Néztem szomszédos gyertya szikrákat, körül-belül szemre megegyező szikrát ad az egyes gyertya is. Tehát akkor erős a gyanú hogy tényleg a karbival lesz valami. Esetleg túlfolyhat. Ahogy beszéltük is a szívató rudazata visszaugrik tökéletesen, a gázbovden is szépen. Viszont ha a tűszelep esetleg fenn akadt, azt nem tudom megnézni.
Mindenképpen szét kell szedni? Van valami instukció? Kösz! :)
Valahonnan próbálok JIS csavarhúzót vagy bitet szerezni, de ebayen vagy magyarországon nem találtam még egyértelműt, a PH annyira nem jól passzol azt hiszem a JIS csavarokba. JIS-t még életben nem láttam de elvileg azzal van szerelve. Vagy felesleges ezzel foglalkozni?
Na megnéztem a rudazatot, mindegyiknél (szemre) egyformán mozog, és könnyedén. Mindenhol ugyan úgy vissza is csattan amikor leveszed a szivatót. A holtjáték: kb a teljes út felétől kezdi el ráadni! Az azért elég remélem. :)
Rákukkantottam a karbikra, ránézésre szétszedés nélkül is tiszták. Úgy értem látszik hogy nemrég volt vele foglalkozva. Nyilván a tömítéseket nem tudom megnézni mindenhol ahogy az úszó szintet sem. (Voltak korábban motorjaim, tudom milyen egy elhanyagolt motor. :D )
Más: találtam azért gányolást a karbikon is. A 3. és a 4. karbinál gyári az a kis fekete csöcs, a többinél idegen csavar van benne. Lefotóztam, csatoltam a képeket. Próbáltam fókuszálni a rudazatra, hátha feltűnik nektek valami szokatlan!
Köszi a segítséget!
Asszem szezonkezdetig megvan mivel foglalkozok Csavar van a készletben, tényleg csak szét kell szedni és mindent kicserélni, erre a csavarra ráütős mókáról csak utalásokat hallottam, azt hittem a csavarrögzítő elég. A tengely tömítés az ilyen szimmering féleség, nem filckorong.
Ha lehet hinni az elmondottaknak akkor a szelepek meg hézagok, kompresszió rendben, bár nem láttam, meg értékeket se tudok.... Bízok benne hogy jobbá válik mint a jelenlegi állapot, de azt elfogadom hogy mégis egy 20 éves motor, csodák nincsenek.
Az összképbe a sportdob kavar majd be, sajnos vagy nem sajnos, így vettem már a motort.
Kicsit több holtjátékkal próbáld meg!
Szivató rudazata a csúszkákban legyen jó zsíros!
Mozogjon könnyen,bovdent lekötve csattanjon vissza
alaphelyzetbe ha kinyitás után elengeded.
Nem zár rendesen a úszóháznál a tüszelep. Vagy magas az úszószint. Ennek a szinkronhoz, ahogy sokan csinálják (!) semmi köze... Ez lenne szinkron előtti egyik fontos lépés, hogy ki van minden tisztítva, o-gyűrűk, cserélve, úszószint beállítva, nyomás-próbázva. Szelepállítás, kompressziómérés...szinkron...
Szivató visszazár rendesen? Van holtjátéka a bovdennek?
Próbálj meg rásegíteni a csúszkának mert az (is) okoz hasonló
tünetet mikor nem tolod vissza rendesen és résnyire rajtmarad.
Ha szorul kicsit is a bovden akkor pucold ki és olajozd meg!
Kipróbálom azt is. Ha túlfolyik akkor mit lehet tenni? Úgy érzem a mechanikai elemek nincsenek ránézésre rosszul. (szivato egyformán mozog minden karbinal, gáz bovden is visszaall, alapjarati nyitást nem tudok :/) szinkro elvileg 900km el ezelőtt volt állítva.
Fordult már elő ilyen az én volt 400-asomnál is. Cseréltem benne gyertyákat. CR8E-t raktam bele m0motor.hu-ról rendeltem, Hyosung felirattal a dobozon.
Kb. 3000 km-t bírtak.
*respect* köszönöm. Várom a 8-asokat, csak a karácsony miatt csúszik a dolog. Akkor jó esélyem van arra, hogy nincs komoly baja a vasnak, csak a gyertyák szaroznak? November közepén letettem úgy hogy tökéletes, és most kezdte csak ezt a szarakodást.
Kétkörmos a 9-es is, mert ott a K jelzés. A sima CR8E/CR9E az egykörmös. Elvileg ez a "hidegebb" éghajlatra való. Én is azért választottam a 8-ast mert a normál szerintem jó lesz.
