Ezek szerint a gyertyák benzinesek lesznek indítózás után.
Nézzétek meg, hogy a gyújtókábelek jó helyre mennek e?
VC blokknál nem egyszerű beállítani a hézagot, azért én átnézném mégegyszer.
Belevaló gyertyák vannak benne, és újak? Régiek megtréfálhatják az embert.
Indításnál csak szivató teljesen ráadva, gázt nem szabad húzni, alapjárati csavarral picit rátekerni. CO csavarokat gyári értékre beállítani.
A lényeg, hogy ha minden jó, akkor indulnia kéne. Tehát valami nem jó., hiába hiszitek azt, hogy igen.
Egy belsőégésű benzinmotor három dologtól nem indulhat:
-nincs vagy rossz gyújtás,
-rossz üanyag ellátás,
-mechanikai rendellenesség.
Csodák nincsenek, ezeket kell végignézni.
Bocsánat, lehet, összekevertem a jelzéseket. Nekünk 959 van, ami pumpálható. Szvsz minőségre ez a legjobb a felnyitható NOX-ok közül.
Mégegyszer bocs, de a lényeg, hogy jó sisak, és megéri az árát.
Szerintem jó választás, én is, RED is ilyet használunk, igaz, az 956. Annak a minősége jobb, mint a 955. Én meg vagyok elégedve vele, lehet hozzá kapni plexit is. Zaj van benne, mint minden felnyitható sisakban, de nem vészes.
Kényelmes, de az embléma hamar leeseik, és a zárra oda kell figyelni. Ár-érték arányban szerintem verhetetlen.
Röviden ennyi.
Rutinos társaimtól szeretnék egy kis segítséget kérni.
Egyszer már ugyan beszélgetünk erről a témáról de most élesbe menne a dolog!
30-40e Ft között szeretnék vásárolni bukósisakot! Soha nem volt új bukom.
Gyertyákkal nincs baj, mert a benzin eljut. VC blokkos verzio az enyém, szelephézagok be lettek már állitva. Önindító is faszán teker, nem könnyen. Még a kompressziot megmérem hogy mit mutat meg probálkozok a betolással aztán hátha mutat vmit. Mert sajnos hiába van inditva csak teker az önindító és pöffenni se pöffen.
Ha a gyertyák szárazak maradtak hosszabb indítózás után, akkor nem igazán kap benzint .
A szelephézag is gond lehet, ha nem jól sikerült, főleg, ha VC. Lehet, nyitva marad egy kicsit, és nincs kompresszió. Nem ártana megmérni, főleg, ha az önindító túl könnyen tekeri.
Persze ezek csak ötletek, látni, illetve hallani kéne.
Szikra van, gyertyákig eljut a benzin, nem köpködte tele őket. Minden megfelelően működik rajta. A karbihoz a leírást megtaláltam, szétszedem aztán újra össze lesz rakva a leírás szerint. Remélem aztán menni fog, mert eleget kinlodtam már vele. :D
Első körben szkra ellenőrzés, de szvsz ha nem szedtétek szét a karbisort, és nem raktátok profin rendbe, akkor nem is fog elindulni.
A karbikon elvégzendő munkákról találsz bőven leírást, ha visszaolvasol, vagy rákeresel.
Sziasztok!
Lenne egy 400-as RF-em amin már állítottunk szelephézagot, kap benzint is, gyujtás és minden elektronikai cuccos jo rajta viszont pöffenni nem akar... Nem tud valaki mondani rá valamit hogy mi lehet a baja? A motor kb másfél éve nem volt beinditva. Önindító is teker eleget viszont semmi.
Visszakerült a gép Suritól, nagyon állat lett.
Szivatóval indul ahogy kell, nincs tömény benzinszaga a kipufogógáznak, meg úgy az egész motornak, a karbi tömítéskészletből mondjuk nem mindent cserélt ki. Simán és szépen jár, utóbb már remegett.
A kuplung meg a váltó is jobb lett, kiderült hogy a váltórudazat is rosszul állt rajta. Szétszedte a kuplungot, méregetett, de nem talál semmi különös dolgot, de kiderült hogy a bowdennél a kar se állt eddig jó szögben. Elfordult a tengelyen?
Az első féknél állítása szerint csak fékfolyadékot cserélt, ilyenkor meg az a kérdés hogy mi a fene lett a tavasszal cserélt fékfolyadékkal őszre. Mindegy, olyan az érzése a féknek ahogyan lennie kell.
Szelephézagok rendben, vez. lánc oké, állítása szerint meglepően jó állapotban van a vezérlése, meg jól néz belülről. Lehet tényleg blokkcserés volt, mivel a generátor és meghajtása is 95 utáni fajta van rajta.
Jöhet a következő szezon!
Ma szétkaptam a karbikat kimostsm öket benzinel kifujtam minden járatott subertükön egy fokozatal lejeb engetem öszeraktam klasz sokal stabilab let az alapjárat most magasan jóbb mint volt de 7000 körül még mindig van egy kis korom holnap még egyfokozatal lejeb rakom a subert tüket szerintem tökéletes lesz
Gyárilag valóban nem, de elfér ott ha már rátette valaki.
Gondolom megvette a bennmaradt (6 évet) utolsó darabok egyikét
egy gyűjtő és most piacra dobja.
Mindenesetre gyönyörű a színe, az új féknyereg,
szép fémszínű a kipufogóleömlő is, csak a kipufogó áll rajt bután, mintha le akarna szakadni.
Nézzétek meg, hogy a gyújtókábelek jó helyre mennek e?
VC blokknál nem egyszerű beállítani a hézagot, azért én átnézném mégegyszer.
Belevaló gyertyák vannak benne, és újak? Régiek megtréfálhatják az embert.
Indításnál csak szivató teljesen ráadva, gázt nem szabad húzni, alapjárati csavarral picit rátekerni. CO csavarokat gyári értékre beállítani.
A lényeg, hogy ha minden jó, akkor indulnia kéne. Tehát valami nem jó., hiába hiszitek azt, hogy igen.
Egy belsőégésű benzinmotor három dologtól nem indulhat:
-nincs vagy rossz gyújtás,
-rossz üanyag ellátás,
-mechanikai rendellenesség.
Csodák nincsenek, ezeket kell végignézni.
Sajnos látatlanban ennyi telik tőlem .