Vasárnap megpróbálok egy kísérletet tenni egy másik, biztosan jó akkumulátorral, és mondom a fejleményeket. Meg addig megpróbálok kicsit okosodni ezen a területen.
Igazából ahogy olvastam Imi hozzászólását, én is elgondolkodtam ezen, de sajnos ahoz szereznem kell egy jó akkumulátort mert ha jó az emlékezetem, akkor akkumulátor nélkül leáll. Jól emlékszek?
Nem akarok okoskodni, de szerintem is az akksi rossz. Mérd meg akkumulátor nélkül is a töltőfeszültséget! Ha úgy normális, akkor azért kevesebb akksival, mert a gyenge akku miatt csökken a töltőfesz. Megmérheted a fesszabályozó előtt is...
Nincs a töltésnek semmi baja, elég kell legyen annyi is.
Simán megöregedett az aksid a nem használások alatt.
Töltőfeszültségről inkább a fesszabályozód tehet a nem tökéletes aksid miatt.
Ültem a 650-esen, Gábor barátomnak az van... nem mentem vele sokat de szégyen vagy nem... átcserélném arra a motoromat ha eszembe jutna h tegyek ilyet.
400VC-hez képest jobban húz, becsülnöm kellene akkor másfélszer annyi, szóval ha lépcsőn mennék fel ezt bemerném tenni következő foknak. Az nagyon vonzóvolt hogy ahhoz hogy menjen igazából nem kellett nagyon forgatni és azt amit csinált egyenletesen csinálta. Túra kormányos... az gondolom sokat rádob arra hogy én voltam Talmácsi, nem féltem mertem vele menni és ami meglepett hogy kis ívben megfordulni is. Futómű piros pont, kényelem, piros pont. Nem ráz egyébként... nem tudom ez honnan jön hogy a V2 rázna... a Kawasaki sor2-esemhez képest gyönyörűen megy... alsó tartományra nem emlékszek hogy hol megy hol nem és őszintén megmondom az első és a második sebességet elindulásra mertem használni
Mit hagytam ki?
1996 Suzuki RF 400 VC, szürke bálna.
2 és fél éve megvettem akkor új akkumulátorral, nagyjából rendben is volt a dolog, néha furcsállottam hogyha sokáig nem használtam 1-2 hónap és kicsit ügyetlenkedtem a beindítással, akkor már csak nyöszörgött és onnantól nem sok esélyvolt rá hogy beinduljon, de ha mentem vele akkor utána egyből indult ha már mentem vele egy keveset is. de mostanra lecsökkent a dolog 1 hétre... és múltkorában kellett vele egy egész túra hogy utána induljon ez volt a pont az idegemre... mert ki szeret ugye majdnem 200 kilót tologatni hogy beinduljon :D úgyhogy méregettem. - Leállítva gyújtás nélkül árammérés akkumulátor pozitív és az elmenő piroson: 0 mA - Alapjáraton jár a motor és közben az aksin feszültségmérés: 13.2V - 5000-res fordulaton kevesebbet mértem... 12.8 - 13.0.
Elsőből ha jól gondolom akkor arra jutottam hogy nem eszi le semmi és elméletileg a feszültségszabályzó sem biztos hogy rossz.
Másodikból hogy a töltő feszültségem viszont biztos hogy kevés amit én a generátor úr hibájának mondanék. Harmadik pedig meghaladta a tudásomat
3 Kérdés:
1. Véleményetek?
2. Csak a saját Generátora jó bele vagy jó az összes RF-é?
3. Otthoni csere, mennyire megoldható? Mi a nehézségi fokozata? Most kicsit vennék magamon erőt és megcsinálnám.
Sziasztok!
Bocs mindenkitől, hogy eladással kapcsolatban zaklatom meg az oldalt, de gondoltam hátha érdekel valakit.
Sajnos eladó sorba került szeretett 600-as vasam 53000 km-rel, mivel nem sokat tudtam használni idén. Felrakok eg képet róla. ha valakit érdekel akkor többet is írok róla.
Köszi.
Nálam a jármű Surihoz került végül, elég meredeken nőtt a kuplunghézag, az első fék is szorulgatni kezdett vagy legalábbis furán működni, továbbá a külföldi túra óta 6.5liter alatt nem fogyasztott, meg remeg is szóval minden összejött. De azt becsülöm a motorban hogy a szezont szépen kihúzta komoly gond nélkül.
Elég nehéz bejutni Surihoz, nagy forgalma van, így is úgy sikerült eljutni hozzá hogy aznap járt le a műszaki a motorról :D
Kíváncsi leszek mit talál, és milyen lesz utána.
Sziasztok!
Régebben volt itt a forumon egy RsRambo nevű felhasználó aki most már CBRambo néven találtam meg. Valamelyikőtök nem ismeri-e véletlen vagy esetleg telefonszámot, email elérhetőséget is tud?
Köszöntem!
Kovmate
Innen elindulva, komplett index ~3500Ft link
De szerintem bármely nagyobb motorosboltban lenni kell olyan suzuki indexnek ha univerzális fajta van az RFen.
