Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Suzuki gsxr 1100 topic 130 oldal 3238 -tol...
Kesöbb le van irva milyen csavar kell a pillango rögzitèsèhez...meg egg ütve csavarhùzò, ALU dorni ellentartani, nehogy elgöbìtsd a tengelyt. A csavarok ugyanis el vannak ütve kiràzòdàs ellen.
A galeriamban az rf karbinàl làthatò mèg egy màsik hiba...a szivatò dugattyùnàl...
Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!
Boldog békés karácsonyt nektek!
A videón húzhattál volna egyet még a végén hogy ejti vissza! De az 1000 alap járatott tartotta az pedig jó.

És még mindig a sor 4 nek van a legjobb hangja
Na hogy azért témánál maradjunk meg leírjam, kísérleteztem a motoron + szomszédoknak hoztam az ünnepi hangaláfestést. Tankot lekaptam, bemelegítettem üzemmelegre és videóztam (fülessel hallgatva értelmes a hangja) A videó során a központi alapjárat állítóhoz nem nyúltam, kb 1300-mas alapjárat volt beállítva.
A videó elején az látszik amikor gázadás után nem esik le a fordulat, csak nagyon lassan, vagy talán sose.
https://www.youtube.com/watch?...

Utána azt játszottam, hogy a pillangószelepek tengelyénél lévő tömítésre fújkáltam féktisztítót egy cső segítségével, aminek hatására esett a fordulat. Ezt elő sikerült idézni a 2-3 majd a 3-4-es karburátor között, 1-2 nél valószínűleg nem voltam elég ügyes, vagy ott annyira nem rossz. (Még a rugókon is látszik a dzsuva lerakódás)

A vicces hogy itt van az asztalomon a karbi tömítőkészlet fel nem használt cuccai, a szerelő nem cserélt ki mindent most meg kaphatom szét, de mindent kicserélek mostmár. Asszem be kell szereznem egy szinkrontesztert, mert mindent lehet újra beállítani.
Pluszba annyit hallgatóztam hogy szerintem a generátor is csapágyas hacsak nem a meghajtásának van ilyen hangja, rendesen zörög. Nyáron próbáltam leszedni de az olcsó gagyi krovakészlet beletört, nem tudom milyen állat volt aki meghúzta a csavarját. Venni kell valami komoly szerszámot.
Vélemény?
Ezúton kívánok mindenkinek áldott és boldog karácsonyt. Kellemes ünnepeket.

Bazsi
Boldog karácsonyt!
https://www.youtube.com/watch?...

Békés karácsonyt mindenkinek!
Boldog karácsonyt mindenkinek! (:
Szerintem azért kékes mert a szerelő olajat öntött a dugattyúkgoz mert azt hitte nincs kompresszió... Majd ha kiég belőle remélem megszűnik ez a kékség. Régen nem volt kékes a kipuffgáz, max enyhén szürke. Most tüdőgyuszival itthon fexek de ha meggyógyulok nekiesek és megyek egy rövid kanyart
Szerintem a kicsit feljebb lèvö falsolàs a te problèmàd. Egy fèktisztitós tesztet a pillangòk tengelyeinèl èrdemes csinàlni, hogy vàltozik e a motor ford szàm.
(Ajànlom, hogy olvassàtok vègig azt par oldalnyi ehhez a tèmàhoz kapcsolodò bejegyzèst, egyrèszt tanulsàgos, màsrèszt mindig lehet valami ùjat tanulni, hogy ne vak vezzessen vilàgtalant.)
A linket köszönöm, a 7929-es hozzászólásodnál lévő jelenség eléggé jó leírja azt ami nálam is előfordul néha, hogy erősebb lassításnál nálam is elkezd fullákolni. Meg ha beállítom az előírt 1300 körüli alapjáratra a közös csavarral akkor néha gázadás után nem akar leesni 2000 alá a fordulat, csak ha egy picit lejjebb tekerem hogy az alapjáratot úgy 1000 körül legyen, akkor normálisan ejti.
A legjobban az zavar hogy most voltam szinkronizáltatni meg valamennyi tömítés is lett benne cserélve, és mégse tökéletes, meg szezon vége miatt nem is tudtam kitapasztalni.
Mit csináltál végül is az eltekergetett porlasztósorral?
Ha annyira meg voltak nyitva a fojtók, akkor az arra enged következtetni, hogy az alapjárati rendszeren nem jön rendesen keverék. Ha nincs szinkrontesztered, akkor a kivett sornál egy kb 0.05 mm -0.1 mm-es hézagmerőt kéne a fojtó alá tenni, hogy ne érjen alul a szívócsőhöz. Ekkor kb a pillangó éle félig fedi le az alatta levő kis furatot (az elsőt amiben nincs csavar). Kb így kéne kezdetben a szinkroncsavarokkal a fojtókat beállítani. Aztán a pilot csavarokat teljesen betekerni és mondjuk 1.5-2 fordulatot kitekerni.
Ha ekkor elindul, akkor lehet ezekkel a pilot csavarokkal játszani egy kicsit hengerenként. Fél egy fordulatot kitekerni, vagy betekerni, hallgatva, hogy esik a fordulat, vagy elkezdi vinni a másik 3 hengert is. Ha be tudod tekerni teljesen ütközésig , és közben nem változik semmi, akkor az a henger nem dolgozik.
7929-töl Xebulon porlasztóját elemezzük pár oldaolon keresztül. Ott vannak képek ökölszabályok, trükkök.
(viszont fordulaton kékesen füstöl, elég véres már torka annak a blokknak, eszi az olajat gondolom.)
Egy idő után persze, de az első fél percben biztos lemaradt 1 a többitől.
Mind a 4 leömlő forró volt
Sziasztok Srácok! Bocs, hogy itt kéreg segítséget de rátok számíthatok :D

