Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérjél valakitől kölcsön aksit próbálni.
Meg húzd meg a csavarokat rendesen.
Hát ha nem az aksi, akkor szopás!
egyébként csak az óra megy, az is csak addig amíg gyújtásra nem teszem az után semmi!
köszi a választ,az aksi ki lett mérve terhelés alatt is oké a többinek utána nézek.
Biztos jó az aksi?
Mérjél rá a feszültségre mikor indítózol!
Meg húzd meg a csavarokat pucolás után.
Jobb hátul van egy relé aminek kattanni kell ha elfordítod a kulcsot,
és baloldalt az aksi mellett mikor indítózol.
Meg még a gyújtáskapcsoló is lehet.
Legtöbbször az aksi okozza a problémát.
Ahogy elfordítottam a kulcsot semmi, kb 30 x próbáltam de semmi. Utána volt gyújtás, megpróbáltam beindítani, egy kattanás és gyújtás megint nincs. Megnéztem a biztiket jó mind.Az aksi is.Esetleg valaki tudna valami okosságot mondani?Előre is köszi.
Szia, ma pontosan ugyan ez történt a motorommal.Tudnál némi infót adni
hogy mégis mi volt a hiba.Előre is kösz.
Ma beindítottam a motort... 1 hónapja nem ültem rajta.
A kuplungom nekem is meghalt.
Hidegen szinte már egyáltalán nem emel ki.
Melegen kiemel, de nem akarom nyúzni, télen szétszedem és átnézem.

Sebaj, jön a tél, két államvizsga tétel közt majd kuplungot szerelek.
Nálam nem volt háborgatva a kuplung, bízok benne érdemként kiemelte volna az előző tulaj hogy valami cserélve volt, de valószínűleg ez csak szerelőnél fog kiderülni, addig lehet hogy inkább mellőzöm a motorozást . Bár ha normálisan a biztosító lemez ott van az anyán akkor nem illene kilazulnia, kb 7000km nálamlét után kezd szórakozni...
Nem volt leszedve a kuplungkosár mostanában ezen a motoron? Lehet lelazulóban van a csavar ami fogja a kosarat...ezért kell folyamatosan utána állítani. Erre nagyon ügyelni kell, mert a kosár hátulján levő fogaskerék hajtja általában az olajpumpát is.
helló! nem tudom, hogy a 600asnál is ugy van e. De nekem a 400ason alul amibe be akatsztod a bovden végét az egy eleg lightos fém fülecske ami ugyan ki birt 1X évet de gagyi. nekem ez okozta a problémát eleg drasztikusan amíg el nem tört. azt érdemes meg kukkantani. egyre vigyázz hogy a kinyomo rudazatot ne húzd ki mert a blokból ki fog folyni az olaj. fekre meg egyszerű a válasz. tárcsát merd még. tárcsa közepén van egy mm es szam azt hiszem 4 de ez nem tuti. ellenőrizd hogy mennyit kotyog a külső része ha nagyon akkor az esélyes h kuka. aztán fek nyereg leszed betétek nezd meg rfnel nekem nem kopott papir vekonytra. utána valami kis fa lappal vagyy bettet vissza kell tud tolni a dugot alapra, de elotte pucold meg azt a reszt ami kint van és koszos. ha jo betet es "konnyen" vissza tudtad tolni akkor alul szerintem rendben vagy. bocs az ékezet hianyért csak telóról írtam... :)
Szívesen mennék Én is valami körre még, csak nekem a mostani hétvége nem jó, Szegeden leszek motor nélkül...
A jármű még mindig arra vár hogy Surihoz kerüljön, csak Ő meg el van havazva... Ha hó végéig nem tudja elvállani úgy hogy le is műszakiztassa akkor megy október végén megy haza télire, okt. 31-ig van műszaki rajta sajnos.
Közben a kuplung tovább romlott, már alul is utána kellett állítani a bowdenen, igazán kíváncsi leszek mi kezdi feladni működést, szét kéne szednem belenézni, de Bp-n garázs nélkül nem bolygatom. Az első fék sem az igazi, a selymes 1-2 ujjas fékezés már nem a régi, kezd szorulgatni, ott még el se tudom képzelni mi csinálja...
sajnos nekem túrát tekintve valószinűleg az lesz Imi... de remélem lesz meg jó idő és akornyeken kicsit tudok meg gurulni...
Ha szezonzáró, akkor azt még ne erôltesd!
Ugyan idén már Dobogókő volt de ha ott kezdtem akkor legyen ez a szezonzáró kör is :D
link
ha valaki úgy érzi oda téved szóljon...
pont most voltam kint ott... Szerintem meg álltak vele! Ugyan én csak most voltam kint először de egy markoló semmi nem volt kint! Az irányító részt fel húzták egy daru van mellette és elkezdte a gaz fel verni a fejét.
Még a fôkajári ring ami érdekel,
hol tartanak vele nyár óta.
De ezek neked nem távolságok.
es az a héten nem jon meg mi? ha esetleg magyar honba is van valami jó hely és mész lehet csatlakoznek.
Ahhoz előbbb hátsó gumit kell cseréltetnem, csak még nem jött meg.
Michelin Pilot road2

http://www.r17.hu/191-sport/tu...
valami cellal vagy csak úgy... nekem az túl közel van. viszont nincs kedved ahhoz az Ausztriai kanyarra amit tavasszal mondtál?
Én Nagyvázsonyra tervezek.
Urak Vasárnap jó idő miatt valakinek nincs kedve valami 300-400km túrát csinálni?
Ha van ismerősödnek vagy ismerősének végnyomásmérője, azért érdemes rámérni.
Nos lereagálom a hozzászólásomat, a szemre jónak tűnő tűszelepek közül az egyik terhelés alatt nem működött. Valamint a kb 200km-ert futott gyertyák nem jó helyen adták a szikrát. Visszaraktam a régi gyertyákat kicseréltem a tűszelepet és működik a motor
Ha motort kell venni, én elsődlegesen azt javaslom, hogy keríts egy
olyat, amivel motorozhatsz legalább egy délutánt. A legjobb, ha van
haveri körben, vagy rááldozol és bérelsz egyet.

Nagyon nem akartam megvenni a Banditot, VFR 750-et akartam,
de milyen nagyon jól jött, hogy 500km-ert mehettem vele mielőtt megvettem.
A 750 pedig be sem jött volna, mint ahogy az később kiderült...
Ráülődtem a motorra... mondjuk ez ritka, de ha tehetem, a következő motoromat is így veszem meg.
Bérelek, vagy mittudom én, de a leges-legfontosabb, hogy milyen vezetni.

Nincs rálátásom konkrét adatokra, de érzésre 10 motorosból 8 úgy
vesz meg egy motort, hogy tetszik neki és azt akarja benne látni, amit elképzelt.
Ha pedig nem passzolnak össze, akkor egy ideig tart a "lila köd",
aztán mikor elmúlik jön a nyüglődés.

A köbcenti és a lóerő nem számít, lehet a nagy vasakkal is ésszel motorozni.
Ez agyban dől el.