Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mivel az eladótól 1,5 hete semmilyen visszajelzést nem kaptam így segített abban a döntésben, hogy mivel kinn dolgozok Németbe és nem igazán van időm motorozni ha hazamegyek / amit eladtam gsx 750f-et 2 év alatt nem mentem vele 500km-se/ gyüjtők még mellé és 1.5 2 év múlva veszek egy jóval fiatalabbat és kevesebb km-el .
Üdv mindenkinek és további balesetmentes közlekedést!
Megvetted?
Az lehet, de ahhoz is van jó manual. Gondolom meg van. 8 ezer környékén hallod a kattanást?
Holtponthoz tudsz mérni a gyertyanyíláson, jelölések meg a vezérműtengelyeken.
Először is köszönöm a segítséget. A főtengely beállításánál lehet elmentem egy picit, mert nincs meg a jel ahová a T kell állítani. Javítva van ott a blokkfél. Indul szépen, szinkron ok, picit ingadozik az alapjárat, illetve erőtlen. A karbihoz nem nyúltam, szétborítás előtt jól ment. Lehet a változó szelepvezérlés összeállításnál mentem félre.
Ha elrakod a vezérlést, nagyon nem akar elindulni, nem akar pörögni.
Karburátorok, egyebek rendben vannak?
Hali!

Megpróbálok segíteni, de az általános motor vásárlási tanácsok itt is használhatók. Ahogy előttem sokan mondták a típus hibák talán: teló szimeringek, fesz szabályozó. Bontósoknál találsz hozzá alkatrészt, de kezd kiöregedni a típus, valamint japán belpiacos, ha eredeti új alkatrészre fájna a fogad az nagyon drága (ha van egyáltalán).

Amikor elmész megnézni a motort, egyből tapadjon a kezed a kuplung deklire, hogy jég hideg-e, ne hagyd hogy előmelegített motort mutassanak neked. Ha jéghidegen szívató nélkül indítja, akkor számíts arra hogy helytelen karbi beállítással megy.

Alapjáraton kisebb az olaj kenés, ilyenkor tudod megfigyelni hogy vannak-e furcsa zajok a blokkból, csapágy hangok. Tedd a kezed a kipufogóra és úgy is hallgasd meg a blokkot. (Simán józan ésszel el lehet dönteni hogy csendes-e vagy kalapál mint az állat. utóbbi baj :D)

Vidd el próbakörre. Menet közben nézd meg hogy bemelegszik-e, tartja-e a hőfokot. Városban a Kék csík fölött-fél alatt, országúton a kék csík felső vonala fölött. Bekapcsol-e a ventilátor, ki van-e kötve? Ha igen, termosztát baj lehet, forralta a vizet esetleg korábban... Váltónál ami szokott lenni a típusnál az az hogy a kettest kidobja ha el van már kopva vagy szarul van beállítva. Könnyű váltás, pontos váltás, ropogás mentes stb, akkor jó. Fokozatonként nézd meg hogy zajos-e valamelyik áttétel. Gyorsíts ki magas fokozatban alacsonyabb tempóról, bedadog-e? Melegen üresbe túráztasd, elég direkt-e a gázreakció, ha nem akkor kopott a blokk vagy rossz a beállítás. Egyenes futás, szitál-e.

Én ezeket nézném meg, de még ezek után is lehetnek bajok, viszont az alapvető műszaki elvárás talán meg lesz. Ha van szerelő barátod, esetleg vidd magaddal, több szem többet lát.

Blokk kérdésben nem tudok segíteni sajnos. Legyen félre téve egy kis pénz, és akkor biztosan nem ér baj. Szelep állítás, vezérlés átnézés, vez lánc csere, karbi tisztítás, karbi szinkró, ezek összesen 70-80ezerből szerintem megvannak és vásárlás után illik megcsináltatni, mert általában kiszállóban egy motorból ezeket nem csinálják meg.


üdv
Sziasztok, van valakinek tapasztalata RF400 vezérlés összeállításánál? Kaptam manualt, ami alapján összeraktam, de valami nem stimmelhet, mert erőtlen lett. Köszönöm
Tetszetős.
http://sport36.hu/hu/sportszer...

400 HUF / dekor hozzá még a logo.
Csak előre akkor 400, ha még a 2 oldalára is valami akkor 1200 meg a sapka.
Kora beli GSXR tükrein csak a csizma más, azt meg át tudod tenni a régiről. TL1000 is.
Üdv! Új vagyok itt szeretnék vásárolni egy rf400ast. Kérdésem a következő lenne mire figyeljek vsárláskor? Van valami tipus hibája? motorjánál mire figyeljek? alkatrész ellátása jó? milyen blokkok mennek bele ha esetleg megadná magát a motor?:D segítségetek előre is köszönöm!
Köszi a segítséget! :)
Tetszik nagyon, lehet kérnék ajánlást és nyáron ha ráér az ember, akkor elviszem hozzá a kis er ef-et. A mostani dob a balesetben sérült, a belseje eltört, zörög, kifúj oldalt, stb. Kell egy upgrade. :D
Beszéltem a gyártóval (MARTIN)
mit szeretnék, megcsinálta a dobot,
lementem hozzá Zalaegerszegre,
levette a gyárit, felrakta az újat,
beállítottam ahogy nekem tetszik,
és ott megcsinálta az összekötôcsövet
hozzá.
Közben vendége voltam egy kávéra,
láttam hogyan csinálja végig a darabolástól
a polírozásig.
9 Kilósén hosszabb a szár, de mindháromé
felrakható.
Shox.hu, ; ,nagyvas.hu ahol még megnézheted,
valamelyik katalógusában csak találsz.
Imi! Te amúgy a motorodhoz gyártattál összekötő csövet, vagy találtál olyan kipufogó dobot, amelyik passzol a csőhöz.
Sziasztok!

Jobb oldali visszapillantó tükröt vadászok 1998-as 400R-re. A "motoralkatrésznagyker" honlapján nincs készleten és nem is rendelhető, pedig a balost is ott vettem(600-as jó rá). Van esetleg tippetek, hogy hol nézelődjek?
Köszi, Gábor
Nekem van esetleg kölcsönbe,
négy az egybe rendszeré.
Hát E betű nincs, hangtompító van. CO-t meg inkább ne mérjenek. (Bár ha EU tagok vagyunk és minden szabályozás eu konform nálunk akkor ha nálunk nincs környezetvédelmi mérés akkor nyugaton miért van?)

Azért csak megkérdem: Valakinek nincs elfekvőben gyári dobja 600-asra? Akár csak kölcsönbe...