Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak Gödöllőre valahogy el kellene juttatni. Annó 12ért akarta elvinni meg hozni plussz a szinkron.
Az enyém Surinál volt, de Ő Gödöllőn van, odáig meg el kéne jutni vele... Annyit tudok hogy volt már dolga 400assal is.
az a baj h kevés a jó szerelő.... Pesten tud vki egy jó szerelőt?
Akkor abban bent van minden a karbisor reparálásához.
Lapozgasd mindkettőét!
Lehet célszerű lenne keresni egy jó szerelőt aki látott már hasonló motort, nem biztos hogy most jó irányba halad a történet
Meg-meg...
Motor szerelési manualja megvan?
igen. hidegen a szivatón keresztül kapja úgyis a levegőt. De ha adsz neki még levegőt ahogy most vannak a pillangók, az megfojtja és nem fog attól elindulni.
Ha itt kap levegőt akkor nem a szivatón keresztül szív és az nem jó!
Zárd vissza!
((:
Alul van a fém része /úszóház/ felül meg a műanyag része alap helyzetben.
Igen de mielőtt még felfordítottam volna akkor is tiszta benya volt a torok rész.
Holnap megpróbálom így visszatenni és beindítani ha nem megy akkor darabjaira szedem azt a rohadék karbit....
itt már el voltak tekergetve a pillangók. Elvileg majdnem szárt állapotba kellene lennie igaz? Ha minden igaz ezek úgy vannak kiképezve h ha zárva van akkor is van némi hézag h az alapjáratnak legyen elég levegő. Jól tudom?
utolsó két képre gondoltam de nincs fordítva sorry...
Szerintem csak a kép van fordítva .
A szelepfedél is lefele áll. Vagy a motort fordította meg, és kirázta belőle a beesett csavarokat ........... .
Szerintem ezek nagyon rosszul vannak beállítba. Nem csoda, hogy nem indul.
Szétszedés, összes tömítés ellenőrzése, tűszelepek, és a hozzájuk tartozó "O" gyűrűk ellenőrzése, szint ellenőrzése, CO csavaroknál szintén, stb, stb.
Utána mindent alaphelyzetbe állítani, majd ha beindult, szinkron. Ezeket viszont csak garázsban, meleg helyen érdemes, mert kint már nem tud kellően felmelegedni, és rosszak lesznek a beállítások nyárra.
Hát mivel ki vetted és fejjel lefelé fordítottad persze hogy minden hol folyt belőle :D
Nekem lejátsza, de nagyon csúnya dolgok vannak rajt.
Ez a hézag sok lesz!
Első kép az nem az üzemi helyzete volt a karbinak ugye!?
Nem arra gondolok, hogy fejtetőn van hanem keresztbe.
Minden inditózás után zártam a pillangón de úgysem akarta
Ezt az utolsót nem játsza le nekem.
Kinyitottam a pillangókat úgy indítóztam szivató nélkül de semmi. Pár próba után szivatóval is próbáltam de semmi kivettem a karbisort orrán száján fojt a benya. Szerintem minden pillangószelepnél más a hézag. Vagy csak csal a szemem (: csináltam képeket
https://www.facebook.com/video...

Ha csak ennyiket mérsz te is akkor ne kinozd! Nincs értelme.
Mérjetek kompressziót!
Még kivett gyertyákkal tolom egy kört had jöjjön ki minden ami akar, aztán feltöltött aksival , előmelegített gyertyákkal szivató nélkül nyitott pillangókkal megpróbálom. Fújjak be féktisztítót is mellé?
Még vmi ötlet h próbáljam?
Nem, sok
Ha most sok benyát kap akkor szivató nélkül majdnem tökig nyitott pillangókkal bekellene indulnia nem sok a benya sok a levegő akkor annyak mennie kell nem?
https://www.facebook.com/video...

https://www.facebook.com/video...


https://www.facebook.com/video...

Karácsonyra videózgatni!
Figura minden videóját érdemes megnézni annak akit kicsit érdekel a motorok szerelése.
Éppen csak résnyire. De ez tényleg motorfüggő.