Szia sz.tem add el, nagyon szerettem az Rf-emet, de sajnos régi masinák. Én tavasszal adtam el, jövőre veszek v.mit. De biztos v.mi kényelmes motort.
Üdv: DS
Rf után én 600ba CBR-R a 120Le jével nem biztos hogy tanácsolnám.
De mondjuk a CBR600-F az jó választás lehet ott van kakaó de nem a 250km/h végsebesség a lényeg!
Talán amit tanácsolnék ABS meg az injektor de az ABS-re hajts minden kép az motoron sok esetbe az életedet mentheti!
Extrémen ne költ a 400-asra nem éri meg! Vagy csak akkor ha a forma és RF hosszú évekig ki elégít.
Én azért váltam meg tőle mert kevés volt kétszemélyes és én többnyire 2. emberrel motorozok. Meg hát azért azt se felejtsük el hogy egy másik generáció... jobb fék jobb futómű és kényelem! Ezek voltak a szempontok.
KÖszi Lets a véleményt....
Az igazság az hogy a rutin olyan 9-10000 ezer km most amit nagy motorral mentem és ez tavaszig még egy picit nő majd ez mind RF-el. A porbléma vagy inkább dilemma az az hogy lecseréljem-e a motort vagy költsek e rá 250 ezeret tavasszal. A másik hogy tervben van majd úgy 2-3 év mulva hogy mentőmotorozzak. Oda kevés a 400-as tapasztalat ezért akarok venni 600-750 ig valamit és azzal motorozni még vagy 2 évet. Ennél nagyobb motort nem akarok. A másik lehetőség a mi nagyon tetszik az a Kawasaki zxr750 vagy valami hasonlót vagy irtam a suzuki sv650 s-t. VAgy esetleg CBR600 Ez itt a kérdés emiatt kérdezem a véleményeteket.
Szia!
Hát most a rutinosabb motorosok lehet meg köveznek de a véleményem úgy hogy nem vezettem SV-t.
Az első ami az én kérdésem mennyi ideje motorozol nagy motorral? (Rutin)
Ugyanis ahogy néztem a 650es annyira nem necces 70-80Le körül van ez ideális választásnak tűnhet egy 400-as paripa után. Bár az 1000 120Le injektorral fincsi lehet :D SV1000-s
Viszont amit én a VFR-ből tudok magamról. A 400as RF-et már éreztem tudtam hol a határa mire képes és bizony nagyon kezesnek mondható. súlyra mikor meg vettem a 70CCM gép után uhh b--meg volt mert nehéznek tűnt kanyarodni se akart úgy. Mjd jött a "rutin" meg szoktam és hát ment a dolog. Viszont elég erősnek mondható váltás volt az kb 5év RF után a VFR, teljesítmény majdnem a duplája és hát nem soros hanem V blokk. Naivan gondoltam motor gurul mi bajom lehet? Nem szégyenlem be vallani az elején féltem tőle! Sokkal nehezebb sokkal rosszabbul fordult és rángat mint az állat... Ez volt az első 100km élménye. Haza értem vele egyben nem volt túl őszinte a mosolyom. Annyi ami elsőre pozitív tolt rohadt kényelmes és jó a futómű meg fék. Na de ez édes kevés ahhoz hogy élvezd és szeresd a motorodat.
Elég sokat motoroztam vele 3-4e km-t. Valahogy nem volt még az igazi hiba:
- alacsony tartományban 2-3körül rángat viszont ezt csak 3ba és fölötte vettem észre 1-2be nem érezni.
- a gázkar holtjáték minden patent be van állítva de még is van egy pontja ahol ha nem figyelsz még nem ad gázt és ha húzod akkor meg hirtelen ki tör na ez az elején halál volt és ijesztő is!
Ez volt az a hiba amiért utáltam egészen addig amíg nem vettem új gumikat rá! kicserélték a motor. Illevete 5-6e km után talán ki ismertem a csinját binyját. Ez alatt azt értem hogy meg szoktam a finom gázadást gumik miatt nincs az az érzésed körforgalomba hogy ki akar csúszni alólad. Azt is hozzá kell tenem csak hogy értsd miért negatív az alsó tartomány rángatása 4500fordulaton 6ba 100at megy 5e 110.
Alapvetően arra akarok ki lyukadni hogy nagyon meg kell ismerni mert szerintem Vblokosatt sport motorba nehezebb vezetni mint sorosat. Nem az akarom mondani hogy rossinak kell lenni mert én sem vagyok az de tud meglepetést okozni.
Viszont egyet tudok ennyi km és tapasztalat után semmi pénzért nem cserélném el más motorra! Nyomaték alsó tartományba isteni, nem kell váltogatni túrán csak húzod neki, két személyt észre venni de nem olyan drasztikus élvezhető a motorozás vele, kényelmes,futóműve felülmúlhatatlan. Nincs hinta érzés, nincs hogy pattogna mint kecskeszar az úton olyan pont sport de pont jó túrának is!
Tempó lélektani határa szerintem 170-190 között van. Itt a fék hatás teljesen jó és átlagos úton tartható jól a motor fölötte már azért érdekes! Szóval ha most meg kérdezne valaki hogy milyen motort vennék újra jelenleg VFR-t vennék újból de 800 fölé nem mennék. Nekem bőven elég kicsit még néha sok is mert élvezem hogy megy és azt nem mindig kellene erőltetni!
A 650es szerintem jó választás lehet ha el tudod fogadni hogy rángat és az elején türelmes vagy míg megszokod. Ha nem szerintem nagyon nagyot lehet vele perecelni na meg a kanyarokban nem szabad ész nélkül oda kenni mert ez bizony ki túrja a seggét erőből. Én talán inkább ha sportos csupasz gép Suzuki GSR-t vennék.
Ez az én véleményem!
Felújítás előtt lett mérve utána nem,de nem igen lehet benne több dugó szettet is kellene cserélni.Hiába a karbi felújítás ha nincs kompresszió!csinálhatsz vele bár mit.
Gyertyakormozodás? Mi miatt történik? Leállitom kb 2 nap mulva ha inditom meg nem indul be,,,,vagy a mai eset..inditom a gépet beindul..melegszik, ráülök,sebesség és leáll! Utánna nem indult be! Megtakaritottam a gyertyákat és beindult kb 5 másodpercre aztán ugyanaz....baszik beindulni___ ja és ez a kormozodás nem az első eset és már unom......SEGITSETEK.....
www. athena-ad .com oldalon találsz egy katalógust, lépj be, keress
rá a GSF 400-ra, válaszd ki a hengerfej és hengertalp tömítést.
Cylinder head gasket...
Írd le a rendelési számát, aztán írj a www. pinkmotors .hu-nak, hogy
be tudják-e szerezni neked, és mennyiért (be tudják és 7500 körül
volt nekem).
https://www.google.hu/search?q...