Szia !
Az a helyzet, hogy az adatlapomon már kb. fél éve a gmail.com-os cím
szerepel, nem a freemail-es. Azt már nem használom elég régen.
De megnézem mit írtál, ha még beenged a freemail.
Van. Műszaki vizsgán szólhatnak érte, ha a búrán lévő apró pára kicsöpögtető ablak nem lefele néz.
Ha egy balost jobbra teszel fel, vagy fordítva, akkor felfele fog nézni.
Hallottam már ilyet, bár nem jellemző.
Hát csoda történt addig nézegetem hogy kattan-e ahol írtad hogy a 3.-nál be indúlt.próbáltam még 1 párszor és simán indul mint az előtt.De azért kicsit félek tőle vajon mi lehetett ez,szerinted mit nézessek meg rajta?Elégé húzós volt a haza szállitás.köszi az eddigi segítséget.
akku után lévő 30A biztinél összeolvadt a foglalat, és azért zárlatos, vagy a feszültségszabályzó csatija égett szét, vagy maga a szabályzó.
30A bízti kb merre van?és a szabályzó?
Xar ügy, de én első körben megnézném a gyújtáskapcsolót. Ha ott minden ok, akkor szépen egyenként lekötnék mindent a kábelkötegről, szisztematikusan előről hátrafelé haladva, és közben mérném az akkufeszt.
Lehet, hogy az akku után lévő 30A biztinél összeolvadt a foglalat, és azért zárlatos, vagy a feszültségszabályzó csatija égett szét, vagy maga a szabályzó.
Sok minden lehet, ezért javaslom, hogy tervezetten kell keresni a hibát.
így fogalmam sincs itthon ki árulja ezeket.
Az a helyzet, hogy az adatlapomon már kb. fél éve a gmail.com-os cím
szerepel, nem a freemail-es. Azt már nem használom elég régen.
De megnézem mit írtál, ha még beenged a freemail.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600_r-8
380436
Ha egy balost jobbra teszel fel, vagy fordítva, akkor felfele fog nézni.
Hallottam már ilyet, bár nem jellemző.
Nincs véletlenül valakinek egy jobb első indexbúrája 400asra? Sikerült eldönteni a motort :/
Köszönöm
Az az e-mail cím jó igen, olvasom.
Üdv !
Tudnál nekem adni egy elérhetőséget, amin keresztül tudnánk beszélni? Vagy az adatlapodon lévő email címen utolérlek?
Ott van a relé fedele alatt.
hogy mennyire csúszik a PR1 ilyen "hidegben".
30A bízti kb merre van?és a szabályzó?
Lehet, hogy az akku után lévő 30A biztinél összeolvadt a foglalat, és azért zárlatos, vagy a feszültségszabályzó csatija égett szét, vagy maga a szabályzó.
Sok minden lehet, ezért javaslom, hogy tervezetten kell keresni a hibát.