Azér az elég komoly csô cucc!
Próbáltam az enyémet alakítani,
hajtogatni, nem akart alakulni.
Digitesé és analóg órásé közt vannak
eltérések. Néhány fül máshol van.
Lets megbeszéljük jövőhéten kapok valamikor fizut 10 ért oké és az index lenne most fontos a többi nem. Nem sok van már olajcseréig kb 1500 km aztán megy a garázsba igyis úgyis. Addig csak annyi kell hogy ne kézzel kelljen indexelni meg az első lámpa normálisan álljon rajta. Az idomok majd tavasszal.
a vas csövet a fejidomtartot 20k et vettem az rfemre anno. a regin van egy kis sérülés utolag rajottem hogy nem azzal volt a baj. 10k er oda adom mert "sérült".
fejidom tartom van sérült de hasznalhato. fejidomom van muanyagos munka kell illetve azthiszem jobb oldali nagy spoilerem egy kicsi racsal van meg az rfbol az indexet meg kell nézem...
Nem mert sikerült annyira kerülni hogy érintőlegesen kaptam el a viano jobb sarkát, meg lassan mentem mert kerestem egy nyamvadt utcát. Nem a vianot néztem éppen az meg meg állt a gyalogátkelő előtt. A idomot tartó vas görbült a balos index úgy sérült hogy az égő ép maradt meg műkszik csak a index testje sérült meg persze a komplett bal oldali borítás.
Bowden inkább az állítócsavaroknál kopik el
és szakad a nem tengely irányú terhelés miatt.
Alsó állítónál nálam is volt törés ami matt
sokkal jobban surlódik és kopik.
Másik lehetôség ha feĺazult a csavar ami
felfogja az egész kuplungot a váltótengelyre.
Bowdent minta után kapsz, vagy van ahol fũznek
bele új sodronyt olcsóbban.
Hát ahogy az lenni szokott engem is utolért a baj . Tegnap előtt utolértem egy Viano-t és legyalultam a motoromról a spoilereket meg még pár apróságot . Érdeklődnék nincs e valakinek egy komplett balos index-e és az a fém idom a amire a műszerfalat meg az indexet meg az első spoilert lehet rögzíteni elől. Hála istennek a motornak amúgy műszakilag nem lett baja saját lábon jött haza.
Előre is köszi
Ui: JAh amúgy ez a naked változat sem rossz csak kicsit furcsa
Az minek az előjele ha a kuplungnak nől a holtjátéka, ergó nehéz kiszedni üresbe legfeltűnőbb hibaként? Nem ismerem a szerkezetét, de úgy nézem a bovden épp nem akar megszakadni. Nem látszik a dióknál hogy csúszna ki. Az év során párszor utána kellett állítanom, de ma hirtelen nagyobb lett a holtjáték, és a kuplung sem a megszokott hosszú úton csúsztatható, hanem hirtelenebben fog.
Ebben meg az a szép hogy még külföldön vagyok vele, de jó lenne hazaérni . Max felfele váltáskor spórolok vele
Megjártuk a Transzalpina - Transzfogaras utakat.
Meghatározó élmény volt ! Nagyon izgalmas és sok helyen igen
technikás (és itt nem a majrécsík eltüntetésre gondolok).
Letsgo, Pistabáá, ha majd nagyon lesz időm, lehet írnék egy beszámolót az RF oldalra a cikkek közé, akkor viszont kell a
segítség, hogy hogy kell oda bármit is felrakni.
Van pár fotóm meg úgy 3 óra videóm (földút, út közepén szikla, szamár, kutya, átmosások, kidőlt fa, felhőben motorozás stb. stb.)
amiből még össze kell vágjak néhány kisebb klippet...
Képeket majd a facebookomra is rakok fel, ott meg tudjátok majd
nézni, de egyelőre még titkos, mert a szűk családi körnek
személyesen akarom megmutogatni.
Én a menetfény mellett szinte mindig reflektorral járok.
Minél kevesebb esélyt adva a NEM LÁTTAM mentegetőzésnek.
Hiába néz ki jól ha nem venni észre, nem szúr szemet!
Ma végre felkerültek az új gumik! Ég és föld a az új és a régi között a különbség, nem is hittem volna. A kanyarokba most nem akar beborulni, hanem lehet érezni ahogy dől és akkor is teszi magát, lehet érezni mit csinál éppen meg ahogy kanyarodik. Le se lehet írni milyen érzés , eddig azt hittem hogy maga az RF ilyen esetlen és én nem érzem mit csinál.
Próbáltam az enyémet alakítani,
hajtogatni, nem akart alakulni.
Digitesé és analóg órásé közt vannak
eltérések. Néhány fül máshol van.