igen. hidegen a szivatón keresztül kapja úgyis a levegőt. De ha adsz neki még levegőt ahogy most vannak a pillangók, az megfojtja és nem fog attól elindulni.
Ha itt kap levegőt akkor nem a szivatón keresztül szív és az nem jó!
Zárd vissza!
((:
Alul van a fém része /úszóház/ felül meg a műanyag része alap helyzetben.
Igen de mielőtt még felfordítottam volna akkor is tiszta benya volt a torok rész.
Holnap megpróbálom így visszatenni és beindítani ha nem megy akkor darabjaira szedem azt a rohadék karbit....
itt már el voltak tekergetve a pillangók. Elvileg majdnem szárt állapotba kellene lennie igaz? Ha minden igaz ezek úgy vannak kiképezve h ha zárva van akkor is van némi hézag h az alapjáratnak legyen elég levegő. Jól tudom?
Szerintem ezek nagyon rosszul vannak beállítba. Nem csoda, hogy nem indul.
Szétszedés, összes tömítés ellenőrzése, tűszelepek, és a hozzájuk tartozó "O" gyűrűk ellenőrzése, szint ellenőrzése, CO csavaroknál szintén, stb, stb.
Utána mindent alaphelyzetbe állítani, majd ha beindult, szinkron. Ezeket viszont csak garázsban, meleg helyen érdemes, mert kint már nem tud kellően felmelegedni, és rosszak lesznek a beállítások nyárra.
Nekem lejátsza, de nagyon csúnya dolgok vannak rajt.
Ez a hézag sok lesz!
Első kép az nem az üzemi helyzete volt a karbinak ugye!?
Nem arra gondolok, hogy fejtetőn van hanem keresztbe.
Ezt az utolsót nem játsza le nekem.
Kinyitottam a pillangókat úgy indítóztam szivató nélkül de semmi. Pár próba után szivatóval is próbáltam de semmi kivettem a karbisort orrán száján fojt a benya. Szerintem minden pillangószelepnél más a hézag. Vagy csak csal a szemem (: csináltam képeket
Még kivett gyertyákkal tolom egy kört had jöjjön ki minden ami akar, aztán feltöltött aksival , előmelegített gyertyákkal szivató nélkül nyitott pillangókkal megpróbálom. Fújjak be féktisztítót is mellé?
Még vmi ötlet h próbáljam?
Ha most sok benyát kap akkor szivató nélkül majdnem tökig nyitott pillangókkal bekellene indulnia nem sok a benya sok a levegő akkor annyak mennie kell nem?
Lapozgasd mindkettőét!
Ha itt kap levegőt akkor nem a szivatón keresztül szív és az nem jó!
Zárd vissza!
Alul van a fém része /úszóház/ felül meg a műanyag része alap helyzetben.
Igen de mielőtt még felfordítottam volna akkor is tiszta benya volt a torok rész.
Holnap megpróbálom így visszatenni és beindítani ha nem megy akkor darabjaira szedem azt a rohadék karbit....
itt már el voltak tekergetve a pillangók. Elvileg majdnem szárt állapotba kellene lennie igaz? Ha minden igaz ezek úgy vannak kiképezve h ha zárva van akkor is van némi hézag h az alapjáratnak legyen elég levegő. Jól tudom?
A szelepfedél is lefele áll. Vagy a motort fordította meg, és kirázta belőle a beesett csavarokat ........... .
Szétszedés, összes tömítés ellenőrzése, tűszelepek, és a hozzájuk tartozó "O" gyűrűk ellenőrzése, szint ellenőrzése, CO csavaroknál szintén, stb, stb.
Utána mindent alaphelyzetbe állítani, majd ha beindult, szinkron. Ezeket viszont csak garázsban, meleg helyen érdemes, mert kint már nem tud kellően felmelegedni, és rosszak lesznek a beállítások nyárra.
Ez a hézag sok lesz!
Első kép az nem az üzemi helyzete volt a karbinak ugye!?
Nem arra gondolok, hogy fejtetőn van hanem keresztbe.
Kinyitottam a pillangókat úgy indítóztam szivató nélkül de semmi. Pár próba után szivatóval is próbáltam de semmi kivettem a karbisort orrán száján fojt a benya. Szerintem minden pillangószelepnél más a hézag. Vagy csak csal a szemem (: csináltam képeket
Ha csak ennyiket mérsz te is akkor ne kinozd! Nincs értelme.
Még vmi ötlet h próbáljam?
https://www.facebook.com/video...
https://www.facebook.com/video...
Karácsonyra videózgatni!
Figura minden videóját érdemes megnézni annak akit kicsit érdekel a motorok szerelése.