Tud valaki mutatni nekem egy egészséges gyertya szikrát? Említettem néhány napja hogy három hengerezik a vas. Az egyes henger nem üzemel. Kivettem a gyertyát, egy NGK CR9EK volt bent, egész újnak tűnik, viszont benzines trutyiban úszott. Letisztítottam, ellenőriztem egy szikrát. Van szikra, de nem tudom mekkora az egészséges. Másik, időben szerintem jókor jön, de ezt is csak szemre néztem be. Néztem hézagot is, 0.6mm körül van, szerintem ez is rendben van. Mindenesetre megrendeltem 4 gyertyát, mert tavasszal akartam cserélni, ahogy írtam is. Viszont ezzel a gyertyával nem sikerül elindítani az egyes hengert.
Tud valaki egy gyári első gumiméretet írni 400-asra?
Köszi
Mindenképpen szét kell szedni? Van valami instukció? Kösz! :)
Pár forint, de sokkal szerelhetőbb lesz utána.
Viszont a nyomatékra vigyázz utána.
Rákukkantottam a karbikra, ránézésre szétszedés nélkül is tiszták. Úgy értem látszik hogy nemrég volt vele foglalkozva. Nyilván a tömítéseket nem tudom megnézni mindenhol ahogy az úszó szintet sem. (Voltak korábban motorjaim, tudom milyen egy elhanyagolt motor. :D )
Más: találtam azért gányolást a karbikon is. A 3. és a 4. karbinál gyári az a kis fekete csöcs, a többinél idegen csavar van benne. Lefotóztam, csatoltam a képeket. Próbáltam fókuszálni a rudazatra, hátha feltűnik nektek valami szokatlan!
vagy a nagyobb...
Nekem még filc tömített, az rf-nél meg karmantyú van...
Asszem szezonkezdetig megvan mivel foglalkozok Csavar van a készletben, tényleg csak szét kell szedni és mindent kicserélni, erre a csavarra ráütős mókáról csak utalásokat hallottam, azt hittem a csavarrögzítő elég. A tengely tömítés az ilyen szimmering féleség, nem filckorong.
Ha lehet hinni az elmondottaknak akkor a szelepek meg hézagok, kompresszió rendben, bár nem láttam, meg értékeket se tudok.... Bízok benne hogy jobbá válik mint a jelenlegi állapot, de azt elfogadom hogy mégis egy 20 éves motor, csodák nincsenek.
Az összképbe a sportdob kavar majd be, sajnos vagy nem sajnos, így vettem már a motort.
Szivató rudazata a csúszkákban legyen jó zsíros!
Mozogjon könnyen,bovdent lekötve csattanjon vissza
alaphelyzetbe ha kinyitás után elengeded.
Sajnos nem tudom hogy a szerelő hogyan csinálta meg a szinkrot. Tudom hogy így kéne. Nekem azt mondta hogy kitisztitotta, és beállította.
Utánanézek köszi.
Nem zár rendesen a úszóháznál a tüszelep. Vagy magas az úszószint. Ennek a szinkronhoz, ahogy sokan csinálják (!) semmi köze... Ez lenne szinkron előtti egyik fontos lépés, hogy ki van minden tisztítva, o-gyűrűk, cserélve, úszószint beállítva, nyomás-próbázva. Szelepállítás, kompressziómérés...szinkron...
Próbálj meg rásegíteni a csúszkának mert az (is) okoz hasonló
tünetet mikor nem tolod vissza rendesen és résnyire rajtmarad.
Ha szorul kicsit is a bovden akkor pucold ki és olajozd meg!
Szerintem tùlfolyik az egyen karbid...
Kb. 3000 km-t bírtak.
Rossz hír az,hogy a 400asba 8as értékű kell és nem a 9es. Kétkörmös kell az fontos!
Tud valaki mutatni nekem egy egészséges gyertya szikrát? Említettem néhány napja hogy három hengerezik a vas. Az egyes henger nem üzemel. Kivettem a gyertyát, egy NGK CR9EK volt bent, egész újnak tűnik, viszont benzines trutyiban úszott. Letisztítottam, ellenőriztem egy szikrát. Van szikra, de nem tudom mekkora az egészséges. Másik, időben szerintem jókor jön, de ezt is csak szemre néztem be. Néztem hézagot is, 0.6mm körül van, szerintem ez is rendben van. Mindenesetre megrendeltem 4 gyertyát, mert tavasszal akartam cserélni, ahogy írtam is. Viszont ezzel a gyertyával nem sikerül elindítani az egyes hengert.