Nem rossz a cucc biztosan, de ha kezdődik a csúszás, nem hiszem, hogy tovább bírja a háló pár méternél. Maradok a bőrnél, és nem győznek meg még a haverok se a kordura előnyeivel.
Hú köszönöm szépen a fotókat, emlékeim szerint nekem ilyen nincs. Annyira nincs, hogy amikor először levettem a tankot, csak a csöveket kellett széthúzni, csatlakozó nem volt. Kereszt kérdés, csak hogy tisztázzam a működést: nálad gyújtás ráadáskor világítani kezd a FUEL és az Oil is, majd motor járáskor elalszik mindkettő, ezután villan ki a Fuel ha kevés az üzemanyag?
Jelölt csatlakozó megvan?
Tank alján van a szintmérő ami kapcsolja a sárga lámpát ha fogy a benzin.
Ha csak ki van szakadva a helyéről a kábel, akkor azt okosan vissza lehet forrasztani és bekötni.
Halihó! Kutakodtam a fórumban, ilyen jelzés nekem sincs a mocin. Indításkor világít az olaj és a benzin lámpa is, utána viszont soha nem villan fel. Azt szeretném kérdezni, hogy a tankból jön egy kábel? Ha nincs lehet pótolni valahogy? Köszi
Sziasztok, szeretném megkérdezni hogy ha a 900-ason jár az eszem, akkor mit kell néznem, mi alapján vegyem? Olvastam már itt régebben hogy sok féle fajta van, melyiket érdemes azon kívül hogy próbálok jó állapotút és lehetőleg gyárit, kimondottan a lila/ezüstöt keresgélek.
Bízom benne, hogy a tali jó volt, de lenne egy kérdésem. Most láttam a Facebook-on egy bejegyzést Aszód Mentőktől, és egy piros RF balesetéről szól. Remélem mindenki rendben van. Mit tudtok az esetről?
Én is sikeresen hazaértem.
A megtett utam kb link (vissza végig a régi 7-esen jöttem de a google nem akarja értelmesen megjeleníteni).
Kb 570km. Ehhez képest a 800 semmiség lesz a hétvégén
Fogyasztás az elfogadható (5 körül) és a katasztrófális (7-7.5) között változott az utóbbi amikor késében voltam Szeged-Solt kb 130-140km/h, de félegyházáig 5.ben jöttem 140-el. (reggel volt na... )
A nap tök jól sikerült, csak lehettünk volna többen.
Reggel egy kis elektromos malőr miatt rögtön indulás után a második kereszteződésnél kivágta az index a 30A-es főbiztit. 20 perc anyázás, időveszteség és szerelés.(A tegnap délutáni USB-s töltő beszerelésénél elrontottam valamit, szépen akartam megoldani a feladatot, pedig ha belegányolom a kábelkorbácsba akkor nem lett volna gond..)
Egész nap kézzel-lábbal indexeltem, az indexkar le volt ductapezve
Red: Kösz hogy szóltál, bár végül nem válaszoltam az SMS-edre.
Mint kiderült 2 OMV kút van ott egymástól 500 méterre, mindkettő egy-egy körforgalom mellett. De megtaláltuk egymást.
Csapot így kösd át és működni fog rendesen.
Időközben hazaértem kis balatongyöröki pihenő után.
167km-nél kellett tartalékra tekerni.Ez 300km-re 13,75l benzin.
Vége gyenge 400 km lett.
Következőre mikor megyünk?
Főleg elektromos meghibásodásokat kellett hárítani, pár cucc tönkrement,
mert becsapott az egyik épületbe a villám.
Este 6-ra értem haza. Remélem a tali jó volt .
Hát, sajnos nem tudok elindulni, mert a tegnapi vihar kicsit szétzilálta a munkahelyem. Mehetek be. Sajnálom :(.
Imi, a gurtnid mostmár tényleg feladom majd postán... Pedig vittem volna ma.
Nagyon úgy néz ki! Nem soká élvezték, biztosítást csak kötöttek már rá, különben nem lesz egyszerű nekik.
http://www.langlovagok.hu/html...
de ez van. Pont most kellett megjönnie a viharnak, és belecsapnia a gyár közepébe...
Következő tali elé remélem nem kerül be egy random országos vihar...
A műanyag hegesztési nyomok alapján...
Eszetlenkék!
Tank alján van a szintmérő ami kapcsolja a sárga lámpát ha fogy a benzin.
Ha csak ki van szakadva a helyéről a kábel, akkor azt okosan vissza lehet forrasztani és bekötni.
http://suchen.mobile.de/fahrze...
A megtett utam kb link (vissza végig a régi 7-esen jöttem de a google nem akarja értelmesen megjeleníteni).
Kb 570km. Ehhez képest a 800 semmiség lesz a hétvégén
Fogyasztás az elfogadható (5 körül) és a katasztrófális (7-7.5) között változott az utóbbi amikor késében voltam Szeged-Solt kb 130-140km/h, de félegyházáig 5.ben jöttem 140-el. (reggel volt na... )
A nap tök jól sikerült, csak lehettünk volna többen.
Reggel egy kis elektromos malőr miatt rögtön indulás után a második kereszteződésnél kivágta az index a 30A-es főbiztit. 20 perc anyázás, időveszteség és szerelés.(A tegnap délutáni USB-s töltő beszerelésénél elrontottam valamit, szépen akartam megoldani a feladatot, pedig ha belegányolom a kábelkorbácsba akkor nem lett volna gond..)
Egész nap kézzel-lábbal indexeltem, az indexkar le volt ductapezve
Red: Kösz hogy szóltál, bár végül nem válaszoltam az SMS-edre.
Csapot így kösd át és működni fog rendesen.
167km-nél kellett tartalékra tekerni.Ez 300km-re 13,75l benzin.
Vége gyenge 400 km lett.
Következőre mikor megyünk?
mert becsapott az egyik épületbe a villám.
Este 6-ra értem haza. Remélem a tali jó volt .
Valahogy kibírom nélküle.
Vihar után tudtatok menteni értelmeset, vagy csak konténerbe ami megmozdult?
Imi, a gurtnid mostmár tényleg feladom majd postán... Pedig vittem volna ma.