Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csörgött, és van tartalék a feszítőn is, működik.
Sziasztok!

A találkozóról: Útvonaltervre még nem gondoltam. Ha valakinek lenne valami jó ötlete dobja be. !
A lehetőségek: Balaton alatt, Balaton felett vagy Budapestől keletre Mátra felé
Gondolom nem különösebben akarunk tekeregni az Alföldön. Bár Soltvadkerten van egy jó fagyizó
Mikor döglik meg az akku ? Hát persze hogy akkor amikor hirdetem motort...
Persze erre úgy jöttem rá, hogy elhalt egy gyertya. Alig adott szikrát.
Sebaj, kaptam Excide Bike akkut (YUASA nagykerben sem volt), 150A-es indítóárammal, marha jónak tűnik.
Persze 4 új gyertyát is gyorsan bedobtam és mivel kényelmes vagyok,
így hidegen mértem kompressziót is. 10.5 - 9.5 - 9.5 - 10.5 hidegen
107.500km után. Az melegen minimum 11.5 - 10.5. Elég jó.
Aztán ha már úgy is szét kellett szedni és elgurultam idén már 6000-et,
akkor az olajat is lecseréltem...

Úgyhogy vasárnapig lesz fent a motor hirdetés, utána leszedem. Elvégre RF talira is menni kell .
Inkább megy az ülés a Tommot-hoz és elkezdem gyártani az oldaldoboz tartót.
Nekem olyan emlékeim vannak, hogy a régi RF-em első blokkjában,
ami csak szívó oldalon volt változós, ott több soros vezérműlánc volt.
Az kisebb osztású volt, más lánckerekekkel, ott stimmeltek a jelölések.
A második két oldalt változós blokkon pedig nem annyira, mert ott nagyobb
volt a lánc osztása és a kerekek. Játszottam én is vele, de ha eggyel
elraktam nagyon nem stimmelt... gondolom ez van nálad is.
Ettől még ment az rendesen mint a golyó, csak kellett neki 97.5 helyett
102.5-ös főfúvóka és feljebb kellett emelni 1 horonnyal a karbiban a tűket.
Először arra gondoltam, megnyúlt a lánc és elraktad egy foggal
a szívótengelyt. DE gondolom megmérted a lánc hosszát.
Nem csörgött, feszítőn még van tartalék?
Az volt a gond hogy gyenge a tulaj szerint. A szívó oldalon kellett hét hézagot növelni, 3-4 századdal. Utánna gyengélkedett, ezért újraraktam az egész vezérlést.
Látsz valamit?
ÉRDEKES!
csatolom
Ha tudnál róla képet, könnyebb lenne.
Akkor az úgy néz ki mintha nem nyúlott hanem összement volna?
Hol is lesz akkor a tali és mi lesz a pontos menetrend ?
Szia. Bocsi, 20.
Összerakás után beindul, jár, pörög, (kicsit hullámzik az alapjárat; szinkron rendben.); próba után a gazdi azt mondta hogy gyenge, nem megy, és hatezernél olyan a hangja mint vmi diesel.
Újra szétszedtem, vezérlés rendben, (bár a IN veztengelyen lévő rovátka picit feljebb van mint a henger síkja, a EX pontos. EX tengelyen a 2 fölfelé áll az E előre mutat,a IN tengelyen a 3 szintén fölfelé csak kicsit előrébb mint a merőleges a hengersíkhoz.
Most kutakodok a VC vezérléssel, ezen a EX is változó vezérlésű!
Köszi,

István
13?
Megoldom!
Még nem tudom, kétes a dolog de ha nagyon akarom megoldom.
A találkozó a táblázat alapján : Szavazás

Július 26 tetszett a legtöbb embernek.
Imi el tudsz-e jönni? Nálad nem volt jó ez a dátum.

S U Z U K I - R F K L U B T A L Á L K O Z Ó !
Jelölj időpontot! -- Szavazás
Köszi az infót!
Gumi az oké, van benne vagy 5000km összesen. Nekem van még 3 hetem, megkapja a nyári olaj+szűrő cserét, meg a láncot eldöntöm hogy kell-e cserélni. Kell még valami tanktáska, meg egy új bukó nekem...
Szép helyeken jártatok!
Én nagyon várom.
Sziasztok! A klub tura napja eldolt hogy melyik nap lesz?
Most, hogy hazaértem a kb. 2000km-es kis Osztrák-Szlovén-Olasz túráról,
azt tudom neked mondani, hogy egyáltalán ne aggódj.
Talán ha összesen 5db. rendőrt láttam 1 hét alatt a 3 országban.
Azok se nagyon foglalkoztak velünk. Tele van Ausztria is hangos motorokkal.

Az biztos gond, ha hangos és emiatt megállítanak és tetejébe nincs E betűd,
de ha nem hangos, akkor nem hinném, hogy b@szogatnak.
A gumid legyen végig kopásjelző felett mindenhol, mert kopott gumiért is elveszik a forgalmit !
Mérőműszerrel járkálnak !
Sziasztok !
Először is, gyorsan nektek itt mondom, lehet, hogy eladom a motorom.
Ha valakit érdekel, a használtautón megtalálja a hirdetést, 750eHUF így ahogy van.
Nem nagyon akarom eladni, de kellene valami, ami kényelmesebb két
személlyel. Nekem tökéletes, de ez nem helyzet, hogy 500km után
lefolyunk a motorról, ha ketten ülünk rajta...
Ha ennyiért elmegy, eladom. Ha nem, akkor marad és megcsináltatom
az ülést a Tommotnál, meg kap két fix oldaldobozt, aztán irány a 200.000km .
Igy értem, köszönöm. Kaptam itt a fórumon egy Dropboxos címet, ahonnan letöltöttem a japán SM-t, abban 13 links van megadva és az is `jött ki`. Az elv ugyanaz. Köszönöm mégegyszer.
VC nélkülin nagyobb szemű lánc van mint a VCsen.
Ami képeket feltöltöttél az alapján letöltöttem a GSF400 Service Manualt, amiben benne van a VC verzió a végén, szerintem a tieid is abból valók. Néztem úgy is, vastag szívószállal ellenőriztem a TDC-t a #1 vagy #4 hengernél. Ami még nem világos h az általad átküldött képeken lévő vezérlésfotón lévő láncszemtávolság más más. Plussz a japán Service is mást ad, 13link.Vezérműtengelyen a jelölések elvileg a megfelelő pozicióban,...
Panaszkodtak rá hogy 8000nél vmi gond van, akkor vált/váltana át. Szerintem most az lesz h szétkapom megint, és újrarakom. Csak ellenörzöm a VC vezérlést, mert az kimaradt. Köszönöm a segítséget, ha lenne még valami ötleted, megköszönöm.