Őszintén megmondva most én se találom... Pedig valahol láttam, máskülönben nem tudom hogy találtam ki. De simán lehet hogy képzelődtem az elmúlt időben Mindegy úgyse tartottam be a 3000et
Kuplungkarnak kell legyen holtjátéka, különben nem zár rendesen és nagy terhelésnél megcsúszik, nem engedi el a kinyomó talpcsapágyát és az is folyamatosan terhelődik. http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez inkább a kelleténél sűrűbb olaj miatt van.
10w-40 ami kell bele
Oldalsztender érzékelőt megnézted? Az csinálhat ilyet például ha nincs teljesen felcsukódva a kitámasztó, vagy rosszul érintkezik. Esetleg az üresjelző is csinálhat ilyet, ha az 1-esben is úgymarad, vagy rosszul érintkezik, vagy nem kapcsol ki időben.
Hali,,kéne egy okosság mert az a gondom hogy tegnap jelentkezett az a hiba hogy ha 1-esbe beteszem leáll a motor!kattanással van ugy e hogy bevette és picit megugrik a moci a sebességbe tevés alatt....ha óvatosan teszem be akkor nem áll le...ez a tapasztalat...MI A HIBA OKA?
hello! toltsd fel az aksit. ha a relle gyorsan ilyen perrego szerű hangot ad az első az aksi toltes (ne bikazd max ha fel van toltve) ha utana is csak kattog akkor van baj.
valtó temaban nem vagyok nagyon otthon. szerencsere azzal nekem nem volt bajom.
No Laci köszi az idomot megjött. MInden oké. Viszont ahogy lenni szokott a baj csőstül jön. Megpróbáltam elindítani párat fordítiott az önindító aztán azóta csak kattog. A másik baj hogy már egy ideje nehezen veszi az 1-2 a moci szal lehet nem is biztos az önindító hibája. Gyerekek megszorulhat valami váltóban vagy az önindító körül?
Üdv! Olyan problémám van a 400-asommal, hogy bár eddig is nehezebben indult, de ma kb 3 hetes állás után elég nehezen beindult, de a kipufogó csattogott és lángot lövelt, gázadásra vagy leállt vagy nehezen tudtam felpörgetni. Gyertyák újak benne (CR8EK). A karbit szétszedtem ránézésre az egyik vákum tömítésen kívül a többi rendben. Úszószint a 4 karbiban egyforma, a tűszelepek szemre nem tűnnek réginek. A sűbertű a legfelső pozicióban van, a főfúvókák 97.5ösek. Valakinek valami ötlet? Ja és az úszó egyben van a tűszelep fészkével, nem olyan mint az rfklub honlapján.
Bocs, nem láttam, hogy kérdeztél, nem jött e-mail értesítő.
Én személy szerint SHELL ADVANCE ULTRA 4T-t használok, de Apuék
ADVANCE AX7-et öntöttek a vasba. Valószínűleg ezt ajánlottam.
A SHELL olajakban van vibráció csökkentő adalék. Az ULTRA-val lehet
nem lesz sokkal csendesebb, de rendkívül jó olaj, full szintetikus.
A Banditban simán elmegy 7-8000km úgy, hogy nem lesz zajosabb.
Idén most van benne 7000km óta, de szép még a színe (valószínűleg idén már nem is cserélem),
és semmi plusz zaj, váltó pörfekt (pedig Castrol-lal ilyenkor már szét akart esni).
Az AX7 félszintetikus, de abból a legjobb, kicsit kevésbé folyós,
a motorfék is érezhetően nagyobb vele mint az ULTRA-val, cserébe
kicsit halkabb a motor.
Már azon a véleményen vagyok, hogy csörögjön csak, de a
kenés legyen maximális. Az ULTRA-val nekem érezhetően kisebb a
motorfékem, így ebből következően a súrlódás is, viszont zajosabb.
De messze nem annyira, mint az agyonimádott MOTUL full
szintetikus olajjal... Na azzal csörgődob volt a javából...
Meg lehet görgőztetni. Ha szétszedve viszed oda, 6-8ezer darabja. Ha egészben, akkor 30k, mert teljesen felújítják. viszont azt csak párban érdemes.
Én görgőztettem mindkettőt, és azóta is tökéletes.
Ha egyenesen megyek, akkor ferde a kormányom, illetve, mikor lenézek, az egyik teleszkópszár előrébb van, mint a másik. (Csúsztak a motorral.) A szerelő azt mondta ránézésre, hogy legvalószínűbb, hogy a teleszkópszár görbült meg. Javításra kb. 10 ezeret mondott, meg másfél hét. Nem tudom, érdemesebb-e venni másikat.
Persze előtte még kiderítem, hogy tényleg ferde-e, amint lesz rá időm.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez inkább a kelleténél sűrűbb olaj miatt van.
10w-40 ami kell bele
Kíváncsi leszek bejön-e neked is...
is (annak ellenére, hogy semmi közöm az OTP-hez).
Most az autóba is SHELL Hélix HX7 lesz öntve. Kíváncsi leszek.
Szezon végén meg jön a friss szállítmány a motorba is.
valtó temaban nem vagyok nagyon otthon. szerencsere azzal nekem nem volt bajom.
Valami bejáratott beszerzési forrást tudsz mondani?
Én személy szerint SHELL ADVANCE ULTRA 4T-t használok, de Apuék
ADVANCE AX7-et öntöttek a vasba. Valószínűleg ezt ajánlottam.
A SHELL olajakban van vibráció csökkentő adalék. Az ULTRA-val lehet
nem lesz sokkal csendesebb, de rendkívül jó olaj, full szintetikus.
A Banditban simán elmegy 7-8000km úgy, hogy nem lesz zajosabb.
Idén most van benne 7000km óta, de szép még a színe (valószínűleg idén már nem is cserélem),
és semmi plusz zaj, váltó pörfekt (pedig Castrol-lal ilyenkor már szét akart esni).
Az AX7 félszintetikus, de abból a legjobb, kicsit kevésbé folyós,
a motorfék is érezhetően nagyobb vele mint az ULTRA-val, cserébe
kicsit halkabb a motor.
Már azon a véleményen vagyok, hogy csörögjön csak, de a
kenés legyen maximális. Az ULTRA-val nekem érezhetően kisebb a
motorfékem, így ebből következően a súrlódás is, viszont zajosabb.
De messze nem annyira, mint az agyonimádott MOTUL full
szintetikus olajjal... Na azzal csörgődob volt a javából...
Én görgőztettem mindkettőt, és azóta is tökéletes.
Persze előtte még kiderítem, hogy tényleg ferde-e, amint lesz rá időm.