Nem, szerencsére nem volt semmi ilyesmi.
Csak a jobb oldali orridomom repedt el az index furatánál úgy 6cm hosszan.
Csavarokat még nem néztem részletesen, de átfutva nem hagytam el semmit.
Értem! Akkor marad a másik elméletem :D Mivel automatikusan felkapcsolja az izzót és indításnál le és újra vissza akkor ezt nem szeretheti annyira! Néztem egy elektronikát ami 20-150sec késeltetést tud csinálni! Világítás körbe a gyári relé vezérlését késleltetem és akkor csak 1 indításnál 1X er kapcsol!
Nekem az, hogy felesleges.
De ha logikusan nézzük, ha valóban szükségesek ezek a feszkorlátozók, akkor a gyárak adnák alapból.
Nem hiszem, hogy nagy (nagyon nagy) darabszámban, ez ne törpülne el a motor árához képest.
Tudod hol szoktak ezek fontosak lenni ? Szünetmentes tápoknál,
ott, ahol a túltöltés komoly gondot okozhat.
Meg amúgy is a fesszabot döglik meg először ha gond van.
Itt az első videó, amit főleg a változó útminőségre és az úton "talált" érdekességekre hegyeztem ki.
Ezekről ugyanis olyan sok videó nincs a neten.
A minősége sokkal jobb volt, mielőtt 1 napi szenvedéssel összevágtam.
A következő, amin a szép tájak lesznek kiemelve,
ebből okulva már jobb lesz.
helló! írj ide egy mailt: garamkalaci@gmail.com küldök róla képet hogy össze tudd hasonlitani az én 400asom digites volt.de analog 600asaét vettem rá. az oldalzsebek rögziteseben van azthiszem különbőség. délután küldök képet. nekem jó utánvéttel is, de úgy drágabb neked kb 500-700ft vel a posta.
Olyan gondom lenne, hogy RF 400-as motorom egyszer feldőlt és a bal oldali takaró elem eltört. Mint kiderült már javított volt és korábban is tört így az első törés mentén végig repedt. Nem is volt vele probléma meg lett ragasztva és vissza lett téve a helyére. Ám a múltkor menet közben a ragasztás elengedte és elhagytam a darabot belőle. Kérdésem a következő lenne: van-e valakinek eladó balos takaró elem(a fekete műanyag borítás) vagy lehet-e valahol beszerezni hasonlót?
Olajszintet rendszeresen nézem, de nem változott észrevehetően a csereperiódus alatt, de benzinszaga se volt már mint amikor megvettem. A kipufogógáz szagán is érződik hogy benzinben dús (csípős). A karburátorokkal kell szórakozni mostmár, mert félek hogy lekormolom a szelepeket meg mindent.
Akkor ellenőrizd serényen az olajszinted, mert nem szabadna kormolnia.
Apuéban a Martin van az általam készített DB killerrel és fémtiszta.
Valamennyi korom minden gyári és fojtott dobban kiül, amit az első
nagyobb gázadásnál kinyom, de annyira nem szabadna kormolnia,
hogy rendszeresen felhőt nyomjon.
Ha már rendszeres a koromképződés, akkor az sajnos nyitva is
jelen van, csak akkor folyamatosan nyomja és nem szembetűnő.
Örülök, hogy ilyen egyszerűen megoldódott a kuplungprobléma.
Koromfelhő és a szivató nélküli indítás mindenképp a sok benzin miatt van.
Karburátorokban lévő O gyűrűket kell kicserélned és a benzinszintet,
szinkront beállíttatni.
Segíteni fog a hidegindításon, kigyorsításkor mérséklődik a koromfelhő,
és a fogyasztás is érezhetően megcsappan.
Ő videóit képeit érdemes nézegetni, hogy képbe kerülj: https://www.facebook.com/pages...
Igen, szombaton sikerült hazaérni. Valószínűleg csak megijesztett. A fránya álltócsavar rögzítőanyája lelazulhatott és visszatekeredhetett az állítócsavar. Az a fura hogy nagyon gyorsan történt, de utána párszor megfigyeltem ahogy pörög lefele a rögzítőcsavar megint.... Mindegy akármi is lesz, az országban történik vele.
A túráról:
Sikerült megtenni 7 nap alatt 2000km-t kereken, mindvégig napsütésben , különös műszaki hiba nélkül. 2-en voltunk, a másik motor egy GS500E volt, kezdő vezetővel, így elég nyugis tempóval mentünk (kicsit túl nyugis volt szerintem). Autópálya ebből csak a BP-Pécs volt, és Belgrád-Szabadka. Nagyvonalakban napi bontás:Bp--Banja-Luka(Bosznia)--Skradin(Horváto)--Makarska(Horváto.)
--Kotor(Montenegro)--Sevojno (Szerbia)--Szeged
-Az RF-ről elhagytam a jobb kormányvégsúlyt valahol odafele Boszniában,
-Eltört a kulccsomó karikája a zsebemben, így majdnem elveszett a tank kulcsa, csoda hogy nem esett le menet közben (más a zár nálam a tankban)
-A belerakott DB killert még Magyarországon ki kellett kapnom, mert egyszer autópályára felhajtáskor jól meghúzattam és a mögöttem jövő kolléga eltűnt egy koromfelhőben, így "lopakodó" módban mentünk végig, legalább utánam a GS-nek nem hallotta egyáltalán a hangját a rajta ülő.
-Lent délen mintha nagyobb lett volna a vibráció ami a motor felől jött. Nem tudom hogy a klíma vagy mi miatt, de közelebb a hazához már a megszokott érzés volt
Ezek ellenére azért jól sikerült.
