Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Allergiás éppen nem vagyok,
de valamennyire mindíg megdagad ha megcsíp.
Ha rendesen belémharap akkor jobban megdagad,
és ugye az nem csak kifelé duzzad.
Pár órával később már teljesen elmúlt a feszülés, égés.
Allergiás vagy a csípésre?

A találkozón beszéltünk arról hogy mekkora "bátor" voltam hogy kigombolt kabátban mentem orfűtől a balatonig. Na, utána héten 2szer csípett meg melóból hazajövet begombolt kabátban (kb ugyanazon a helyen), a nyakamnál meg egyszer a hasamnál (hogy oda hogy jutott-be foggalmam sincs). Úgy eléggé vicces amikor 100 fölött csíp valami és rohadtul meg kell állni kiengedni a kabát alól mert nem hagyja abba. Szerencsére nem vagyok rá allergiás, csak állatira fáj utána napokig
Nyakamat menet közben megcsípte egy darázs.
Azér kicsit beßartam hirtelen mikor megálltam,
de szerencsére nem kapaszkodott belém rendesen.
Pár perc múlva már nehezebben nyeltem,
de a légzésben nem gátolt.
Jégakku segített a tüneteken.
Vandesar, mit lehet ilyenkor okosan tenni!?
Vagy egy szakadt láncra gondoltam volna még, de most cseréltél láncot, így azt elvetem.
Az elhagyott doboz meg nem tragédia, de akár még az is lehet...

Naaaaaaaaa ?
Na ! Mostmár aztán halljuk mi történt, mert lerágjuk a körmünk !



+1 voks a defekre ?
Töltés, gyújtás, karburátor membrán?
Defekt?
Tegnap megtörtént amitől mindig is rettegtem motorozás közben!
De sikeresen hazaérünk.
hm, rendben, reméltem nem kell szétkapnom amíg nincs meg a lánc, de úgy fest muszáj lesz, köszönöm a válaszokat
Biztosan nem, a 600 blokk sokkal nagyobb, hosszabb lánc kell bele mindenképp.
Ezt szerintem senki nem tudja megmondani neked.
Nekem volt 2db. RF400 blokkom, mindkettőben totálisan más vezérműlánc volt,
tehát ezt azután tudod megállapítani, miután szétszedted és
végigszámoltad a szemeket ill. mérted a méreteket.
Sziasztok! Megtudnátok nekem mondani hogy az Rf 400-ba ugyan olyan vezérműlánc kell mint a 600-ba? Elég jól hallani a lánc zörgést a blokkból, gondolom ez lehet a baja.. köszönöm előre is
Ha munkaeszköz akkor úgyis bele van
kalkulálva a költsége a kiadásokhoz!
Ilyen körülmények között talán
nem az olcsóság kell legyen a fô
szempont.
Sok helyen vannak összehasonlító tesztek,
érdemes beleolvasgatni, mindenképen
ÚJ gumit választani mert megéri.
Conti után most En kipróbálom a
Michelin valamelyik PILOT modeljét hátra
az elsô PILOT POWER mellé.
Képet megpróbálok holnap feltenni, de ne biztos, hogy látszani fog rajta valami. Amúgy Pirelli Diablo.
Inkább csak kézzel érezhető, hogy nem középen van a kopás, hanem kicsit jobbra van egy bakhát, ami érezhető jobbra kanyarodásnál. Ahogy döntöd, egy ideig jól viselkedik, aztán érezhetően instabil lesz, mikor eléri azt a bizonyos részt.
De lehet, hogy igazatok van, és ez normális. Mindenesetre most nem jön jól anyagilag a gumicsere, de sajnos munkaeszköz
Mennyire van félrekopva? Képet ha tudnál feltenni az jó lenne már csak kiváncsiság miatt.
Ennyi kilóméterrel már pár tized mili különbség nem mondható félrekopásnak szerintem, de Reddel egyetértek.
Nekem a hátsón kb van3 sáv amire lekopott szintén kb gyenge 20000 km alatt a RoadAttack2.
Télen csere lesz belőle.
http://www.r17.hu/190-superspo...
Volt ez már téma és a legvalószínűbb magyarázatnak az tűnik, hogy
egyrészt az összes körforgalomban balra kanyarodunk, másrészt balra
általában bátrabbak az emberek. Nincs szembe forgalom és nagyobbak az ívek.
Sokaknak volt ez már gond egyébként.
Szerintem ha futóművi probléma lenne, azt biztosan érezni lehet.

Gumit én olyan ajánlok, amit a gyár ajánl. RF-re azthiszem Bridgestone Battlax BT020 a gyári ajánlás, hát én bepróbálnék egy BT023-at.
Mondhatnám, hogy Metzeler Z6, Conti Sport vagy Road attack vagy
egyéb gumik... mind jó, minddel lehet motorozni.
A lényeg, hogy ÚJ gumit vegyél, ne használtat. Ég és föld a kettő.
Sziasztok.

Tudom, nem vagyok jó fórumlakó, csak néha szólok hozzá, de most a segítségetekre lenne szükségem.
2 kérdésben: 1) Mitől lehet, hogy félrekopik a gumi? A bal oldala sokkal jobban el van kopva, mint a jobb. kb 4 éves gumi van rajta, 20.000km-rel, és most lett érezhető a stabilitásán is, hogy ferdén kopott.

2) Milyen gumit ajánlotok minél olcsóbban? Előre is és hátra is.
Köszönöm a segítségeteket.
Szia!
Egyik haverom 600-as GSXR-nél volt olyan probléma, hogy állandóan megette az egyik 10-es biztosítékot... A végén kiderült, hogy kormányütközőkhöz beszorult egy "kábelköteg" a váz folyamatosan testet adott , és állandóan biztosítékot kellett cserélni. Javaslom , hogy nézd át ezeket a pontokat.
Ha nem jelentkezik újra a tünet akkor
nem sok mindent tehetsz..
Mindenesetre pár darab biztosítékot
tegyél az égôkészletbe!
Találkoztam olyannal, hogy a relé
melletti 30A-os biztosíték mũanyag része
összé volt olvadva mert a lábai kontakthibájából
folyamatosan melegedett.
Aztán hol ment hol nem ment a motor.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Normál városi közlekedés mellett egyszer csak megállt a 900as RFem, és nem akart indítani sem. Végülis az lett a megoldás hogy egy 10-es biztosítékot ki kellett cserélni (a gyújtásét-ignition) és utána ment gond nélkül. Szerintetek mi lehetett a probléma, miért történt? Kellene vmit átnézni/javítani rajta?
(kicsit meg vagyok ijedve, mert hnap után indulunk egy 2000es túrára és félek, h vmi baja lesz szegényemnek)
másik utcában lakik....a ház falátokat látni az ö bejáratuknál...de lehet hogy félrebeszélt...mindegy...nemérdekes
Melyik házba lakik a srác?Mert igy névről nem ismerem.