azért kérdeztem éppen mert ebbe mindig bele keveredek :D . Amúgy mivel nekem 5 gangos a váltó igy nagyon ugrik a motor , erőssen húz és elég hamar elkell váltani (900 R) de végsebbeségre nem néztem mit tudd, csak szeretném redukálni kicsit a fordulatott. Tehát akkor elől legyen esetleg egy foggal nagyobb , és ha még nem vagyok elégedet , vagy is nem a várt elkébzelt eredményt érem el , akkor hátúl esetleg kisebbre venni 2-3 foggal :D Eddig nem néztem mit tudd végre 250Km/h volt egyszer kihuzatva de akkor már nagyon a végére forgot fülre és 10 ezer fölöt volt a fordulat 90-100Km/h-nál 5 -ik fokozatban 3500-4000 körül
na ... csak logikusan.. elől kisebb akkor gyorsulás jobb de vége lassabb. dettó ha hátul egyre nagyobb ....
Én előre raktam 1 foggal nagyobbat /900as/ így nem gyorsul úgy de kevesebbet forog mint elötte ugyan annál a sebességnél. Logikus.....
Na egy olyan kérdés amin mindig megzavarodom ! Láncot kell , meg amúgy is cseréltem volna természetessen lánckerekekkel együtt elől és hátúl. Na amin mindig megkeveredek és ami a kérdés , lehet többféle kereket rendelni előre a 14 fogastol a 18 fogasig, hátul a 45 fogtol 49 fogig. Kérdés szettet venék , de szeretnék megerősítve lenni , mert hogyan is válaszak . Ha leőre kissebb fogszámot teszek , hátúlra meg nagyobbat akkor a gyorsulásból vesztek , de végsebeségben valamicskét nyerek ? vagy fordulatszám alacsonyabb tartományban lesz a megszokothoz képest pl 100 km/h -nál . Vagy éppen fordítva. Bár igazából a jelenlegi teljesítménnyel megvagyok elégedve , vagy is menet tulajdonsággal ezért fogszámolás lesz , csak a kérdésemben felvetödött elkébzelésemmel kapcsolatban kellene felvílágósítás
Kuplungot szétkaptam, kíváncsiságból mi adja a hangot.
Kosarat ha megrázom akkor szólnak a rugók, de nem lógnak a helyükön feltűnően.
Magán a tengelyen minimálisan de érezhetően billegtethető a kosár.
Generátormeghajtó nem lóg, se az olajpumpa.
Ma végre eljutottam oda hogy összerakjam annyira, hogy mehessek egy kört a sárga típusú járművel.
Úgy néz ki megérte átépíteni, 8000-től úgy húz mint a vadállat, feltűnően jobban gyorsul (Most valószínűleg olyan végre mint egy átlag mezei 600-as RF, aminek lennie kellett volna amikor megvettem).
Nem torpan, és nem is kormol úgy mint előtte, de közelebb lehet lejjebb rakom 1-el még a tűt, és megnézem a gyertyákat úgy is. A hangja másabb, egy kicsit "bubogósabb" motorféken, városi kanyargászásnál. Nem tűnt fel hogy városban sok nyomatékot vesztettem volna.
Még szereznem kell egy fékkart, (meg van kopva a felülete ami nyomja a főfékhengert, emiatt akadozni tud), kicserélni a helyzetjelző izzót elöl, és szerintem kezdődhet a szezon.
Először azt hittem egy itteni srác volt motorja tavaly adta el, de aztán megnézte a rendszámot és nem. Phuh azzal is voltak bajok, otthon kókányolások stb értünkhozzá.hu (UBY-015 ha később felbukkanna).
Na fent az új első gumi. Álom! :D Viszont kell majd új kerékcsapágy azt mondták a gumisok. Van esetleg ezzel tapasztalat? Milyet érdemes venni és hol? üdv
igen az lényeges tuddni , hogy hol is kell lenni meg mikor :D Én pl Győr , Paks Kaposvár utvonalon fogok küzlekedni amúgy is, kicsit zsufis lesz a hósszúhétvége, Meg kb 2600 km ösztávval amúgy is :D
Én előre raktam 1 foggal nagyobbat /900as/ így nem gyorsul úgy de kevesebbet forog mint elötte ugyan annál a sebességnél. Logikus.....
Kosarat ha megrázom akkor szólnak a rugók, de nem lógnak a helyükön feltűnően.
Magán a tengelyen minimálisan de érezhetően billegtethető a kosár.
Generátormeghajtó nem lóg, se az olajpumpa.
Úgy néz ki megérte átépíteni, 8000-től úgy húz mint a vadállat, feltűnően jobban gyorsul (Most valószínűleg olyan végre mint egy átlag mezei 600-as RF, aminek lennie kellett volna amikor megvettem).
Nem torpan, és nem is kormol úgy mint előtte, de közelebb lehet lejjebb rakom 1-el még a tűt, és megnézem a gyertyákat úgy is. A hangja másabb, egy kicsit "bubogósabb" motorféken, városi kanyargászásnál. Nem tűnt fel hogy városban sok nyomatékot vesztettem volna.
Még szereznem kell egy fékkart, (meg van kopva a felülete ami nyomja a főfékhengert, emiatt akadozni tud), kicserélni a helyzetjelző izzót elöl, és szerintem kezdődhet a szezon.
https://www.google.hu/search?q...
Csaba