Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ezt lecsekkolnám a helyedben!
Nekem sajnos nincs felesleges. Én az ilyesmit Ebay-en szoktam beszerezni,
így fogalmam sincs itthon ki árulja ezeket.
Jó, köszönöm. De van esetleg fölös, vagy tudod, honnan lehetne szerezni?
Válaszoltam neked.
Szia !
Az a helyzet, hogy az adatlapomon már kb. fél éve a gmail.com-os cím
szerepel, nem a freemail-es. Azt már nem használom elég régen.
De megnézem mit írtál, ha még beenged a freemail.
Akkor nem tudom hogy mi lehet a gixxer, mert én a vorosegy@freemail.hu-ra küldtem ami az adatlapodon volt.
Hát, nem igazán.
Hát felkeltette érdeklődésemet a V2 :) idáig pénztárca függvényében vtr 1000f v tl 1000 az elkepzelés. Aztán lehet hmarad majd a sor4
Mi a kiszemelt utód?
Sziasztok. Eladóvá vált 600.as piroskám!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600_r-8
380436
RedOne! Megkaptad a multkori email-emet?
Van. Műszaki vizsgán szólhatnak érte, ha a búrán lévő apró pára kicsöpögtető ablak nem lefele néz.
Ha egy balost jobbra teszel fel, vagy fordítva, akkor felfele fog nézni.
Hallottam már ilyet, bár nem jellemző.
Bocsánat, bal első. Bár nem tudom, van-e különbség.
Sziasztok.

Nincs véletlenül valakinek egy jobb első indexbúrája 400asra? Sikerült eldönteni a motort :/

Köszönöm
Szia !
Az az e-mail cím jó igen, olvasom.
Üdv !
Hello RedOne!

Tudnál nekem adni egy elérhetőséget, amin keresztül tudnánk beszélni? Vagy az adatlapodon lévő email címen utolérlek?
Fesszabályzó meg it.
Azt a 30A-es biztosítékot.
Ott van a relé fedele alatt.
Ma motoroztam, jeee... bementem melózni meg haza... egészen durva,
hogy mennyire csúszik a PR1 ilyen "hidegben".
Hát csoda történt addig nézegetem hogy kattan-e ahol írtad hogy a 3.-nál be indúlt.próbáltam még 1 párszor és simán indul mint az előtt.De azért kicsit félek tőle vajon mi lehetett ez,szerinted mit nézessek meg rajta?Elégé húzós volt a haza szállitás.köszi az eddigi segítséget.
akku után lévő 30A biztinél összeolvadt a foglalat, és azért zárlatos, vagy a feszültségszabályzó csatija égett szét, vagy maga a szabályzó.
30A bízti kb merre van?és a szabályzó?
jobb hátul megvan a kattanás de viszont ha nyomok 1 indítást minden eltűnik.
Adatlap kitöltve.
Xar ügy, de én első körben megnézném a gyújtáskapcsolót. Ha ott minden ok, akkor szépen egyenként lekötnék mindent a kábelkötegről, szisztematikusan előről hátrafelé haladva, és közben mérném az akkufeszt.
Lehet, hogy az akku után lévő 30A biztinél összeolvadt a foglalat, és azért zárlatos, vagy a feszültségszabályzó csatija égett szét, vagy maga a szabályzó.
Sok minden lehet, ezért javaslom, hogy tervezetten kell keresni a hibát.
Adatlapod tölcsed ki lécci!