Két év után megadta magát az LP aksim.
Most vettem bele egy VARTA-t.
10Ah; 150A indítóárammal.olcsóbban mint tavalyelőtt az LP-t.
Tudom, amellett voltam mindig, hogy nem kell nagyobb bele mint az előírt, de ennyiért (10900HUF) megkockáztattam.
Kicseréltem és ez a látvány fogadott.
Mint az új, sehol egy égés vagy elszineződés. Simán letört a tompitott izzószál
egyik tartó pálcája, valószinűleg sok volt neki a hőtágulás.
Jelzem, megoldódott a problémám. Talán valami párás volt, vagy nem tudom. Ma annyit csináltam, hogy megnéztem a gyertyapipákat, nem-e párás-vizes valamelyik. Nem volt az. Memtem úgy 60 km-t, nem jelentkezett újra a probléma.
Sziasztok,valaki tudna nekem egy gépkönyvet vahyszervizkönyvet küldeni?illetve téli időszakra mien olajjal töltsem fel? Most vettem a mocit nincsrutin még...köszi
Most megmondom neked: semmit.
AFR-t tudsz építeni pár cuccból, kell hozzá egy LM3914, pár ellenállat,
meg egy kondi, azt csókolom. A 3914-es referenciájával beskálázhatod 0-1V-ra...
De hengerenként hogy nézed ? Sehogy. Marha nagy
macera, én már agyaltam rajta pár hónapot és úgy döntöttem sz@rok rá, inkább motorozok.
Sziasztok.
Egy kérdés...Előfordulhat, hogy nagy esőben bejut a víz, vagy vízpára az tankba?
Múltkor 25 km mentem kb szakadó esőben. Most elővettem, és olyan, mintha nem menne mind a négy henger, dadog. Néha-néha elkapja, de nem úgy gyorsul akkor sem, ahogy kéne. Eső előtt nem volt gond. A légszűrő nem vizes.
Ha van valakinek ötlete, megköszönném.
Most vettem bele egy VARTA-t.
10Ah; 150A indítóárammal.olcsóbban mint tavalyelőtt az LP-t.
Tudom, amellett voltam mindig, hogy nem kell nagyobb bele mint az előírt, de ennyiért (10900HUF) megkockáztattam.
Mint az új, sehol egy égés vagy elszineződés. Simán letört a tompitott izzószál
egyik tartó pálcája, valószinűleg sok volt neki a hőtágulás.
Ezt vettem Tungsram Megalight ultra 90% duo pack
Nem bírta a felcsúti stadion látványát és elhalálozott .
De, gyorsan vettem egy újat.
amit a tegnapi linkben találsz.
Akár melyik komolyabb motorosboltban
találsz vagy a neten.
Nem változó szelepvezérlésű blokkos,
tehát ha úgy tetszik, sima, paraszt! :)
Attila!
400 Bandité jó bele, de szerintem a kétféle blokké lehet eltérő a tömítése is.
http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
Itt keresd meg a listában az RF600; RF40; GSF400
dokumentumait és tölcsed le őket! Utána leget szelektálni mert vannak egyforma feltöltések .
Olajat pedig azt amit nyárra is. 10W-40 4T
http://www.shox.hu/motrix-tuko...
http://www.shox.hu/motri
x-tuko...
De majd elmesélem melyik gépen vagy?Hétfőn fussunk össze mixingen.
AFR-t tudsz építeni pár cuccból, kell hozzá egy LM3914, pár ellenállat,
meg egy kondi, azt csókolom. A 3914-es referenciájával beskálázhatod 0-1V-ra...
De hengerenként hogy nézed ? Sehogy. Marha nagy
macera, én már agyaltam rajta pár hónapot és úgy döntöttem sz@rok rá, inkább motorozok.
Vettem üveggyertyát. Az hasznosabb.
Valakinek nincs véletlenül eladó visszapillantó tükre lehetőleg párban eladó? Sajnos elborult a motorom és a jobb oldali tükröm le tört... :/
Egy kérdés...Előfordulhat, hogy nagy esőben bejut a víz, vagy vízpára az tankba?
Múltkor 25 km mentem kb szakadó esőben. Most elővettem, és olyan, mintha nem menne mind a négy henger, dadog. Néha-néha elkapja, de nem úgy gyorsul akkor sem, ahogy kéne. Eső előtt nem volt gond. A légszűrő nem vizes.
Ha van valakinek ötlete, megköszönném.