Most már ősszel jön a karbantartás szerintem. Meg kell nézetni a szelepeket, vezérműláncot. Karburátorokat takarítani, szinkronizálni, meg megnézni mert egy ideje szívató nélkül indul csak, nem tudom mennyire normális
Csak a jobb oldali orridomom repedt el az index furatánál úgy 6cm hosszan.
Csavarokat még nem néztem részletesen, de átfutva nem hagytam el semmit.
Se defekt, se telószimering, se heggesztéstörés nem volt?
Útvonaltervező ezt mind szilárd útként tüntette fel?
Enyémen 15V töltés van és bírják az izzók.
volt benne olcsó Philips valeo...
És mindig akkor csinálja mikor fontos lenne!
De ha logikusan nézzük, ha valóban szükségesek ezek a feszkorlátozók, akkor a gyárak adnák alapból.
Nem hiszem, hogy nagy (nagyon nagy) darabszámban, ez ne törpülne el a motor árához képest.
Tudod hol szoktak ezek fontosak lenni ? Szünetmentes tápoknál,
ott, ahol a túltöltés komoly gondot okozhat.
Meg amúgy is a fesszabot döglik meg először ha gond van.
bonthatom le miatta az egész elejét!
Rengeteg meló egy kis izzó miatt.
Ezekről ugyanis olyan sok videó nincs a neten.
A minősége sokkal jobb volt, mielőtt 1 napi szenvedéssel összevágtam.
A következő, amin a szép tájak lesznek kiemelve,
ebből okulva már jobb lesz.
Videó
Lets akkor részemről mehet a biznisz ha gondolod. Az én röfim iis analógos. Előre küldjem a pénzt vagy utánvéttel is jó lesz, vagy hogy szeretnéd?
Mikor elkezdte nyomni a kéket, akkor már deciket evett 1000-en.
De az attól még furcsa, hogy ennyi korom lerakódik neki a kupuffban.
Gyűrűnél folyamatosan , szelepszárszimeringnél indításkor.
Olyan gondom lenne, hogy RF 400-as motorom egyszer feldőlt és a bal oldali takaró elem eltört. Mint kiderült már javított volt és korábban is tört így az első törés mentén végig repedt. Nem is volt vele probléma meg lett ragasztva és vissza lett téve a helyére. Ám a múltkor menet közben a ragasztás elengedte és elhagytam a darabot belőle. Kérdésem a következő lenne: van-e valakinek eladó balos takaró elem(a fekete műanyag borítás) vagy lehet-e valahol beszerezni hasonlót?
Köszönöm a segítséget.
Apuéban a Martin van az általam készített DB killerrel és fémtiszta.
Valamennyi korom minden gyári és fojtott dobban kiül, amit az első
nagyobb gázadásnál kinyom, de annyira nem szabadna kormolnia,
hogy rendszeresen felhőt nyomjon.
Ha már rendszeres a koromképződés, akkor az sajnos nyitva is
jelen van, csak akkor folyamatosan nyomja és nem szembetűnő.
(De ne legyen igazam...)
Koromfelhő és a szivató nélküli indítás mindenképp a sok benzin miatt van.
Karburátorokban lévő O gyűrűket kell kicserélned és a benzinszintet,
szinkront beállíttatni.
Segíteni fog a hidegindításon, kigyorsításkor mérséklődik a koromfelhő,
és a fogyasztás is érezhetően megcsappan.
Ő videóit képeit érdemes nézegetni, hogy képbe kerülj:
https://www.facebook.com/pages...
Igen, szombaton sikerült hazaérni. Valószínűleg csak megijesztett. A fránya álltócsavar rögzítőanyája lelazulhatott és visszatekeredhetett az állítócsavar. Az a fura hogy nagyon gyorsan történt, de utána párszor megfigyeltem ahogy pörög lefele a rögzítőcsavar megint.... Mindegy akármi is lesz, az országban történik vele.
A túráról:
Sikerült megtenni 7 nap alatt 2000km-t kereken, mindvégig napsütésben , különös műszaki hiba nélkül. 2-en voltunk, a másik motor egy GS500E volt, kezdő vezetővel, így elég nyugis tempóval mentünk (kicsit túl nyugis volt szerintem). Autópálya ebből csak a BP-Pécs volt, és Belgrád-Szabadka. Nagyvonalakban napi bontás:Bp--Banja-Luka(Bosznia)--Skradin(Horváto)--Makarska(Horváto.)
--Kotor(Montenegro)--Sevojno (Szerbia)--Szeged
-Az RF-ről elhagytam a jobb kormányvégsúlyt valahol odafele Boszniában,
-Eltört a kulccsomó karikája a zsebemben, így majdnem elveszett a tank kulcsa, csoda hogy nem esett le menet közben (más a zár nálam a tankban)
-A belerakott DB killert még Magyarországon ki kellett kapnom, mert egyszer autópályára felhajtáskor jól meghúzattam és a mögöttem jövő kolléga eltűnt egy koromfelhőben, így "lopakodó" módban mentünk végig, legalább utánam a GS-nek nem hallotta egyáltalán a hangját a rajta ülő.
-Lent délen mintha nagyobb lett volna a vibráció ami a motor felől jött. Nem tudom hogy a klíma vagy mi miatt, de közelebb a hazához már a megszokott érzés volt
Ezek ellenére azért jól sikerült.
Most már ősszel jön a karbantartás szerintem. Meg kell nézetni a szelepeket, vezérműláncot. Karburátorokat takarítani, szinkronizálni, meg megnézni mert egy ideje szívató nélkül indul csak, nem tudom mennyire normális