El jött az idő hogy VFR-e doboz tartó kell. 2 verziót találtam ami tetszik.
1:Alu Rack
2:Givi ehez plusz még platni.

Első körbe mind a kettőre kínai dobozt szeretnék tenni jövő muzsikája a márkás.
Ma meg vettem a Bukót meg egy új kabátot... Nagy tuti szett :D
Csak egy-egy menetes hüvely van mindkét oldalon a lengőkar aljára hegesztve.
Én értelmes M8-as csavarokat tettem bele kontrázva.
Hang alapján vagy szinkron vagy 1 henger minusz, de én se vagyok szakembÖr.

Közben:
A motoromon az emelő "szem" az gyári? Hiányzik a jobboldalim...
Valakinek van otthon elfekvőben?
Még nem megy minden henger!
Nézd meg melyik leömlő nem melegszik a többivel!
Szvsz még mindig sokat kap, a fordulatot is lassan ejti egy picit. Be kell állítani rendesen a karbikat, és szinkront is kell csinálni. De legalább elindult, az irány jó.
Nekem olyannak hallatszik az első videón mintha csak 3 henger dolgozna. Ez megmagyarázná a durrogást is a második videón.
De én nem vagyok profi ebben, csak szeretnék beletanulni....

Az enyém is akkor durrogott hasonlóan amikor éledezett 3 hengerezés után. (Volt hogy mosás után, vagy a szezon vége felé amikor már minden baja volt és 3 hengerrel indult néha.)

Tapogasd végig a leömlőket óvatosan, vagy infra hőmérővel nézd meg, onnan egyértelműen ki lehet deríteni hány henger megy,
Na gyerekek tuti elmegyek az éjféli misére és elmondok egy imát ((:
http://youtu.be/qxWEZsn32Fg

a második videón eléggé rosszul lehet hallani de elég sűrűn durrog mintha nem égetné el az összes benyát, a maradékot meg a kipuffba durrogtatja el. A videón nálam kattogásnak lehet hallani de valóságban durrogás /mintha visszaégne/
https://www.youtube.com/watch?...
Hát az annyira azért nem vészes, ha ért hozzá. Ha kocsit kell szerezni, utánfutóval, meg az időd, megvan az annyi összességében.
van futója az egyiknek csak mostanába soxor kértem futós szivességet és már nincs pofám megint h vigye oda aztán ha kész hozza vissza főleg h Érden lakik és őis a haverjától hozza a futót... (: nem egyszerű a szitu
De januárba akarok venni a kocsira egy vonóhorgot és akkor kölcsönzök egy futót ha úgyvan.
Haveroknak nincs utanfutoja vagy pick-up vagy hasonlo?