Simán megöregedett az aksid a nem használások alatt.
Töltőfeszültségről inkább a fesszabályozód tehet a nem tökéletes aksid miatt.
Ültem a 650-esen, Gábor barátomnak az van... nem mentem vele sokat de szégyen vagy nem... átcserélném arra a motoromat ha eszembe jutna h tegyek ilyet.
400VC-hez képest jobban húz, becsülnöm kellene akkor másfélszer annyi, szóval ha lépcsőn mennék fel ezt bemerném tenni következő foknak. Az nagyon vonzóvolt hogy ahhoz hogy menjen igazából nem kellett nagyon forgatni és azt amit csinált egyenletesen csinálta. Túra kormányos... az gondolom sokat rádob arra hogy én voltam Talmácsi, nem féltem mertem vele menni és ami meglepett hogy kis ívben megfordulni is. Futómű piros pont, kényelem, piros pont. Nem ráz egyébként... nem tudom ez honnan jön hogy a V2 rázna... a Kawasaki sor2-esemhez képest gyönyörűen megy... alsó tartományra nem emlékszek hogy hol megy hol nem és őszintén megmondom az első és a második sebességet elindulásra mertem használni
Mit hagytam ki?
Indítóznék de csak a kattanást figyelem!
Mesélek
1996 Suzuki RF 400 VC, szürke bálna.
2 és fél éve megvettem akkor új akkumulátorral, nagyjából rendben is volt a dolog, néha furcsállottam hogyha sokáig nem használtam 1-2 hónap és kicsit ügyetlenkedtem a beindítással, akkor már csak nyöszörgött és onnantól nem sok esélyvolt rá hogy beinduljon, de ha mentem vele akkor utána egyből indult ha már mentem vele egy keveset is. de mostanra lecsökkent a dolog 1 hétre... és múltkorában kellett vele egy egész túra hogy utána induljon ez volt a pont az idegemre... mert ki szeret ugye majdnem 200 kilót tologatni hogy beinduljon :D úgyhogy méregettem. - Leállítva gyújtás nélkül árammérés akkumulátor pozitív és az elmenő piroson: 0 mA - Alapjáraton jár a motor és közben az aksin feszültségmérés: 13.2V - 5000-res fordulaton kevesebbet mértem... 12.8 - 13.0.
Elsőből ha jól gondolom akkor arra jutottam hogy nem eszi le semmi és elméletileg a feszültségszabályzó sem biztos hogy rossz.
Másodikból hogy a töltő feszültségem viszont biztos hogy kevés amit én a generátor úr hibájának mondanék. Harmadik pedig meghaladta a tudásomat
3 Kérdés:
1. Véleményetek?
2. Csak a saját Generátora jó bele vagy jó az összes RF-é?
3. Otthoni csere, mennyire megoldható? Mi a nehézségi fokozata? Most kicsit vennék magamon erőt és megcsinálnám.
Köszönöm a figyelmet és a lehetőséget :)
Bocs mindenkitől, hogy eladással kapcsolatban zaklatom meg az oldalt, de gondoltam hátha érdekel valakit.
Sajnos eladó sorba került szeretett 600-as vasam 53000 km-rel, mivel nem sokat tudtam használni idén. Felrakok eg képet róla. ha valakit érdekel akkor többet is írok róla.
Köszi.
Nálam a jármű Surihoz került végül, elég meredeken nőtt a kuplunghézag, az első fék is szorulgatni kezdett vagy legalábbis furán működni, továbbá a külföldi túra óta 6.5liter alatt nem fogyasztott, meg remeg is szóval minden összejött. De azt becsülöm a motorban hogy a szezont szépen kihúzta komoly gond nélkül.
Elég nehéz bejutni Surihoz, nagy forgalma van, így is úgy sikerült eljutni hozzá hogy aznap járt le a műszaki a motorról :D
Kíváncsi leszek mit talál, és milyen lesz utána.
http://www.batszimotor.hu/inde...
Régebben volt itt a forumon egy RsRambo nevű felhasználó aki most már CBRambo néven találtam meg. Valamelyikőtök nem ismeri-e véletlen vagy esetleg telefonszámot, email elérhetőséget is tud?
Köszöntem!
Kovmate
http://kelomotor.hu/index_suzu...
Bemész egy kereskedésbe a cikkszámmal
és meghozzák.
Bontóban is talaalsz csak esetleg komplett
indexet 2-3 ezerért.
De szerintem bármely nagyobb motorosboltban lenni kell olyan suzuki indexnek ha univerzális fajta van az RFen.
Remek...
kb 1800HUF
Vagy te mást látsz?
http://www.cmsnl.com/suzuki-rf...
https://www.google.hu/s
earch?q...
https://www.google.hu/search?q...
Azért 16.000.-HUF kicsit borsos egy darab műanyagért :/
http://www.cmsnl.com/suzuki-rf...
http://www.suzukimotos.c
om.br/...