléssel és sebességgel akarod bevenni, rendkívül jól lehetett szórakozni, mentünk is rendesen.
Jól lett zavarva a jármű, de kb gond nélkül teljesítette.
Ami előjött:
- Amúgy is kicsit dúsra van állítva a karburátor, 2000m felett volt minden baja a melegen indulással, 2500m felett meg kezdett elfogyni az erő
- A hágókról leereszkedés közben el motorfékeztem az olajat belőle, olajat persze nem vittem, mer` há` úgyse fogyasztja. Öröm volt találni benzinkutat ahol van motorhoz olaj. Persze nem túl nyugis tempóban jöttünk le, volt hogy 2-esben visszaváltva 8-9000-et forgott motorfékkel hosszan
- Az egyik jól meghajtott hágóra fel/lefelé menet után megváltozott a vezérműlánc hangja. Az eddigi enyhe csörgésből inkább süvítésre hasonlító hangja lett 4-5000 körül. Bízok benne hogy csak a láncfeszítő kattant egyet és most feszesebben jár, és csak azt hallom.
- Az egyik hágóról lefelé a fehér aszfalton elindult az eleje az egyik kanyarban, úgy kellett lábbal segíteni hogy ne takarjak be... Nincs összehasonlítási alapom, de párszor megviccelt már ez a gumi.
- Láncot cserélhettem volna, utánaállítottam BP-n mire a határig elértem megint lazább volt a kelleténél, nem is mertem piszkálni tovább, legalább lehetett min izgulni.
A kijutás meg a visszajutás volt húzós, 800-800km 1-1 nap alatt autópályán. Odafelé 150km szakadó eső, vissza meg 40fok meleg. De megérte.
Imi, a motorodat láttam a szegedi találkozón szombaton (rövid időre benéztem), de Téged nem találtalak meg, lehet fürödtél. A parkolóban kint volt még 3db RF600 az enyémmel együtt, mégse olyan ritka ez na
Próbáld meg megtekerni a tükröt a száron mint ha egy csavart húznál meg, hátha... (már ha meg lehet tekerni egyáltalán) de lehet ezzel csak rontasz rajta. Lehet még játszani a tükör háza és a szára közti találkozásnál valami behézagolni, vagy beragasztani, de ez se korrekt dolog.
Ebayen van hozzá tükör kínai utángyári, nálam most az van fenn, kb 8000Ft egy pár, de láttam a nagyvasnál is.
Kicsit lehet könnyebb mint a gyári, jobban rezeg, de ki lehetne nyomni valami tömítőanyaggal hogy nehezebb legyen.
Ha esetleg ez sem elég, akkor leveszed az első ülést, és ott az akkumulátor melletti műanyagon elvileg van egy fehér matrica. Azon is rajta kell hogy legyen az RV vagy az R. Remélem segíthettem.
az én rf 400-asomnál is eljött az ideje a gyújtáselektronika cseréjének. Utángyártottat rendelünk japánból vagy kínából. motorszám, gyújtáselektronika számai alapján, illetve most kérték tőlünk hogy fényképezzem le a blokkot, hogy tudják hogy rf 400 r vagy rf 400 rv-ről van e szó. Tudnátok segíteni hogy a blokk melyik részét fényképezzem hogy ez kiderüljön? (az eladó válaszai kicsit későn érkeznek, siettetném a dolgot)
http://youtu.be/bAwbk_704UQ
Én megvettem annak idején az RF-re is, meg a Banditon is elsők közt cseréltem mindet, kapásból, idegeskedés, utanárohangászás nélkül, kvázi fotelből.
gyártással minta alapján.
Nem húztad meg túlságosan a karburátornál
és amiatt szorult meg?
Ha nem szôrös akkor mitõl állt be?
Jó 2 hónapja megcsináltam, de ma reggelre beragadt teljesen...igaz, 3 hete nem mentem vele. Néztem bowden gyártókat, talán méretre legyártatom... Vagy ha bontottat érdemes venni akkor inkább ahhoz nyúlnék. Szerinted melyik a jobb?